Avatar billede sg-impact Nybegynder
01. april 2002 - 16:10 Der er 8 kommentarer

CPU program

Hai, jeg var lidt i tvivl om hvad jeg sku kalde overskriften.. nå men jeg står og mangler et let og simpelt program, som skal kunne fortælle temp på min cpu?
Nogle, der har nogle foreslag??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. april 2002 - 16:14 #1
jeg bruger VCool 1.7
virker fint efter min mening

http://www.tweak.dk/tools.php
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2002 - 16:17 #2
Jeg foretrækker MBProbe. Simpelt og effektivt. http://mbprobe.livewiredev.com/index.html
Avatar billede sg-impact Nybegynder
01. april 2002 - 16:35 #3
efter installering af vcool 1.7 siger den: "The VCool.sys driver is required to run this program on NT, XP or W2K."
??? hvor finder jeg den?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. april 2002 - 16:40 #4
http://naggelgames.de/vcool/VCool_17man.zip

VCool on W2000 or NT
You'll need to install the vcool.sys driver to make VCool run on these OS (usually this requires that you have administrator rights) - the automated istallation should take care of this process - however if you want to do it manually you'll have to download this archive, extract the files and:

Copy vcool.sys (included in the archive VCool_17man.zip) into your system32 folder (e.g. c:\windows\system32)

Extract and run LoadDriver.exe. Enter the full path to vcool.sys, e.g. c:\windows\system32\vcool.sys and click on Install to install the driver.
If this operation was succesful start the driver using the Start button - later the driver will start automatically when the system is booted.
If yoiu want to remove the driver (or the installation failed) attemp to stop the service and then click on remove to delete it.
If installtion fails it is most likely due to a mis-typed path, insufficient rights or the fact that giveio is already installed.

vcool.sys contains the functionality of giveio.sys and adds the ability to set the coolbit at system startup.

If you still have trouble installing drop me an email with the error message you get.
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
02. april 2002 - 00:38 #5
http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=929820238
Prøv det her, det er ikke sikkert at den ser temperaturen med det samme, men prøv at rod lidt frem og tilbage med de forskellige sensors, du skal lige fortælle den hvad for en der er den rigtige.
Jeg bruger det selv og det er et nice program.
- Rod
Avatar billede rkhdk Nybegynder
05. april 2002 - 08:47 #6
kunne du bruge det?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. april 2002 - 11:21 #7
hallo?
Avatar billede lexion Nybegynder
10. maj 2002 - 23:37 #8
der følger et program med til dit bundkort, og det burde kunne fortælle dig hvor varm din cpu bliver. ellers skal du ind på bundkortes hjemmeside, der kan du hente det program der passer til dit bundkort. ellers kan du også læse det i din bios...