Avatar billede krylle Nybegynder
31. marts 2002 - 14:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

counter strike

Hvad gør cheating death got for i cs
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 14:44 #1
Det samme som alle de andre cheater programmer....

Mener bare det er bedre...
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 14:44 #2
altså - du mener det søger bar efter cheat på serveren, og banner dem der cheater
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 14:44 #3
du ved.. anti cheat program
Avatar billede krylle Nybegynder
31. marts 2002 - 14:48 #4
hvorfor skal jeg så køre cd for at kunne spille på bestemte server
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 14:51 #5
desværre du, 5 point er ikke nok :-|
Avatar billede krylle Nybegynder
31. marts 2002 - 14:53 #6
nowoe> håber at admin banner dig fra eksperten!
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
31. marts 2002 - 15:01 #7
krylle -> En CS server kan ikke gå ind på din computer og se alle de filer du har liggende, så for at checke om der er installeret cheat kræver nogle servere at have bestemt anti-cheat software installeret. Denne software kan CS-serverne så tage kontakt til på din maskine, så anti-cheat programmet søger efter cheats og fortæller CS serveren om der er nogle eller ej...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
31. marts 2002 - 15:02 #8
Problemet er bare, at mange cheatprogrammer er blevet cracket, så de ikke er noget værd.. :(
Avatar billede toasteren Nybegynder
31. marts 2002 - 15:08 #9
Cheating Death er et anti-snyd program som ikke hjælper meget!

I de fleste cheat pg's, f.eks. det kendte 0gc, eller BHD, er Cheating Death 1.1.2 indbygget, så de sagtens kan komme ind på serveren med cheats på.

Cheating-Death tjekker heller ikke hele computeren. Kun stien: Sierra/half-life/Counter-Strike/cstrike.exe ..

Så det er næsten umuligt at stoppe cheat.

Og nowoe, 2 ord: SPADE MAN!
Avatar billede toasteren Nybegynder
31. marts 2002 - 15:10 #10
(Grunden til de kun tjekker præcis den sti, er fordi det er den sti man installere cheats på, krylle)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
31. marts 2002 - 15:11 #11
hehe nowoe du er da bare for underlig:

Mit navn er Bror S Skardhamar,
Jeg var en trofast bruger på builder.dk.
Men så lukkede de det med en god grund, og jeg mådte finde et andet debat fora... Eksperten var en fin løsning, bortset fra designet (grimt)..
Og brugervenligheden. Hmm der må sige sys stadigvæk eksperten er rimlig UGLY.. sorry...

:))
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 15:14 #12
:)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 15:14 #13
okay så slapper vi herinde...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
31. marts 2002 - 15:19 #14
Builder.dk 2ever ? Det er svært at gøre sig klog på din tankegang....