Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:05 Der er 131 kommentarer og
1 løsning

Hvad med jer?

Jeg har altid undret mig over hvor gode jeres computere egentlig er. Hvor gode er de?

Min:
1400 MHz Thunderbird
256 MB DDR ram
56 GB HDD
GeForce 32MB ram

912 kbit internet
Avatar billede pft Nybegynder
31. marts 2002 - 00:08 #1
og
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:09 #2
Hvad er specs. for jeres computere?
Avatar billede pft Nybegynder
31. marts 2002 - 00:10 #3
Meget alm.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
31. marts 2002 - 00:10 #4
He, he:

300 MHz Celeron
128 MB SDram
30 GB IBM HD
Noget onboard skod, ca. 4MB

512Kb

:o)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:11 #5
Processor: _______
RAM: ________
HDD: ________
Grafikkort: _______

Internet: _______
Avatar billede annikadk Nybegynder
31. marts 2002 - 00:11 #6
groft sagt er mit: http://annika.dk/geek.asp?id=2
(nej, har ikke fået pic på endnu...)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:11 #7
:o)
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:12 #8
Min:
650 MHz Athlon (...nejnej, 900 GHz, mindst! :)
320 mb. PC100 SDRAM
Prim. Master: 34GB IBM Deskstar
Sec. Master: 44 GB IBM Deksstar
GeForce 256 32 MB Ram

StofaNet Kabel... Samme som Xenophobia
Avatar billede snigermunken Nybegynder
31. marts 2002 - 00:12 #9
700 mhz Duron
640 MB sdram
27GB HD
Geforce 3 ti 200
256/128
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:13 #10
weeee...stofa
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 00:15 #11
700@850 mhz Duron
256 MB sdram
30GB HD
Geforce 2 ti
512/256

laptop:

650 mhz celly
192 MB sdram
10GB HD
Sis 630
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 00:15 #12
Min:
1400 MHz Thunderbird
512 ram
60 GB IBM
GeForce2 GTS Pro 64 DDR Ram

StofanNet Kabel
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:16 #13
Vi har dårligt forbindelse ude hos os mht. Stofa - Stofas teknikere kunne ikke hitte ud af hvad der var galt; det havde alt muligt dyrt lytte shit herude. Så skulle vi flytte en busk i går og støder på stofa kablet. Kablet var forlænget vha. gaffa og det billige antenne kabel. Ik fedt. Så der  både vand og benkebidere på linien :)
31. marts 2002 - 00:16 #14
*      +
900 & 600 Mhz Celeron P3
258 & 128 mb SD-Ram
20,4 & 20,4 Gb Harddisk
      TNT2 - ved ikke mere om det

256/128 download/upload

* = Linux Suse (kaldt: Dinux)
+ = Windows 2000
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:17 #15
bænkebidere even.
Avatar billede pft Nybegynder
31. marts 2002 - 00:17 #16
866mhz Pentium3
512Mb ram 133
30GB HD
Geforce256 NVG256AL, 32mb SDRam AGP4x
256/128
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
31. marts 2002 - 00:18 #17
Hmm, hvorfor er det lige jeg føler mig uden for ? :o)
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:19 #18
Se, zenophobia, der ER da en der har sn svagere PC end min (*drille drille* food4u.dk *hehehe* :)

/Gangsta
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:19 #19
en svagere even :)
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:19 #20
xenophobia even
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:19 #21
har brug for kaffe, det er sent... :P
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:20 #22
food4u.dk >> Det kan være at din computer har en større affektionsværdi en vores ;-)
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
31. marts 2002 - 00:20 #23
gangsta > hey hey, ikke mobbe :)
Avatar billede pft Nybegynder
31. marts 2002 - 00:21 #24
256/128. 78KR.Mdr
Avatar billede nesral Nybegynder
31. marts 2002 - 00:21 #25
AMD xp 1800+
256 mb ddr ram
2* 80gb ibm hd
riva tnt 2

TDC adsl 1024*256
Avatar billede jokn Nybegynder
31. marts 2002 - 00:21 #26
celelort 667 mhz

128 mb sd-lort

10 gb sealort

15" farve-lort

windoze lorte-XP'erm

32 mblort tnt2-lorte nonamelort

hamlet lortetastatur

En feeee' mus! logitech cordless mouseman optical
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:22 #27
Ups glemte noget:

Skærm:
19"
max opløsning: 2048*1536*32
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:22 #28
jokn >> Det er lidt noget lort kan jeg fornemme? ;-)
Avatar billede pft Nybegynder
31. marts 2002 - 00:23 #29
amiga
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 00:24 #30
food4u.dk > min søster har da min den gamle. en god:
233 MHz
64 Ram
20 GB <- alt for meget til hende.
TNT2

Internet, det samme som mig.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:26 #31
Jeg har bygget en mellem ting mellem en 486'er og noget som jeg ikke kan katagorisere til min mindste lillebror 4 år =)

200 MHz
64 MB SDRAM
2 GB HDD

- den kører paint og gamle dos spil godt nok. =)
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
31. marts 2002 - 00:27 #32
paaskeland > min er en rigtig skodpaq, den fatter ikke en meter :o(
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 00:28 #33
xenophobia > min søsters køre da også dos spil og paint, pluds CS i 800x600 ;)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
31. marts 2002 - 00:30 #34
jeg har en
486er 120 mhz
16 ram
det værste grafik kort(lort)

og så har jeg en:
intel p3 766 mhz
64 ram
2*40 gb hardiske og en 8 gb hd.
onboard lyd + grafik(skod)
17# deluxscan 5870
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:30 #35
Okay her er hele listen:

1) Server (gateway, http-svr, ftp-svr, proxy, osv)
2) Min mors
3) Min
4) Min lillebrors
5) Min anden lillebrors

--> Slå den! Og i alt har vi 3483 MHz :o)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:31 #36
paaskeland >> paint er altid godt :)
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 00:33 #37
PAINT STYRER...! hvad ville Windows være uden paint??? intet er svaret, det er det eneste program man kan bruge til noget
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:34 #38
- dog med notepad.exe som en undtagelse =)
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 00:36 #39
ja okay ;)
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
31. marts 2002 - 00:36 #40
Hey, hvad med minestryger og lommeregner?
Avatar billede fuldstop Nybegynder
31. marts 2002 - 00:38 #41
Stationær:

500 MHz AMD K6
128 Mb SD-RAM
60 Gb HD + 10 Gb HD
OnBoard lyd og grafikkort (tjaaa)
256/128 du ADSL TDC

Bærbar

700 MHz Intel Celeron
320 Mb RAM (SODIMM)
10 Gb HD
Asus Chipset
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:38 #42
food4u.dk >> Tjooee..
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:40 #43
En klog guru sagde engang:

/"Windows er den eneste kabale der kræver mindst 16 mb. ram"/
  -gfortune

:)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:42 #44
LOL
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. marts 2002 - 00:44 #45
maskine1 (leg):
1ghz P3 P3
512Mb ran
2x40Gb HD
Soundblaster Live
Gforce 2

maskine2 (test):
2x1Ghz PIII
512Mb ram
3x18Gb SCSI diske i RAID 5
onboard grafik og lyd

maskine3 (linux):
P2 400 (mener jeg)
256mb ram
6Gb HD
onboard grafik og lyd

maskine4 (Novell Netware server)
PII ???mhz
2x4.2Gb SCSI harddiske (RAID 0)
128Mb ram
onboard grafik og lyd

maskine5 (Dos - leg):
386DX40
32Mb ram
200Mb harddisk

Maskine6 (bærbar)
1ghz PIII
256Mb ram
15" TFT
15Gb HD

Maskine7 (bærbar - mp3 (i forbindelse med stereoanlæg)
200MMX
128Mb
10Gb HD
13"TFT

Derudover har jeg stadig en Philips G7000, ZX Spectrum, Vic20, C64, Atari CPC6128 og Amiga 500.

NanoQ
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 00:44 #46
fuldstop >> asus a1 ?
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:45 #47
nanoq>> Hvorfor har du så få computere, føler du ikke der mangler noget i dit liv? *LOL* :)
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:45 #48
Btw, ka du ikke undvære den bærbare sag dér, den lyder ret lækker... må jeg invitere den på date?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. marts 2002 - 00:46 #49
hmmm... derudover har kæresten en bærbar og jeg har 2 gamle bærbare der MÅSKE virker og dele nok til at samle et par maskiner liggende...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. marts 2002 - 00:47 #50
gangsta, jeg arbejder med netværksløsninger. Skal man have et brugbart testmiljø stående, er man nødt til at have en del maskiner kørende :)
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:47 #51
hvad skal du med en kæreste når du har så mange putere????
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:47 #52
:) ok jeg er en nørd...
Avatar billede fuldstop Nybegynder
31. marts 2002 - 00:48 #53
space>> Jepper
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:51 #54
nu i alligevel er her, så tjek lige www.satweb.dk og sig mig hvad i synes om designet...
(ved godt det ikke har noget med indlægget at gøre, men der er pingviner på sydpolen. Og desuden har jeg lige spist kebab.)

/Gangsta =)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. marts 2002 - 00:52 #55
gansta, selvom man har mange maskiner, behøver man jo ikke at bruge dem hele tiden. Normalt holder jeg mig fra dem, når jeg ikke lige arbejder. Jeg værdsætter min fritid højere end at jeg vil bruge den foran skærmen (med enkelte undtagelser) :)
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 00:53 #56
Gangsta > den er cool nok. Jeg fatter heller ikke, hvad de pingviner laver på sydpolen ;)

/Paaskeland.dk
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 00:54 #57
fuldstop> samme her =)
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:54 #58
Nanoq>>
Jo man SKAL bruge AL sin fritid på sine maskiner, gerne 24 timer i døgnet, og man skal helst bruge mere end en maskine ad gangen. Desuden skal man drive din bedre halvdel (nej, ikke ens sekundære harddisk) til vanvid med forkortelser og nørd-slang. Det står i loven. SÅdan.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:54 #59
"hvad skal du med en kæreste når du har så mange putere????"
- Nu har du jo faktisk en kæreste - og nej du er ikke særig nørdet (især ikke når man går i seng kl.: 02:00 til et netparty) he he
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:55 #60
gangsta >> Du minder om geek1011 hvis nogen kan huske ham...
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 00:57 #61
...geek1011.. aner ikke hvem han er.

Xenophobia: Siger du, der spiller CS HELE tiden.

...

