Avatar billede plysser Nybegynder
31. marts 2002 - 17:36 Der er 9 kommentarer

Sammenlign den samme side på to forskellige tidspunkter

Hej...

Er der nogen der ved, hvordan man kan lave en - tja man kan vel kalde det en robot, der læser en side, og så senere læser den samme side igen, og så giver mig besked om, hvad der er ændret?!

Hjælp...
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 17:40 #1
Det kræver nok lidt mere forklaring ... hvilke sider? HTML sider? Remote eller lokale?

Hvad skal du helt præcist have besked om? Hvad (hvor?) i teksten, der er ændret? Om filen blot er blevet modificeret og tidspunkt for dette?

Etc.
Avatar billede beldring Nybegynder
31. marts 2002 - 17:52 #2
Vil du stjæle nyheder ???  :O)
Avatar billede cheech Nybegynder
31. marts 2002 - 17:53 #3
Altså du vil lave en rippper?
Avatar billede plysser Nybegynder
31. marts 2002 - 18:02 #4
Okay, det er nogle kodede filer - vistnok asp fra en remote site...

Man kan godt kalde det en ripper, altså på den måde, at jeg får et svar, hvor den skriver, hvad der er blevet ændret fra før osv...

Det der er blevet ændret er skrevet i HTML, men filen er en ASP...
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 18:23 #5
Avatar billede plysser Nybegynder
31. marts 2002 - 18:27 #6
ja, men det kunne jo være at I ikke kunne forstå det andet! :-)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 18:29 #7
plysser: Jeg forslår du stiller dit spørgsmål i en anden kategori (freelance el. lign), da du tilsyneladende fatter brik af PHP - og leder efter en færdig løsning.
Avatar billede plysser Nybegynder
31. marts 2002 - 18:31 #8
Næ, det er ikke rigtigt!!! Jeg er bare lige startet, og så skal man jo lige igang, ik.. .NU ikke så sur...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
31. marts 2002 - 18:38 #9
Hvad er det så lige du spørger om?
Er der en funktion der driller?
Så er http://dk.php.net/manual et godt sted at starte for at få hjælp..