Ok, Point taken, du er mere nørd end mig ;)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 00:58 #62
CS - gør det en antinørdet?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. marts 2002 - 00:59 #63
Well... jeg ville vist aldrig kvalificere til at blive en god nørd. Jeg går helst i seng før kl 23, er ikke voldsomt vild med cola, gider ikke netparties, fatter ikke fascinationen ved overclocking (lever efter devicen If it ain't broken, don't fix it), er for utålmodig til at kode bare 2 linier, elsker jagt, fiskeri, sport... ja alt der foregår udendørs... :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
31. marts 2002 - 00:59 #64
hey...
må kærester ikke være nørdede om det er???
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:00 #65
(no offence)

geek1011 var en _meget_ opmærksomhedskrævende dreng som ville bevise at hand var alt for 1337 og sådan noget, men i virkeligehden var han en total n00b. Prøver lige at fixe et af hans spm. 2 sec
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:01 #66
annikadk>> Jow da, men hvem skulle blot være så heldig? :)

Nanoq>> Ikke fordi jeg prøver at overtage dit sind via exp.dk, men du ÆÆÆLSKER cola, du har en 200 MHZ der er úberclocket til 8000 GHz, du har selv skrevet et  nyt windows fordi du kedede dig, og du HADER udendørs aktiviteter, der omfatter jagt, fiskeri og sport.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:02 #67
nanoq >> Jeg lyder måske (lidt for) nørdet men faktisk har jeg været gennemsnitligt ude 9½ time hver dag hele påske. Omkr. 1 time foran puteren om dagen.

jeg svæveflyver... :o)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:02 #68
LÅÅÅÅÅÅL gangsta
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:03 #69
Xeno> Hvad snakker du om, jeg er MEGA-ÜBER-LEET... Jeg har nemlig skrevet mit eget OS, det kræver kun windows for at køre...
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:03 #70
Xeno> Du sidder sQ mere end 1 time foran computeren pr. dag, du er altid online når jeg går på ICQ eller MSN
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:04 #71
gangsta du kunne ikke engang gemme koden i notepad selvom den var deri i forvejen...
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:06 #72
Nyder at lytte på jer ;)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:06 #73
gangsta >> Ja, ICQ står næsten altid tændt, men man behøver jo ikke at sidde og stirre ind i skrærmen man kan godt se tv eller læse mens icq er på.
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:06 #74
Jo jeg kan, i mit eget notepad som jeg selv har skrevet. det hedder notepad.ink, og kildekoden er:
[ kildekode start ]
L      À      F        ÄO=—¾ Øcž>ØÁ ÄO=—¾ à                    a  àOÐ ê:i¢Ø +00 #C:\                î 1    },Ì WINDOWS   2  à  ¥&Àª  NOTEPAD.EXE    E        -  5  D      Ô    X(    C:\WINDOWS\NOTEPAD.EXE   ..\NOTEPAD.EXE
C:\windows
[kildekode slut]
NÅ!
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:07 #75
Jo, xeno, man SKAL sidde og stirre ind i skærmen hvis ICQ er online. Det står i loven. Sådan!
Avatar billede fuldstop Nybegynder
31. marts 2002 - 01:07 #76
Det er sku for grineren det her *LÅÅÅÅÅL*
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:08 #77
paaskeland> Vi er gode venner *in real life*, det er derfor vi er sådan... =)
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:10 #78
BTW, er der flere der vil gi respons på www.satweb.dk?
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:10 #79
Hvis vi virker sindsyge så er det helt ok - for det er vi også i reallife =)

gangsta >> Det var genvejen til notepad.exe men gæt hvem der har skrevet det!?

//START

MZ     ÿÿ  ¸      @                                  è  º ´    Í!¸LÍ!This program cannot be run in DOS mode.

$      ¥m›á xÈá xÈá xÈ/8Èà xÈá xÈà xÈ/aÈò xÈá yÈ# xÈv/=Èà xÈ;/dÈò xÈ/EÈà xÈRichá xÈ                        PE  L
„};        à    n  ¦      àj    €                     0    UØ   €                          m  È      H‰                          @                                    X  Р     $                          .text  rm    n                  `.data  ¨  €    r              @  À.rsrc  H‰      Š  x              @  @þ};X  þ};e  )þ};q  2þ};~  þ};‹  þ};–  þ};£  à};°  þ};º  þ};Ä          comdlg32.dll SHELL32.dll WINSPOOL.DRV COMCTL32.dll msvcrt.dll ADVAPI32.dll KERNEL32.dll NTDLL.DLL GDI32.dll USER32.dll                                                                                                                                                                                                                          eÝwšÝwÎ_ÝwÊ`ßw×#Ýwê"Ýw XÝw
w–q    š†Èw· Êw‡Èwk,ÇwˆÈwQÇwhjÇwBíÈwçAÇw:Çwù‰ÈwñçÈw¬$Çw×@ÇwSÇwÎHÇw‰(Çw…;ÇwÿÇwmßÇwÈw£Èwö^Çw°Çw    çw .çwÓvçwvMçwÎ|çwPçw?¡çw5çw’çw—-çw•òçwoçwYôçwIøçw”œçw‰çwØèwzæw8çw#‡çw@6çwªŽçw9Šçw6…çwy6çw`çwEšçw˜çwñ~çwÏæw.çwŒÎæwr«éwcyçw‚‹çw±yçw¯çwVèwý¥çwÛÉçwô,çw^öæw¾æw}õwŒçw‡õw$™çwX4çw“Ÿçw    ΊJw(û@wARAwÛãIw    O_Ôw@_ÔwÎ)Õww‰Ôw¤ŽÔwMZÔwšÔwæêÕw¸ÔwkEÔwÔw
cÔw•¾ÕwàFÔwŒqÔw;™Ôw@
Õwo›Ôw˜¸ÔwÁÓÔwïHÔwB§ÔwL®Ôwù¥Ôw#_Ôw'}Ôw’~Ôw2EÔw¶|Ôw)×ÕwIsÔwXAÔwÍ>ÔwmÔwAiÔwKÕw1£ÔwÄ ÔwÇ~Ôw YÔwe·ÖwPdÔwï×ẃÔwIcÔwõýÔw7^Ôw¢ÔwÉaÔwŒÉÕwãÕw    ÒÕwãÕwFÁÔw³ÁÔwÈÀÔw¼Õw9ˆ×w7Ôw-þÔw,©Ôwµ»ÔwËõÔw½_Ôw”þÖwÅ=ÔwÓ=Ôw$@Ôw…ÔwCFÔw¿@ÔwnjÕwÀwÔw    h s& s@ s    =v¥¨<vÈj=v?Þ<vX¨<vü§<vµ¨<vY;v·D<v    {ÃwiÃwîzÃw{ÃwLjÄwÜzÃwD>ÄwøÌÁw`ËÁw>ÄwÄÉÃw¨ÇÅw    éÁwÛyÃw`ÄwˆÓÅwJëÁwhëÁw26Ãw°>ÃwX¦ÄwþfÄw
„};        ”  ”     ê    ê            ë              % d    N p E n c o d i n g D i a l o g    t x t  * . t x t  RegisterPenApp  notepad.chm i W i n d o w P o s D Y    i W i n d o w P o s D X    i W i n d o w P o s Y  i W i n d o w P o s X  f M L E _ i s _ b r o k e n    i M a r g i n R i g h t    i M a r g i n L e f t  i M a r g i n B o t t o m  i M a r g i n T o p    s z T r a i l e r  s z H e a d e r    l f F a c e N a m e    f S a v e W i n d o w P o s i t i o n s    S t a t u s B a r  f W r a p  i P o i n t S i z e    l f P i t c h A n d F a m i l y    l f Q u a l i t y  l f C l i p P r e c i s i o n  l f O u t P r e c i s i o n    l f C h a r S e t  l f S t r i k e O u t  l f U n d e r l i n e  l f I t a l i c    l f W e i g h t    l f O r i e n t a t i o n  l f E s c a p e m e n t    S o f t w a r e \ M i c r o s o f t \ N o t e p a d    L u c i d a  C o n s o l e    O u t  o f  R C  s t r i n g  s p a c e ! !    D E V  E r r o r !    S l i p U p A c c  / . S E T U P  / P    / P T  * . *  / W    / A    E d i t    M a i n A c c  c o m m d l g _ h e l p    c o m m d l g _ F i n d R e p l a c e  . t x t    ÿÿÿÿõP ùP     é    é  !  è    è

        hhctrl.ocx      CLSID\{ADB880A6-D8FF-11CF-9377-00AA003B7A11}\InprocServer32    ÿÿÿÿml l NB10
„};  notepad.pdb ¡¨” …ÀV‹5Ô tPÿÖ¡¬” …ÀtPÿÖƒ%¨”  ƒ%¬”  ^ÃU‹ìQjEüPj
h   Çä” EZ Çì”    ÿØ fƒ}ü1u ¸è  £Ð” £Ø” Ç°”   ¸î  ë¸Ä      £Ð” £Ø” Ç°”
  ¸Ð  £Ì” £Ô” ÉÃjj ÿ5ˆ ÿ ¡ ˆ ‹L$÷ØÀ#à– j+ÈQÿt$ j j ÿ5ˆ ÿ   QQ‹D$ƒèSVW„  ƒè(„¹  -•  t)H…  j j hG  h  ÿt$$ÿ £(• éý  ‹5 SUÿ5œ€ ‹l$ j »C  S¿  WUÿÖÿ5 € j SWUÿÖÿ5¤€ j SWUÿÖÿ5¨€ j SWUÿÖ¡€ ‹
œ€ £(• HtHt Hu‹
¨€ ë‹
¤€ ë‹
€ QjÿhM  WUÿÖ][ët‹|$‹t$;þu(D$Pÿ D$PWÿ ÿt$ ÿt$ Wÿ ‹ðVÿ  =  t=  u+h\ j
ÿ5\€ Vë/‹t$ ÿv ÿ  =  t =  t3Àëh\ j ÿ5\€ ÿv ÿ 3À@_^YY ‹D$V‹5  j HPh»  ÿ5ˆ ÿÖƒøÿt PPh±  ÿ5ˆ ÿÖj j h·  ÿ5ˆ ÿÖ^ ‹D$V3ö3Éë&fƒù tfƒù    u…ötfƒù"u    3É…ö”Á‹ñPÿ$ f‹f…ÉuÒ^f‹fƒù tfƒù    u@@ëí U‹ìì  SV‹5  WEøPEüPh°  ÿ5ˆ ÿÖj ÿuühÉ  ÿ5ˆ ÿÖ‹øj GGÿPh»  ÿ5ˆ ÿÖ‹]ü+ØCƒ} u;† u;= † t9SWÿ5°€ …øþÿÿjPÿ𠡈 fƒeö ƒÄ…ÀtøþÿÿQjh   PÿÖ‰= † _^‰† [É j èBÿÿÿ U‹ììÄ  fƒ¥ ÿÿÿ V‹uWj?Yÿ5(€ 3À½ÿÿÿó«Vf«ÿð …ÀVu…”üÿÿPÿì ë_ÿè …<øÿÿPVÿä ‹øƒÿÿt…høÿÿP…ŒúÿÿPÿì Wÿà ëV…ŒúÿÿPÿì h  …”üÿÿP…ŒúÿÿPÿ¼ jjÿ5°€ … ÿÿÿjPÿ𠡈 ƒÄ…À_^t ÿÿÿQjh   Pÿ  ÿ5,€ …”üÿÿPÿÜ …”üÿÿPÿ5ˆ ÿ( É V‹t$3Éf‹f…ÉW‹þ‹Æt#fƒù:tfƒù\u‹øPÿ$ f‹f…Éuã;þtGG‹Ç_^ QQSUVWÿ5ˆ 3ö‰t$ÿH VVh°  ÿ5ˆ ‹Øÿ  ‹5D ‹È3ÒÁéf;Á”Â3íERh   US‰T$ ÿÖ‹=@ Pÿ×ÿt$h  USÿÖPÿ×ÿt$h  USÿÖPÿ×j jUSÿÖPÿ< ;Åu9l$u j jUSÿÖPÿ×ÿt$ÿ8 …ÀtUÿ4 ‰D$ÿ0 3À9D$”ÀPh  USÿÖPÿ×3À90ˆ •ÀPjUSÿÖPÿ×j j hÆ  ÿ5ˆ ÿ  3É…À”ÁQjUSÿÖPÿס0ˆ ÷ØÀƒàPj jSÿÖ‹=, Pÿס ˆ ÷ØÀƒàPjjSÿÖPÿ×_^][YY ‹L$‹D$ Wj_ëf‹f‰f‹ÇÏf…Òtf‹f;› uâV‹t$…ötë
3Àë'f‰Ç÷3Òf‹f…ÒuïƒÁ^f‹f‰ÇÏf…Òuñ3À@_ U‹ìƒ} V‹5ü Wt    ÿuÿÖ‹øë3ÿÿuÿÖǍD Pj@ÿø ‹ð…öt'VÿuÿuèXÿÿÿÿuÿu VÿuÿL V‹øÿô ëÿuÿu ÿuÿuÿL ‹ø‹Ç_^] U‹ìì  ÿÀ …ÀuÉÃ3É3Ò;‚ˆ u‹ŠŒ ‹    ƒÂƒú@rè…Éu"Pÿ5€ …pþÿÿhÇ  Pÿð ƒÄpþÿÿfƒ9 th  ÿ5<€ Qÿ5ˆ ÿL 3À@ÉÃU‹ìƒìSVÿ5• ‹5ü ÿÖÿ5• ‰EðÿÖ‹5  ‰EüEôPEøPh°  ÿ5ˆ ÿÖ3ÛSSh½  ÿ5ˆ ÿÖ;ÉEì„¿  WPÿ ‹ø;û„¬  ‹Mô‹Eø+È;Mü…’  9pŠ t%ÿuüGPÿ5• ÿì ƒÄ …Àt09pŠ uh‹EøÿuüGPÿuüÿ5• h h   ÿ ƒøu@ÿ5• jh  ÿ5ˆ ÿÖ‹Eø‹MðÈQPh±  ÿ5ˆ ÿÖ9]tSSh·  ÿ5ˆ ÿÖÿuìÿ  _^[É Ul$˜ìÈ  ‹EtƒèSSVW„p  ƒè(„U  -•  „é  H…n  ·ExHt#Ht
-   …Y  ë jÿupÿ` 3À@éF  jdE P¿  Wÿupÿ\ jdE PjÿE Ph€  ÿ  E Pÿè ‹5  Y3ÛS£”› HPh»  ÿ5ˆ ÿÖ9”› vƒøÿtSë‹Sÿ5”€ ÿ5˜€ ÿupÿL SShº  ÿ5ˆ ÿÖPE hˆ PÿX ƒÄ E PWÿupÿT ÿupÿP 錠 ‹5  EtPExPh°  ÿ5ˆ ÿÖj ÿuxhÉ  ÿ5ˆ ÿÖ@PE hˆ PÿX ƒÄ E Ph  ÿupÿT ÿupÿP éßþÿÿht j
ÿ5\€ ÿuxë‹E|ht j ÿ5\€ ÿp ÿ 3À_^[ƒÅhÉ W‹|$ 3ÀƒÿvSV‹t$ ·ùï»  t4ùÿþ  tùþÿ  t WVèpF  …Àt3À@ë"WVèF  ÷ØÀƒàëjë
ƒÿv    €~¿ujX^_ U‹ìì  ‹E ƒèNSVW„_  ƒè„&  ƒè(„¸  -•  t(H…B  j j hG  h  ÿuÿ £€ é!  ÿ5œ€ ‹5 j »C  S¿  WÿuÿÖÿ5 € j SWÿuÿÖÿ5¤€ j SWÿuÿÖÿ5¨€ j SWÿuÿÖ¡€ H‹
œ€ tHt Hu‹
¨€ ë‹
¤€ ë‹
€ QjÿhM  WÿuÿÖ阠 ‹u9uu(EøPÿ EøPÿuÿ ÿuüÿuøÿuÿ ‹ðVÿ  =  t =  …O  h\ j
ÿ5\€ Vÿ 3À@é5  ‹uÿv ÿ  =  t =  …  h\ j ÿ5\€ ÿv ë‹Ex¦ýÿÿ…ó  …ðýÿÿPh  he  ÿuÿd Pÿ  …ÀŽÊ  ¿Hˆ W…ðýÿÿPÿ …À„¯  3öVh€  jVjh  €…ðýÿÿPÿ ‹Øƒûÿ„…  VEPh   …ðùÿÿPSÿ …À~b9ut]ÿu…ðùÿÿPèxýÿÿ‹
œ€ £€ HtHt Hu‹
¨€ ë‹
¤€ ë‹
€ QjÿhM  h  ÿuÿ …ðýÿÿPWÿì Sÿ 3À_^[É U‹ìì   SVW3Û3Àf‰ôýÿÿ¹  ½öýÿÿó«3öF9€ f«‹=  ‰uütSSjÿ5ˆ ÿ×…À„™  SSh¸  ÿ5ˆ ÿ×…À„w  9€ ¡(€ ¿ ™ u‹Ç‹M÷ÙɁá   ·ÉƒÉ3QPÿ5$€ ‰54ˆ ÿ5<€ ÿ5ˆ è­øÿÿƒø‰Eü‰4ˆ …  9€ th¼ ë#¡€ SWÿ5ˆ £(• è¸#  …Àt‹Æé÷  W…ôýÿÿPÿì ‹=° »€– ë@ÿ5œ– …ôýÿÿPÿì V…ôýÿÿPÿ5ˆ èl#  …À…ôýÿÿ…¯  h ™ Pÿì …ôýÿÿ£œ– ¡x€ S‰54ˆ ‰5˜– Ǽ– ´ ÇŒ– @• ÇÄ– š ÇÈ–  Ç´– fˆˆ £°– ÿ×…À…bÿÿÿÇEü  ÿÀ …Àth  ÿ5<€ ÿ54€ ÿ5ˆ ÿL ƒ%4ˆ  3Àƒ}ü•À_^[É Ph ™ ÿì ¡(• £€ ëÑU‹ìƒì VWÿ( hÈ j)‹øÿˆ Pÿ$ 3ö;ƉEütjjÿÐÿuWè
óÿÿPÿu ÿu聠 …Àu‰uèé°  SVVÿ  PhQ V¸ €  PPÿ„ ‹=€ ‹Øë_ƒ}äPuVVh€  ÿ5ˆ ÿ| ¡ˆ ;ÆtMàQPÿx …Àu.EàPÿ5Ø– ÿ5ˆ ÿt …ÀuEàPÿp EàPÿl VVEàVPÿ×…Àu”èÃïÿÿÿ5Œ› ÿô ;ÞtSÿh [9uütVjÿUü‹Eè_^É U‹ììT  SV·u W3Û3Àƒþ@f‰¬ýÿÿ¹  ½®ýÿÿó«f«°  „’  ƒþÓ  „ñ  ƒþw  „  N„û  N„   Nt
Nt23Àé  9€ ¡€ £(• uSh ™ ÿ5ˆ èê  …À…×  9€ ‹50 …¬ýÿÿ£œ– ¡x€ £°– Ç´– fˆˆ ÇÈ–  ÇÄ– š ÇŒ– @• Ǽ– ´ ¿  …¬ýÿÿu Wh ™ PÿÖë h¼ Pÿì 3À@h€– £4ˆ £˜– ÿ° …Àt0j…¬ýÿÿPÿuè>  …Àt W…¬ýÿÿPh ™ ÿÖ¡(• £€ ëèPõÿÿ‰4ˆ é  Sènûÿÿ…À„ö  ‹=€ …¬ýÿÿ£œ– h¼ …¬ýÿÿPÿì ¡t€ h€– £°– ÇŒ– à• Ç¼– ´ Ç´– dˆ ǘ–   ÇÈ–  ÇÄ– z# ÿ´ …ÀtS‹5€” Sh€  jSjh  €…¬ýÿÿPÿ ÿ5€ £€” …¬ýÿÿPè,"  …À…<  ‰5€” ‰=€ é+  ‰=€ èaôÿÿé  jèž  é  ‹5  ¿ ” ë,ÿÀ =   t=      t=   uÂèíÿÿ‰¬” ‰¨” WÿÖ…ÀtÍ‹5ì h@“ hà“ ÿÖh“ h0” ÿÖ鬠 ƒît=Nt(ƒî„›  N…‹ýÿÿSShÇ  ÿ5ˆ ÿ  é|  SSjÿuÿ| éj  Sèj;  é_  ƒþf  „U  ƒî„ô  N„“  Nt^N…-ýÿÿÿ5ˆ ÿH ‹5  SSjÿ5ˆ ‹øÿÖPSh±  ÿ5ˆ ÿÖSSh·  ÿ5ˆ ÿÖjjjWÿD Pÿ@ éß  Shh! ÿ5ˆ jÿ5€› ÿp …À…½  ÿ5”› è*îÿÿé­  ¡ˆ ;Ãt PÿP 阠 h • Ç •   Ç•  — fÇ• € Ç•  ˜ fÇ• € ÿ¸ £ˆ éS  f9 ˜ th ˜ èë&  é;  ¡ˆ ;ÃuŽh • Ç •   ‰• f‰• Ç•  ˜ fÇ• € ÿ¤ ëžSè©:  éð  ‹Æj^+Ƅ  ƒè„á  H…ÊûÿÿSÿl ‹ø;û„  ‹EhР jZ¾ › WÇE´<  ‰E¸‰uÀÿ` Pÿ5 € ÿ, W÷ØS£ › ÇEÈA  ‰]̉]Љ]Ô‰]؉]܉]àfÇEä  ‰]è‰]ìÿh E´Pÿ¬ …À„L  ÿ5„› ‹=” ÿ×Vÿd ‹ð;ót+ÿ5|› ÿh jVj0ÿ5ˆ ‰5|› ÿ  ‹EÄ£ € ÿ5ˆ› ÿ×éù  ¡0ˆ ÷ØÀ%    PPèy'  …Àt3À90ˆ ”À£0ˆ ëj0ÿ5<€ ÿ5T€ ÿ5ˆ ÿL 90ˆ tN¡ ˆ ;ã$ˆ tSVh  ÿuÿ  ÿ5ˆ ÿH SV‹5D ‹øjWÿÖPÿ, jjjWÿÖéoýÿÿÿ5ˆ ÿH SVjPÿD Pÿ@ 9$ˆ „0  SVh  ÿuéšüÿÿEðPÿ5ˆ ÿÈ 9 ˆ t+Sÿ5ˆ ‰ ˆ ÿÌ ‹Eü+EôP‹Eø+EðPè±éÿÿéÞ  ‹Eü+Eô3öP‹Eø+EðFP‰5 ˆ èéÿÿVèÉëÿÿjÿ5ˆ ÿÌ é©  SShØ ÿÐ Pèß9  é‘  ƒþAtfþÿ  Žwùÿÿþ  ~þ  t)þ  …[ùÿÿSSh°  ÿ5ˆ ÿ  ‹ÈÁéf;ÁtGÿÔ ‹
ˆ ;Át;ˆ u/SSVQé±ûÿÿjÿ5€› ÿü Ph„ ÿ5<€ ÿ5ˆ ÿ` 3À@_^[É VW‹=€” 3öVèVõÿÿ…Àt@Vh€  jVjh  €¾† Vÿ ƒøÿ£€” uVèM  ë jÿVè”  …Àu‰=€” _^ÃV‹5X j j jÿÿt$ÿÖ…Àt!h  h† j ÿt$ÿÖÿt$ ÿt èqÿÿÿÿt$ÿT ^ U‹ìQQV‹u ƒþWjZ‡A  „·  ;ò‡í  „Û  ‹ÆHH„Ç  ƒètaHtH…\  ÿ5ˆ ÿ …Àu?ÿ5ˆ ë1fƒ}tfƒ}u)ÿ5ˆ ÿ …Àu‹5Œ ÿÖ;ˆ u    ÿÖPÿP 3À_^É ‹E3ö+ÆtHtIHué‹=  VVjÿ5ˆ ÿ׿ujYv™÷ùƒMüÿ‰EøEøPjh  ÿ5ˆ ÿ׿EPVè:çÿÿë£ÿujjé­  j ÿˆ ëÿuÿuRéÁ  ‹ÆƒètIHtƒè    „nÿÿÿév  3ö954ˆ t"‹=„ Vÿ×Vÿ×h   ÿ5<€ ÿ5|€ 銠 jèmóÿÿé3ÿÿÿ膠 3öVè[óÿÿ…À„ÿÿÿVjÿ5\€ ÿ5ˆ ÿ …Àuh  ÿ5<€ ÿ54€ ÿ5ˆ ÿL ÿ5ˆ ‹5€ ÿÖÿ5ˆ ÿÖÿ5|› ÿh é¿þÿÿ3ö9ut@¡<ˆ ;Æ‹
@ˆ u;΄¡þÿÿ‹=  QPh±  ÿ5ˆ ÿ×VVh·  ÿ5ˆ ÿ×éxþÿÿ‹=  h@ˆ h<ˆ h°  ÿ5ˆ ÿס<ˆ ‹
@ˆ ;Áu±‰5<ˆ ‰5@ˆ é;þÿÿ‹}‹Æ-  „5  H„ê  ƒè„Ô  H„™  -  „~  -æ  „O  -è|  „  ;5ˆ” …ö  ‹E‹H ‹Á‹ñÁî÷Ѓàƒæ„Ê£tŠ ‰5pŠ tÿ5„› ‹5” ÿÖëöÁt,ÿ5„› ‹5” ÿÖjèìÿÿh ˜ è  ÿ5ˆ› ÿÖé‚ýÿÿöÁ tw3ö;Æt‰5tŠ Sÿ5„› ‹” ÿÓ‹=  VVh±  ÿ5ˆ ÿ×VèÉëÿÿh ˜ 诠 …Àuìÿ5ˆ› ÿÓVVh±  ÿ5ˆ ÿ×VVh·  ÿ5ˆ ÿ×jèàæÿÿ[éýÿÿöÁ@„ýüÿÿƒ%ˆ  éñüÿÿÿuÿuVÿuÿ| éÞüÿÿ3öVÿx f%ÿf= uFVjhØ  ÿ5ˆ ÿ  é¯üÿÿ‹ÇÁèf%ÿf= …¦  j jÿuèãóÿÿé‹üÿÿÿuÿuè¨ûÿÿé{üÿÿƒ=,ˆ  „nüÿÿ‹EÁèf…À„_üÿÿjh ð  ÿ5Ü– ÿ@ éGüÿÿÿuèèÿÿé:üÿÿƒ=,ˆ  ‹Et!= ð  „#üÿÿ=@ð  „üÿÿ=Pð  „
üÿÿÿuPh  ÿuÿ| éöûÿÿ;=ˆ uL‹EÁèf= tf=u:ƒ=(ˆ uÇ(ˆ   éÄûÿÿh  ÿ5<€ ÿ54€ ÿ5ˆ ÿL é¢ûÿÿWÿuÿuèéòÿÿ…À…ŽûÿÿWéšþÿÿjD$Pjj ÿt$ÿt$ÿ  ÿt$ ÿü D Pÿt$jj ÿt$ÿt$ÿ  U‹ìƒì ƒeü ƒ} ÇEø  ÇEô  t$EôPEøPEüPj ÿu ÿuÿ  …Àuƒ}üt‹Eë‹EøÉ U‹ìV‹uöƒ} W‹}‰ut!EPWEPj ÿu ÿuÿ  …Àuƒ}t‹Î‹u‹ÁÁéó¥‹Èƒáó¤_^] U‹ìƒì0EüPh” h  €ÿ …À….  ÿ5(› hx ÿuüèéþÿÿÿ5,› h\ ÿuüèÖþÿÿÿ50› hH ÿuüèÃþÿÿ¶4› Ph4 ÿuüè®þÿÿ¶5› Ph ÿuüè™þÿÿ¶6› Ph ÿuüè„þÿÿ¶7› Phð ÿuüèoþÿÿ¶8› PhÐ ÿuüèZþÿÿ¶9› Ph° ÿuüèEþÿÿ¶:› Phœ ÿuüè0þÿÿ¶;› Phx ÿuüèþÿÿÿ5 € h` ÿuüèþÿÿÿ50ˆ hT ÿuüèõýÿÿÿ5 ˆ h@ ÿuüèâýÿÿÿ5dŠ h ÿuüèÏýÿÿh<› hü ÿuüèÙýÿÿhà“ hè ÿuüèÇýÿÿh0” hÔ ÿuüèµýÿÿÿ5Д h¼ ÿuüè†ýÿÿÿ5Ø” h  ÿuüèsýÿÿÿ5Ì” hˆ ÿuüè`ýÿÿÿ5Ô” hl ÿuüèMýÿÿÿ58ˆ hL ÿuüè:ýÿÿEÐPÿ5ˆ ÇEÐ,  ÿ˜ …ÀtHÿuìh4 ÿuüèýÿÿÿuðh ÿuüèÿüÿÿ‹Eô+EìPh  ÿuüèëüÿÿ‹Eø+EðPhä ÿuüè×üÿÿÿuüÿ ÉÃU‹ìƒì`VWjÿX 3ÿ;Çt
M Qj\Pÿ\ EüPh” h  €ÿ …Àt‰}üÿu¨‰=$› hx ÿuüè¼üÿÿÿu¬£(› h\ ÿuüè§üÿÿÿu°£,› hH ÿuüè’üÿÿ£0› ¶E´Ph4 ÿuüè{üÿÿ¢4› ¶EµPh ÿuüèdüÿÿ¢5› ¶E¶Ph ÿuüèMüÿÿ¢6› ¶E·Phð ÿuüè6üÿÿ¢7› ¶E¸PhÐ ÿuüèüÿÿ¢8› ¶E¹Ph° ÿuüèüÿÿ¢9› ¶EºPhœ ÿuüèñûÿÿ¢:› ¶E»Phx ÿuüèÚûÿÿj h<› hÌ hü ÿuü¢;› è
üÿÿjdh` ÿuüè­ûÿÿWhT ÿuü£ € èšûÿÿ£0ˆ Wh@ ÿuüè‡ûÿÿWh ÿuü£ ˆ ètûÿÿj(£dŠ ¸à“ PPhè ÿuüè§ûÿÿj(¸0” PPhÔ ÿuüè‘ûÿÿÿ5Д h¼ ÿuüè0ûÿÿÿ5Ø” £Ð” h  ÿuüèûÿÿÿ5Ì” £Ø” hˆ ÿuüè ûÿÿÿ5Ô” £Ì” hl ÿuüèèúÿÿ¾  €Vh ÿuü£Ô” èÐúÿÿVh4 ÿuü£\Š è½úÿÿVh  ÿuü£XŠ èªúÿÿVhä ÿuü£TŠ è—úÿÿWhL ÿuü£PŠ è„úÿÿ9}ü_£8ˆ ^t    ÿuüÿ ÉÃU‹ìQSVW‹ù‹Øf‹f…Àt'‹5œ ·ÀPÿÖ‰Eü·GGCPCÿÖf9Eüuf‹f…Àuß3À_^[ÉÃ3À@ëöU‹ììP  S‹]V‹u f‹f=" W‹Ëtf=' th  VSÿ0 ë+3ÒF‹øFëf;Çtú  sf‰AABFF3Àf‹f…Àuáfƒ! ‹=ä …°ýÿÿPSÿ׃øÿuSè
  …°ýÿÿPSÿ׃øÿtPÿà _‹Æ^[É SUVW¾  h0  ë<3ÿ3틽Ѐ VSÿ0ÿt$ ÿ  Nÿ;Á}
Gƒÿ-l(|ÚSÿô ƒÿ-}ö6Pj@ÿø ‹Ø…Ûu¶ë‹Å_^][ ÿt$è’ÿÿÿ…À„‹  SVWÀPj@ÿø ‹ð…öu3ÀëpVÿ4 ‹ØÑëtï¿Ð€ ‹SVÿ0ÿt$ÿ  ‹@;É14FHƒÇ+؁ÿ„ |׋50 j(ÿ5`€ hà“ ÿÖj(ÿ5d€ h0” ÿÖ¡X€ f‹ f£› 3À@_^[ j h  hì j ÿL émÿÿÿ‹D$f‹fƒù tfƒù    u@@ëí QSUV‹t$3íW‹Æ¹L ‰l$èÑýÿÿ…À…)  Uÿ5ˆ Ç,ˆ   ÿ¬ h8 ÿ5€› £Ü– ÿ¨ h  ý jðÿ5ˆ £Ø– ÿ¤ ƒÆVèuÿÿÿf9(„Í  P¾ ™ Vè¬ýÿÿ‹= U»€  SjUjh  €Vÿ׃øÿ£€” …„  ÿ8 HHt:ƒèj1Vt*ƒèvtÿ5€ ÿ5<€ ÿ5ˆ èPàÿÿ‰D$ëGÿ5L€ ëáÿ5„€ ëÙj3Vÿ5 € ÿ5<€ ÿ5ˆ è àÿÿƒø‰D$uUSjUjh  ÀVÿ×£€” ƒ=€” ÿtÿ5`Š Vè  jX9D$tjXë3À_^][Y U‹ìQV‹uW‹Æ¹d ÇEü  èzüÿÿ3ÿ…ÀuƒÆVèeþÿÿ‰}üë‹Æ¹\ èZüÿÿ…À…   ƒÆVèCþÿÿ‹ðf9>„ø  ÿu ÿ5ˆ ÿÌ V¾ ™ Vèiüÿÿ@@9}üuJf98„Í  Pèþÿÿfƒ8"…½  @@3Òëfƒù"túÿ  sf‰ U@‘ B@@3Éf‹f;ÏuÝf‰<U@‘ Wh€  jWjh  €Vÿ ƒøÿ£€” uJÿ8 HHt$ƒètƒè<tƒè:t¡€ ë¡L€ ë ¡„€ ë¡ € j0VPÿ5<€ ÿ5ˆ è©Þÿÿëÿ5`Š Vè»   9}ütjëjèÉ&  3À@ë3À_^É S‹\$V‹5ì Wÿ5l€ SÿÖ‹=ü Sÿ׍\Ch¼ SÿÖSÿ×ÿ5p€ \CSÿÖSÿ׍\Chl SÿÖSÿ×fƒdC _^[ ‹D$Š@‹L$ˆA3À U‹ìƒì0Wj)ÇEÐ0  ÿˆ ÷ØÀ  P3ÿWÿ¸ jV‰Eìÿü WjjjjV‰Eèÿ´ ‰EüEÐPÇEô  ‰uäÇEø€ ÇEØ41 ÇEð  ‰}Ô‰}܉}àÿ° f÷Ø_À÷ØÉÃU‹ìì˜  SV‹5Ä h¼ ÿÖ3Û;㈔ t+h  ÿÖ;ã„” tSÿl ;ÉEüt
‹uVèCûÿÿ…Àu3ÀéÏ  Wj)ÿˆ ‹=¸ ÷ØÀ  PSÿ×h  S£ˆ› ÿ×h V£„› ÿ¨ 9„› £Ø– „  ;Äy  9] u
èÇþÿÿ…À„g  ‰5€› Ç ” T  ‰¨” ‰¬” ‰5Ü” è4ÖÿÿèÂöÿÿSVSSÿ5PŠ ¾„ ÿ5TŠ ÿ5\Š ÿ5XŠ h  Ï Vh€ SÿÀ ‹Ð;Ó‰ˆ ‰¤” „ò  ¸  €9TŠ tP9PŠ tH3Àj Y}¨ó«¡XŠ ‹
TŠ ‰EÄÁ‹
PŠ ‰EÌ¡\Š ‰EÈÁ‰EЍE¨PRÇE¨,  ÿ¼ ‹ˆ jRÿ\ ‹=È EÔPÿ5ˆ ÿ׋EàSÿuƒÀœjÿ5ˆ PÿuÜ¡0ˆ ÷ØSÀS%  ðÿ0PPVh„ h   ÿÀ ;㈠„0  ¡ ˆ ÷Øh  ÿ5ˆ À%  V
  €DPÿ  ;㈠„ý  jè¥×ÿÿEäPÿ5ˆ ÿ׋Eð+Eèj£à– ‹Eì+EäY@™÷ù‹5  ƒMøÿ‰EôEôPjh  ÿ5ˆ ÿÖSÿ50ˆ hÈ  ÿ5ˆ ÿÖ90ˆ t ÿ5ˆ ÿH jjjPÿD Pÿ@ hР jZÿuüÿ` Pÿ5 € ÿ, ÷Ø¿ › W£ › ÿd Pÿuü£|› ÿ„ ‰E …hÿÿÿPj ÿuüÿH ÿu ÿuüÿ„ h<› …hÿÿÿPÿ …Àt,Wh0A h<› ÿuüÿT ÿ5|› ÿh Wÿd £|› Sÿ5|› j0ÿ5ˆ ÿÖÿuüSÿh jjBf‰ ˜ ÿø SShÅ  ÿ5ˆ £Œ› ÿ| ÿ5(€ èóÖÿÿÿuÿ5ˆ ÿÌ ÿ5ˆ› ÿ” ÿuè„øÿÿƒ
`Š ÿ¹| ‹øèwöÿÿ…Àu‰`Š ë#‹Ç¹t è_öÿÿ…Àu
Ç`Š   ƒ=`Š ÿt ƒÇWè9øÿÿ‹øWèKøÿÿ;Ãtƒø…å  3À_^[É ÿuWè‚ùÿÿ…ÀtSSjÿ5ˆ ÿ| 3À@ë×f9„±  W¿ ™ Wè0öÿÿSh€  jSjh  €Wÿ ƒøÿ£€” uxÿ8 ƒøuFj3Wÿ5 € ÿ5<€ ÿ5ˆ èäØÿÿƒø„qÿÿÿƒøu<Sh€  jSjh  ÀWÿ £€” ëW聠 ÿ5(€ è­Õÿÿÿ5(€ Wÿì ƒ=€” ÿt ÿ5`Š W襠 hà• èýùÿÿh@• èóùÿÿ‹ˆ jY3Àj
¿€– ó«‹EY£ˆ– 3À¿ • ó«EPEPh°  ÿ5ˆ Ç€– X  ‰„– Ç –   Ç • (  ‰• ÿÖÿuÿuh±  ÿ5ˆ ÿÖSSh·  ÿ5ˆ ÿÖSÿx f%ÿf= …‘þÿÿjjhØ  ÿ5ˆ ÿÖé{þÿÿV‹t$…öv‹D$ ‹L$Sf¶P3ÛŠ83Óf‰AA@@Nuë[^ U‹ìƒìS3Û9]u3À@鐠 } éý  ‰]ütEô‰EüV‹5D WÿuüSSSÿuÿuÿuÿu ÿÖ‹ø;ûu3ÀëVGPj@ÿø ;ÉEøu
jÿ@ ëßÿuüSWPÿuÿuÿuÿu ÿÖ‹ð;ótSEðPWÿuøÿuÿ< ‹ðÿuøÿô ‹Æ_^[É W3ÿ9=0ˆ tN9=8ˆ V‹5  t    jèwÒÿÿë&hhŠ hlŠ h°  ÿ5ˆ ÿÖWWh±  ÿ5ˆ ÿÖWWhÈ  ÿ5ˆ ÿÖ^_Ã3À90ˆ tD98ˆ t h PèB
  ÃV‹5  PjhÈ  ÿ5ˆ ÿÖÿ5hŠ ÿ5lŠ h±  ÿ5ˆ ÿÖ^ÃS3Û9\$tSè×Üÿÿ…À„©  V‹5  Wh„ Sj ÿ5ˆ ÿÖÿ5(€ ¿ ™ WÇ€   ÿì WèóÒÿÿSSh±  ÿ5ˆ ÿÖSSh·  ÿ5ˆ ÿÖjjÿ5Œ› ÿH ;Ãt£Œ› ÿ5Œ› ÿ f‰ÿ5Œ› ÿ  Sÿ5Œ› h¼  ÿ5ˆ ÿÖ_f‰ ˜ ^[ V‹t$Vÿü  Fëƒú\tƒú:t;Îv
II·ƒú.uèfƒ9.tƒÀ=  w hä VÿÜ ^ U‹ìì   j h   … þÿÿPÿ° ·ÀPÿ8 Pj h   ÿ´ …Àj0tÿ5<€ … þÿÿPÿ5ˆ ÿL ëÿuÿ5€ ÿ5<€ ÿ5ˆ èÁÔÿÿÉ U‹ìƒìV3ö9uV‰uì‰uðh€  ujVjh  Àÿu ÿ £€” ë0jVjh  Àÿu ÿ ƒøÿ£€” tÿ8 3É=·  •Á‰Mìƒ=€” ÿu j0ÿu ÿ5P€ ÿ5<€ ÿuè7Ôÿÿ3ÀéÚ  950ˆ tè;ýÿÿSW‹=  VVjÿ5ˆ ÿ×VVh½  ÿ5ˆ ‹Øÿ×;ƉEô„I  Pÿ ;ƉE„7  ¡(• H„ë  H„š  HuVEüPjhȁ ÿ5€” ÿ< ƒ=(• tÿ¤ ‰EøEð¿   ë 3ÀÇEøéý  3ÿPVVVSÿuWÿuøÿD 9uðu;Þt(;Æu$j1ÿu ÿ5ˆ€ ÿ5<€ ÿuèTÓÿÿƒø„©  3ÿSÿuWÿuøÿ5€” è£ûÿÿëx‹=< VEüPjhЁ ÿ5€” ÿ×SÿuÿuèOûÿÿVEüPPÿuÿ5€” ÿ×Sÿu‹øÿuè-ûÿÿë0‹=< VEüPjh́ ÿ5€” ÿ×VEüPPÿuÿ5€” ÿ׋ø;þueÿ5ˆ› ÿ” ÿu èqýÿÿÿ5ˆ› ÿ” ÿ5€” ÿ ƒ
€” ÿ9uôt    ÿuôÿ  9uìt    ÿu ÿ¨ 950ˆ tèÍûÿÿ3À_[^É ÿ5€” ÿ¬ ¡(• VVh¹  ÿ5ˆ £€ ÿ  ÿu è&Ïÿÿÿ5€” ‰5€ ÿ ÿuôƒ
€” ÿÿ  950ˆ tèdûÿÿÿ5ˆ› ÿ” 3À@ëˆhx  hð è$  3Û‰]ä‰]à‰]܉]؉]Ô¡€” ƒøÿ„¯  M QPÿ ‹uĉuœ;Ãu
ÿuèdüÿÿé!  þ  @ƒù  9]À…ð  ÿ5„› ÿ” ;ót83ÿ‰}˜SVSjSÿ5€” ÿ” ‰E”;Ãt'VSSjPÿ˜ ‰E˜ÿu”ÿ ë
E‰E˜f‰]‹}˜ÿ5€” ÿ ƒ
€” ÿ;ûuÿ5ˆ› ÿ” ÿuèÊûÿÿéš  ‰]ü‰}Œ‹E ƒøÿ…v  ·=ï»  t0=ÿþ  t=þÿ  uFÇEÜ  ÇEˆ  ‹ÞÑëéÏ  3À@‰E܉Eˆëìƒþv€¿uÇE€  ÇEÔéý  jX‰Eˆé^  VWèä  ‰EÜ;ÃtÇEˆ  ‹ÞÑë郠 VWèv  ‰E€;Äñ  ÇEˆ  ÇEÔéý  ‹]„3À9EÜuPPVÿuŒPÿuÔÿœ ‹Ø‰]„3ÀPPj ÿ5ˆ ‹5  ÿÖj j h±  ÿ5ˆ ÿÖj j h·  ÿ5ˆ ÿÖjDPÿ5Œ› ÿH ‰EØ…À…ø  ÿu…xýÿÿPÿì 3ÛSèùÿÿÿ5ˆ› ÿ” j0…xýÿÿPÿ58€ ÿ5<€ ÿ5ˆ è‘ÏÿÿE;øtWÿ  SSj ÿ5ˆ ÿÖƒMüÿé  HtjHtPHt ‰]ˆ‰]ÔéÿÿÿÇE€  ÇEÔéý  jX‰Eˆƒþ†õþÿÿf?ï»…êþÿÿ€¿…àþÿÿO‰MŒ+ð‰uœéÐþÿÿ3À@‰E܉Eˆ‹ÞÑë‰]„f?þÿë3À@‰E܉Eˆ‹ÞÑë‰]„f?ÿþ…¡þÿÿK‰]„é˜þÿÿPÿ ‰Eäƒ}Ü tCf‹fùÿþuwëfùþÿu
SOQPèíöÿÿë8‹÷ ‹ø‹ÁÁéó¥‹Èƒáó¤‹}˜‹5  ëSPÿuœÿuŒj ÿuÔÿœ ‹Ø‰]„‹Eä‹Mˆ‰
€ ƒMüÿë53À@Ëeèj0ÿuÿ5€ ÿ5<€ ÿ5ˆ è=Îÿÿ3ÛƒMüÿ‹}˜‹5  ‹EäM;ùt
Wÿ  ‹Eä3ÿ;ÇtL‹È;ßv‹Óf99ufÇ  AAJuñf‰<Xf‹@@fƒù.u#f‹@@fƒùLuf‹@@fƒùOu
fƒ8GÇEà  t‰}à9}ØtÿuØÿ  ‹EØ£Œ› ÿuh ™ ÿì ÿuè¢Êÿÿ‰=€ Ç(ˆ   Wÿ5Œ› h¼  ÿ5ˆ ÿÖƒ=(ˆ uFÿ5ˆ› ÿ” ‰=(ˆ j0ÿuÿ58€ ÿ5<€ ÿ5ˆ èAÍÿÿWèýöÿÿWjj ÿ5ˆ ÿÖéÍ  ‰=(ˆ WWhÅ  ÿ5ˆ ÿ| 9}àt%SSh±  ÿ5ˆ ÿÖWWh·  ÿ5ˆ ÿÖjèÒ  3ÛCSWh¾  h  ÿ5ˆ ÿÖPSÿ5ˆ ÿÜ WSj ÿ5ˆ ÿÖSWÿ5ˆ ÿ ÿ5ˆ ÿØ ÿ5ˆ› ÿ” ‹Ãë1j0ÿuÿ58€ ÿ5<€ ÿ5ˆ èoÌÿÿÿ5€” ÿ ƒ
€” ÿ3Àèá  Â U‹ìQQSV‹u·WPÿœ ‰Eü·Pÿà ‹=ü V‰Eøÿ׋] …Û‰Eu\‹]Sÿ׍CëQKKƒ} f‹tf;ë
f;Eütf;Eøu5ƒ} tÿuVSÿì ƒÄ …ÀëÿuVÿuSh h   ÿ ƒøt    ;]uª3Àë‹Ã_^[É U‹ìQSV‹u WVÿü ‹Ø·Pÿœ ‰E ·Pÿà ‹}‰EüëDƒ} tf;u7SVWÿì ƒÄ …Àë%f;E tf;EütëSVSWh h   ÿ ƒøt
GGf‹f…Àu´f‹f÷ØÀ#Ç_^[É U‹ìƒì$‹ES3Ûf9‰]è‰]ìu3ÀéË  V‹5  WEðPEüPh°  ÿ5ˆ ÿÖÿ5ˆ ÿH Sj3ÿGWP‰EÜÿD Pÿ< ;Çu    ‰}ì‰]ð‰]üSSh½  ÿ5ˆ ÿÖ;ÉEàu3Àé^  Pÿ ‹ø;ûtì9tŠ tsSÿuühÉ  ÿ5ˆ ÿÖSPh»  ÿ5ˆ ‰EøÿÖ‹Mø‰Mø‹Müë$ƒ}ø ‹Eô‰EätPÿMøj ÿuøh»  ÿ5ˆ ÿÖ‹Mäÿ5pŠ  Oÿu‰EôGQPèÂýÿÿ‹Ø…Ût½ëÿ5pŠ ‹EðÿuGPèKþÿÿ‹Øÿuàÿ  …ÛuIö •  …¢  ÿ5ˆ› ‹5” ÿÖ‹ø¡ˆ …Àu¡ˆ j@h ˜ ÿ50€ ÿ5<€ Pè¤ÉÿÿWÿÖëfÿu+ßÑû‰]üÿü EüPÿuüh±  ÿ5ˆ ÿÖ3ÿ9}ìtWjjÿuÜÿD Pÿ@ ö •  uWWh·  ÿ5ˆ ÿÖjè…ÅÿÿÇEè  ‹Eè_^[É ƒì0S‹\$8UVWÿ5„› Áëƒãÿ” ‹5  3ÿ;߉D$tjè«ÄÿÿWWhÈ  ÿ5ˆ ÿÖWWh¸  ÿ5ˆ ÿÖWW‹è÷Ýjÿ5ˆ í÷ÝÿÖ‰D$D Pjÿø ;ljD$u#;ßtWjhÈ  ÿ5ˆ ÿÖÿt$ÿ” é  D$0Pÿ5ˆ ÿÈ ÿt$ÿ P‰D$ ‹D$@Pj
ÿ5ˆ ÿÖWÿ5€› jÿ5ˆ ÿt$Lÿt$LWWÿt$dh„ h„ h   ÿÀ ;ljD$Du ÿt$ÿ” ;ßt{WjhÈ  ÿ5ˆ ÿÖëijìÿ5ˆ ÿä
  Pjìÿt$Lÿ¤ jÿ5|› j0ÿt$PÿÖÿt$Wj ÿt$PÿÖ…ÀuCÿt$ÿ” ;ßtWjhÈ  ÿ5ˆ ÿÖÿt$Dÿ€ ÿt$ÿ  ÿt$ÿô 3Àé  ‹\$Sÿ  ÿ5ˆ ÿ€ ‹D$D£ˆ ¡Œ› ;ÇtPÿô WWhÅ  ÿ5ˆ ‰Œ› ÿ| ‹Ì jÿ5ˆ ÿÓWUh¹  ÿ5ˆ ÿÖÿ5ˆ ÿP ÿt$ÿ” 9= ˆ t9D$ Pÿ5ˆ ÿÈ ‹D$,+D$$P‹D$,+D$$Pè×ÀÿÿjèÃÿÿjÿ5ˆ ÿÓ3À@_^][ƒÄ0 U‹ìƒìV3öë?jVVVEäPÿè …Àt4¡8‘ ;ÆtMäQPÿx …ÀuEäPÿp EäPÿl 954‘ t¹3À954‘ ^”ÀÉ V‹5` W‹|$ jWÿÖj
W£ÐŠ ÿÖjZW£ÌŠ ÿÖjnW£ÈŠ ÿÖjoW£ÄŠ ÿÖjpW£ÀŠ ÿÖjqW£¼Š ÿÖ_£¸Š ^ U‹ìƒìT‹¬” …ÒSV‹5  W»ûÿÿuf
°” €h ” ÿÖ!°” ‹¬” 3ÀjY}¬ó«¡ˆ ‰E°¡¨” ƒÏÿ…ÀÇE¬T  ‰}øÇEÀ „ t‰E´…Òt‰U¸E¬Pÿ¨ …Àu@ƒ}ütƒ}üu4ë‹}¼ƒ=¨”  uf
°” €h ” ÿÖ!°” ‹E´£¨” ‹E¸£¬” ‹Ç_^[ÉÃjÿ5ˆ ÿì ÿ58‘ ÿ€ ƒ%8‘  ÃU‹ìQQ‹E HHVW„ì  ƒèQ„»  ƒè(t\-•  …ô  ‹5 Sj_»à“ j j'hÅ  WÿuÿÖSWÿuÿT ƒÃPGû0” ~Úh  ' j h±  jÿuÿÖ3À@[饠 ‹u9uu(EøPÿ EøPÿuÿ ÿuüÿuøÿuÿ ‹ðVÿ  ƒø|gƒø!bhü j
ÿ5\€ Vÿ 3À@ëK‹uÿv ÿ  ƒø|8ƒø!3hü j ÿ5\€ ÿv ëÍj_¾@“ j(VWÿuÿ\ ƒÆPGþ“ ~ç3À_^É U‹ìì  ƒeð ƒeô ƒeø VEì3öPFÿØ EìPÿ ‹EYYf‹f…É„¾  ¡h€ S‹ü Wfƒù&t=ƒE‹ÞiÛ  Tµð‹:ßf‰ ] ‹ ‹M·    ‹ü Gf…ɉ:uÊ‹Mfƒ9&…]  ƒE‹Mf‹    f;„Ë  f;H„Á  f;H„  f;H„  f;H„¼  f;H
„²  f;H „  f;Ht{fƒù&u6Lµð‹zÿ  ‰}üæ  ‹þiÿ  ú‹UüfÇ} ‹ & ‰éÈ  f;Ht1f;Ht+f;Htf;Htf;Ht
f;H…   3öé™  j^é‘  3öF鉠 h؁ ÿӍ|µð‹ú  ‰Uüe  Ph؁ ë%hàƒ ÿӍ|µð‹ú  ‰Uü>  Phàƒ ‹ÆiÀ  ÁE ‹ Pÿà ‹EüƒÄ é  ƒE‹E3ÿfƒ8+u&ë
‹E· ¿|JÐ@@‰E· jPÿä …ÀYYuÜ¡¤Š ÇP…äýÿÿhˆ PÿX ƒÄ …äýÿÿP|µðÿÓ‹È‹ȁù  },äýÿÿQ‹ÎiÉ  ȍM ‹ Pÿì …äýÿÿPÿÓ‰ƒmëvƒ=€  …äýÿÿuh  Ph ™ ÿ¼ ë
ÿ5(€ Pÿì …äýÿÿP|µðÿÓ‹È‹ȁù  },äýÿÿQ‹ÎiÉ  ȍM ‹ Pÿì …äýÿÿPÿÓ‰¡h€ ƒE‹Mf‹    f…É…Qýÿÿ_[3ɍEð^‹Ñfƒ$U ‹  Á  ƒÀù  ~âÉ ƒ=¬”  u@€
±” h ” ÿ  €%±” ûƒ=¬”  uj0ÿ5<€ ÿ5€€ ÿ5ˆ ÿL ƒÈÿÃVWÿ5¬” ‹=¸ ÿ׋
¨” ‹ð3À…ÉtQÿ×P·FFj P·FPÿ@ ÿ5¬” ‹5Œ ‹øÿÖ¡¨” …ÀtPÿÖ…ÿuj0ÿ5<€ ÿ5€€ ÿ5ˆ ÿL ƒÈÿë‹Ç_^ÃU‹ìQQSW3ÛSEüP¿@‘ Wèk   …ÀuƒÈÿ騠 VEøPSSjSÿuüèG   ÿuøj@ÿø ‹ð;óu
ÿuüè(   ƒÈÿëwEøPÿuøVjSÿuüè   …Àu    Vÿô ëÓ€
±” h ” ÿ  €%±” ûSSWÿ6ÿ@ V‹øÿô ÿuüèÎ
  ;ûuj0ÿ5<€ ÿ5€€ ÿ5ˆ ÿL 놋Ç^_[ÉËD$-  t2Htƒèt3Àëkjh`ð  ÿ5xŠ ÿ@ ëSÇ4‘   èÁùÿÿëBj ÿt$ÿ¬ ƒ=€  £xŠ t¡(€ ë
h ™ è×¼ÿÿPjÿt$ ÿT ÿt$ÿP 3À@ QQSV‹t$¶Áà€à“ 3Ûf9u3Àéô  Pè˜úÿÿ;óu¡´Š ë¡ÌŠ +0‘ +°Š f9 ‹ U‹-L W‹=ü ‰D$ t¾ ‹ Vÿ×PVÿt$(ÿ5¬Š ÿt$,ÿÕf9 tLD$P¾ Vÿ×PVÿt$(ÿ< ¡ÐŠ +¨Š V¬Š ™+‹؋D$™+ÂÑøÑû+Øÿ×PVÿt$(Sÿt$,ÿÕfƒ=  t9D$P» Sÿ×PSÿt$(ÿ< ‹5Њ +5¨Š S+t$ÿ×PSÿt$(Vÿt$,ÿÕ3À_@]^[YY Ul$ŒìÀ  SV3ÛWÿ5„› ‰]X‰]l‰]h‰]\‰]p‰4‘ ‰8‘ ÿ” ÿu|èüöÿÿ¾àŠ VÿÈ ÿÄ ¿  Wh؁ SVjP‰EdÿÀ Whàƒ SVSÿudÿ¼ ¡ÈŠ ¯ € jY¾ › }ˆó¥™¹0ýÿÿ÷ùjÿu|‰]Œ‹€ ‰EˆÿÓj ÿ5ÀŠ ÿ5ÄŠ ÿu|ÿ| j ÿ5¸” ÿ5´” ÿu|ÿx ¸ ‘ ‹ø¾Ì” ¥¥¥j¥‹u|PVÿt 3ÿGWVÿÓ‹d EˆPÿÓ…À‰E`„  PVÿ„ …À‰El„þ  WVÿp EäPV‹5l ÿÖ…À„á  öEuWÿulÿu|ÿ„ Pÿh jY3À}¤ó«EˆPÿÓ…À‰E`„­  Pÿu|ÿ„ …À‰El„˜  EäPÿu|ÿÖ…À„‡  3ÿG‹Eä‹Mô‹ ‘ È‹EøÁà£<‘ ¡¼Š +Ð3Û;Ó‰
0‘ ‰¬Š ‰¬Š ‹Њ +ÄŠ (‘ Â;㨊 ‰¨Š ¡$‘ ‹¸Š +Â;ã´Š ‰´Š ¡ÌŠ ‹ð+5ÀŠ 5,‘ Ö;Ó‰°Š ‰°Š +°Š +´Š ™÷ùf9à“ tHf90” tH;ÃŽœ  h¢X ÿu|ÿD ‹ð;óŒ$  SSh½  ÿ5ˆ ÿ  ;ÉEX„‡  Pÿ ;ÉEp„u  h  …´üÿÿPÿ5ˆ ÿø Sÿ5ˆ ÿì Sh'` ÿ5ˆ j ÿ5€› ÿô ;ã8‘ „)  …´üÿÿSÇE4  ‰E8‰]<‰]@‰]Dÿ@ E4Pÿu|ÿP …À
ÿ8 ‹ðéj  3À‰}\‰=¤Š }H«««‹
0‘ «¡¬Š ‰EH¡ÐŠ +¨Š 3ö‰EP¡´Š ‰EL¡ÌŠ +°Š f95à“ ‰]d‰]h‰ETtMLf950” t+Á‰ETÿupÿü jìÿ5ˆ ‹Øÿä öÄ tÇEd  954‘ …Ï  …ÛŽÇ  ÿ5¤Š …¼þÿÿÿ5¬€ jdPÿð ƒÄ…¼þÿÿPjÿ58‘ ÿT ‹u|j VèÇúÿÿ3À} «««««¡<‘ VÇE   ‰E$ÿ8 …ÀŽæ  E P‹Ed
P(  PEHPSÿup3ÿGV‰}hÿð WVèvúÿÿVÿ( …ÀŽ®  ƒeh ‹E0ÿ¤Š …Àtz‹Mp A+؃=4‘  ‰Mp„1ÿÿÿ3ö3Û9]ltÿulÿu|ÿ„ ÿu`ÿh 9]pt    ÿuXÿ  9]htÿu|ÿ( …À ;óuÿ8 ‹ð9]\tY94‘ ÿu|t8ÿ, ëF3Ûj0ÿ5<€ ÿ5Œ€ ÿ5ˆ ÿL Sÿ@ ÿ8 ‹ðépÿÿÿÿ0 …À ;óuÿ8 ‹ðÿu|ÿ4 èÿòÿÿÿ5ˆ› ÿ” 94‘ u‹ÆëjýX_^[ƒÅtÉ Vÿ5„› ‹5” ÿÖ‹D$ƒè tHHtè&÷ÿÿë èå÷ÿÿëèãñÿÿƒøÿu ÿ5ˆ› ÿÖ3ÀëPè:úÿÿ^ U‹ìì   Vÿuè¤ÿÿÿ‹ð…ö„  ƒþþ„„  ƒþýtƒþüujp^ƒþûuj^ƒþÿuÿ8 ‹ð…öt^j h  …àüÿÿPÿ° ·ÀPVj h   ÿ´ …À‹
H€ tàüÿÿƒ=€  ¡(€ u¸ ™ j0PQÿ5<€ ÿ5ˆ è·ÿÿ^É U‹ììä  SVW3Ûf‰\ýÿÿ3À¹¤  ½^ýÿÿó«3öf«F‹þÿÄ %ÿ  f;Ætf=
t3öEðPÿÈ ;ó‹5Ü t.jìÿ5ˆ ÿä öÄ …\ýÿÿt
j!_h4 ëj_h0 PÿÖjP…üÿÿPSEðPW¿   WÿÀ jP…¼üÿÿPSEðPjWÿ¼ 9]¿( t
W…\ýÿÿPÿ֍…¼üÿÿP…\ýÿÿPÿÖh$ …\ýÿÿPÿ֍…üÿÿP…\ýÿÿPÿÖ9]t
W…\ýÿÿPÿ֍…\ýÿÿPjh  ÿ5ˆ ÿ  _^[É V3ö3ÉF3Ò9L$ ~7‹D$Š„Ày3ö…Òu<€rÐàB„ÀxùJtë$À<€uJA;L$ |Ñ…Òw…öt3Àë3À@^ U‹ìQƒMüÿEüPÿu ÿuÿ  É U‹ìì  ‹
€Š V…ÉuI9
ˆŠ uA…üþÿÿPèq  ‹5Ì …Àt…üþÿÿPÿÖ£€Š ‹
€Š …Éuh8 ÿ֋ȅɉ
€Š t¡Š …Àu jQÿ$ …À£Š uLjŠ   3Àëÿuÿuÿu ÿuÿÐ^É U‹ìQQEüV3öPh  VhH h  €ÿ …Àu2EøÇEø  PÿuVVh„ ÿuüÿ …Àuj^ÿuüÿ ‹Æë3À^É ÿ%” ÿ% ÿ%˜ jphˆ è¼  3ÛS‹=L ÿ×f8MZu‹H<ȁ9PE  u·A=   t=   t‰]äë'ƒ¹„  vò3À9™ø  ëƒytvâ3À9™è  •À‰Eä‰]üjÿ Yƒ
œ› ÿƒ
› ÿÿ  ‹
Š ‰ÿ ‹
œŠ ‰¡ ‹ £¤› 耠 9è… u hm ÿ  YèU  h0 h, è@  ¡˜Š ‰EàEàPÿ5”Š EÜPEØPEÔPÿø ‰EÐh( h$ è
  ƒÄ$¡ô ‹0‰uÌ€>"u:F‰uÌŠ:Ãt<"uò€>"uF‰uÌŠ:Ãt< vò‰]´EˆPÿÐ öE´t·E¸ë€> vØF‰uÌëõj
XPVSSÿ×Pè­»ÿÿ‹ð‰u„9]äuVÿÜ ÿÈ ë-‹Eì‹‹    ‰M€PQèt  YYËeè‹u€ƒ}ä uVÿÐ ÿÔ ƒMüÿ‹Æè<  ÃÌÌhm d¡    Pd‰%    ‹D$‰l$l$+àSVW‹Eø‰eèP‹EüÇEüÿÿÿÿ‰EøËMðd‰
    Y_^[ÉQÃÿ%Ì ÿ%ü h   h   è
  YYÃ3ÀÃÌÿ% ÿ% ˆp  ÿÿÿÿÿÿÿÿ¤q    <o  ÿÿÿÿÿÿÿÿòq  T  xp  ÿÿÿÿÿÿÿÿ2r    n  ÿÿÿÿÿÿÿÿVr    °p  ÿÿÿÿÿÿÿÿZs  È  èm  ÿÿÿÿÿÿÿÿ t    tn  ÿÿÿÿÿÿÿÿ$w  Œ  n  ÿÿÿÿÿÿÿÿ–x  (  Po  ÿÿÿÿÿÿÿÿf}  h                      šs  ®s  ¼s  Ìs  Üs  ðs  ˆs      @r      x  üw  òw  æw  x  Âw  ¶w  *x  –w  Úw  x  ˆw  vw  hw  Xw  Bw  2w  :x  Lx  Xx  bx  tx  ˆx  ¦w      †v  hv  Rv  Bv  ,v  v  v  v  òu  Úu  Èu  –v  ¤v  ¶v  Èv  Þv  îv  w  t  t  .t  :t  Ft  Xt  nt  zt  †t  ’t  t  ¬t  ºt  Ìt  Øt  æt  ôt  u  u  u  0u  Bu  Tu  ^u  ju  vu  †u  ’u  ¢u  ¸u  þv      Àq  Îq  àq  ²q      F{  R{  Z{  l{  ~{  ’{  ¤{  ´{  Â{  Ô{  ê{  :{  ö{  |  |  (|  :|  N|  ^|  r|  €|  Ž|  ¤|  ¶|  *{  {  {  üz  Ð|  à|  ð|  þ|  }  }  0}  >}  T}  ðz  x  ®x  Àx  Ìx  Üx  ôx  y  y  ,y  <y  Hy  Zy  jy  |y  šy  ªy  ºy  Ìy  Úy  äy  òy  þy  z  z  .z  :z  Fz  Xz  lz  €z  ˜z  ¬z  ¼z  Êz  Üz      r  þq  "r      rq  Vq  –q  Hq  4q  ‚q  bq  q  q      Îr  Àr  ¸r  ®r  ¦r  Ør  r  „r  |r  rr  dr  àr  êr  úr  s  s  *s  :s  Hs  fs  zs  šr       GetFileTitleW  CommDlgExtendedError  GetSaveFileNameW   ChooseFontW  FindTextW  ReplaceTextW   PageSetupDlgW
GetOpenFileNameW   PrintDlgExW comdlg32.dll  ” ShellAboutW  DragFinish   DragQueryFileW   DragAcceptFiles SHELL32.dll  ClosePrinter  x GetPrinterDriverW | OpenPrinterW  WINSPOOL.DRV   CreateStatusWindowW COMCTL32.dll  ã_snwprintf  .wcsncmp s_wtol Åiswctype  /wcsncpy Ólocaltime time  Å _c_exit ö _exit N _XcptFilter È _cexit  exit  ¨ _acmdln m __getmainargs :_initterm š __setusermatherr  ¶ _adjust_fdiv  € __p__commode  … __p__fmode  ˜ __set_app_type  msvcrt.dll  í _except_handler3  Ö _controlfp  ùRegSetValueExW  ìRegQueryValueExW  ÈRegCloseKey ÎRegCreateKeyW 7IsTextUnicode ëRegQueryValueExA  áRegOpenKeyExA ADVAPI32.dll  ÞGlobalFree  ^GetLocaleInfoW  lstrcatW  Á FindClose È FindFirstFileW  KGetFileAttributesW  ™lstrcpyW  “lstrcmpW  8LocalFree 4LocalAlloc  ŸlstrlenW  >LocalUnlock 3 CompareStringW  :LocalLock ß FoldStringW , CloseHandle ReadFile  M CreateFileW –lstrcmpiW 0GetCurrentProcessId ‰GetProcAddress  þ GetCommandLineW PMulDiv  œlstrcpynW =LocalSize ZGetLastError  vWriteFile þSetLastError  iWideCharToMultiByte ;LocalReAlloc  á FormatMessageW  ÃGetUserDefaultLangID  èSetEndOfFile  y DeleteFileW ë GetACP  EUnmapViewOfFile QMultiByteToWideChar DMapViewOfFile L CreateFileMappingW  LGetFileInformationByHandle  éGlobalUnlock  âGlobalLock  ÀGetTimeFormatW  4GetDateFormatW  ÂGetUserDefaultLCID  \GetLocalTime  .LoadLibraryA  gGetModuleHandleA  œGetStartupInfoA KERNEL32.dll   DeleteObject  = CreateFontIndirectW kGetDeviceCaps —GetObjectW  ¥GetStockObject  Î EnumFontsW  »GetTextFaceW  SelectObject  / CreateDCW µGetTextExtentPoint32W MTextOutW  Œ DeleteDC  – EndDoc    AbortDoc  ˜ EndPage FStartPage DStartDocW SetAbortProc  ½GetTextMetricsW SetBkMode ÉLPtoDP  @SetWindowExtEx  <SetViewportExtEx  )SetMapMode  GDI32.dll éMoveWindow  “InvalidateRect  ÓWinHelpW  GetDlgCtrlID  < ChildWindowFromPoint  1ScreenToClient  GetCursorPos  7SendDlgItemMessageW @SendMessageW  , CharNextW ‡SetWindowTextW  9 CheckMenuItem B CloseClipboard  ŸIsClipboardFormatAvailable  óOpenClipboard 7GetMenuState   EnableMenuItem  YGetSubMenu  ,GetMenu ãMessageBoxW VSetFocus  TSetDlgItemTextW ÙwsprintfW GetDlgItemTextW Æ EndDialog EGetParent ¬UnhookWinEvent  ¢ DispatchMessageW  ªTranslateMessage  ¨TranslateAcceleratorW ¢IsDialogMessageW  PostMessageW  >GetMessageW ~SetWinEventHook ]GetSystemMetrics  ¼LoadIconW GetFocus  GetDesktopWindow  ’ShowWindow  ÿ GetClientRect MSetCursor *ReleaseDC GetDC Ÿ DialogBoxParamW CSetActiveWindow "GetKeyboardLayout  DefWindowProcW  ™ DestroyWindow ÛMessageBeep PostQuitMessage GetForegroundWindow ¦IsIconic  sGetWindowPlacement  7 CharUpperW  ÉLoadStringW SetWindowLongW  ´LoadAcceleratorsW \GetSystemMenu RegisterClassExW  ¾LoadImageW  ºLoadCursorW ‚SetWindowPlacement  a CreateWindowExW (RegisterWindowMessageW  »UpdateWindow  oSetScrollPos  ) CharLowerW  oGetWindowLongW  þPeekMessageW  Ä EnableWindow  ¾ DrawTextExW V CreateDialogParamW  zGetWindowTextW  USER32.dll                                                                                                                                                x    N o t e p a d  ÿÿÿÿ

              -                              !  "  #  $  %  &  '  (  )  *  +  ,  €  € $€ (€ 4€ 0€ ,€ 8€ <€ @€ D€ H€ L€ P€ T€ X€ \€ l€ p€ t€ x€ |€ €€ „€ ˆ€ € Œ€ ”€ ˜€ œ€  € ¤€ ¨€ ¬€ `€ d€ °€ ´€ ¸€ ¼€ À€ Ä€ È€ Ì€ h€ „ ÿÿ  4€   @€
  D€   4€   4€   €€   4€   „  ÿþ  þÿ      Y                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Y                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             P  €  ¨  €  À  €  ð  €         €  @ €  X €  p €                    ˆ €     €  ¸ €  Ð €  è €     €   €  0 €      H €                 ` €              D €x €    €   ¨ €  À €                 Ø €  ð €   €     €                 €8 €0 €P €                 h €                 € €                 ˜ €                     °                       À                       Р                      à                       ð                                                                                            0                       @                       P                       `                       p                       €                                                                     °                       À                       Р                      à                       ð                                                ¨  h          x®  è          `±  (          ˆ²  ¨          0Á  ¨          ØÉ  h          @Ï  ¨%          èô  ¨           h          €
 B          Ð ~          ø Ö          P >           Þ          Ø þ          Ð           Ø' 0          ) :          È
 ˆ          P ¨          ø     „          p \          p¥  ž           M A I N A C C     S L I P U P A C C  N P E N C O D I N G D I A L O G          <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<assembly xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v1" manifestVersion="1.0">
<assemblyIdentity
    name="Microsoft.Windows.Shell.notepad"
    processorArchitecture="x86"
    version="5.1.0.0"
    type="win32"/>
<description>Windows Shell</description>
<dependency>
    <dependentAssembly>
        <assemblyIdentity
            type="win32"
            name="Microsoft.Windows.Common-Controls"
            version="6.0.0.0"
            processorArchitecture="x86"
            publicKeyToken="6595b64144ccf1df"
            language="*"
        />
    </dependentAssembly>
</dependency>
</assembly>
  (  0  `                                     €  €€ €  € € €€  ÀÀÀ €€€  ÿ  ÿ  ÿÿ ÿ  ÿ ÿ ÿÿ  ÿÿÿ               ˆˆˆˆˆˆˆˆˆˆˆˆˆˆˆÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ÷€ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ€wwwwwwwwwÿÿÿÿÿÿ€ˆˆˆˆˆˆˆˆˆçççççç€wwwwwwwwwÿÿÿÿÿ€wwwwwwwwwwÿÿÿÿÿ€            wwwwÿÿÿÿÿ€ffffffffffff`ˆˆˆˆ~~~~~€gwwwwwwwwwwww`wwwwÿÿÿÿÿ€n~~~~~~~~~~~~vwwwÿÿÿÿ€nççççççççççççvwwwÿÿÿÿ€n~~~~~~~~~~~~w`ˆˆˆŽ~~~~€nççççççççççççç`wwwÿÿÿÿ€î~~~~~~~~~~~~vwwwÿÿÿÿ€çççççççççççççvwwwÿÿÿÿ€n~~~~~~~~~~~~w`ˆˆˆ~~~~€nççççççççççççç`wwwÿÿÿÿ€î~~~~~~~~~~~~vwwÿÿÿ€çççççççççççççvwwÿÿÿ€n~~~~~~~~~~~~w`ˆˆŽ~~~€nççççççççççççç`wwÿÿÿ€î~~~~~~~~~~~~vwwÿÿÿ€çççççççççççççvwwÿÿÿ€n~~~~~~~~~~~~w`ˆˆ~~~€nççççççççççççç`wwÿÿÿ€î~~~~~~~~~~~~vwÿÿ€çççççççççççççvwÿÿ€n~~~~~~~~~~~~w`ˆŽ~~€nççççççççççççç`wwÿÿ€î~vfffffff~~~vwÿÿ€ççà      çççvwÿÿ€n~~~~~~~~~~~~w`ˆŽ~€nççffffffffççç`wÿ€î~        ~~~vwÿ€çççççççççççççvwÿ€n~~~~~~~~~~~~w`wÿ€nççççççççççççç`w€î~~~~~~~~~~~~v€çççççççççççççv€n~~~~~~~~~~~~w`xnfîænîfîænîfîæ`pÿfoöfÿfoöfÿfoˆˆˆˆˆˆˆˆˆÿÿÿÿÿÿ  ÿÿ€    ÿÿ    ÿþ      ÿþ      ÿþ      ÿþ      ÿþ      ÿþ      À      €                                              €      €      À      À      à      à      ð      ð      ø      ø      ü      ü      þ      þ      ÿ      ÿ      ÿ€      ÿ€      ÿÀ      ÿÀ      ÿà      ÿà      ÿð      ÿð      ÿø      ÿø      ÿü    ÿü    ÿþ    ÿÿ„!  ÿÿÿÿÿÿ  ÿÿÿÿÿÿ  (      @                                     €  €€ €  € € €€  ÀÀÀ €€€  ÿ  ÿ  ÿÿ ÿ  ÿ ÿ ÿÿ  ÿÿÿ         ˆˆˆˆˆˆˆˆˆÿÿÿÿÿÿÿÿ÷€‡wwwwwÿÿÿÿ€‡wwwwwÿÿÿ€        ˆˆŽ~~~€ffffffffwwÿÿÿ€nwwwwwwww`wwÿÿÿ€nçççççççç`ˆˆççç€n~~~~~~~~vwÿÿ€ççççççççvwÿÿ€î~~~~~~~w`ˆŽ~~€nçççççççç`wwÿÿ€n~~~~~~~~vwÿÿ€ççççççççvˆçç€î~~~~~~~w`wÿ€nçççççççç`wÿ€n~~~~~~~~vŽ~€ççççççççvwÿ€î~~~~~~~w`wÿ€nç    çç`ˆç€n~~~~~~~~v€çà    çv€î~~~~~~~w`w€nçççççççç`w€n~~~~~~~~v€ççççççççv€æînæînæîg`oföoföoföˆˆˆˆÿÿÿÿÿø ÿð ÿà  ÿÀ  ÿÀ  À  €              €  €  À  À  à  à  ð  ð  ø  ø  ü  ü  þ  þ  ÿ  ÿ  ÿ€  ÿ€ ÿÀ ÿä’Oÿÿÿÿ(                                           €  €€ €  € € €€  ÀÀÀ €€€  ÿ  ÿ  ÿÿ ÿ  ÿ ÿ ÿÿ  ÿÿÿ     wwwwpÿÿÿÿp    wîpffffÿpn~~~~~pnçççç`pî~~~p~pççççæpn~~~wpnçççç`pà  ~ppççççv n~~~ç`n‡‡‡‡affffüwwø wwø wwÀ ÿ€€ çç  çç  ˆˆ€ 瀀 ~~À ~~À wà ÿ€à ççð ççðwøÿ€(  0  `                               xft ˆ yZi ÎÄÉ «›  Q^ «‹‘ §u| Ì®² ªdh ±sw Ö®° ΰ± °UV ½wy ¸aa ¿vv Ñ¡¡ Ù©© Ó§§ óåå wvv YXX ÌŽ åÆÅ Ò±¯ ⾺ ›0 iWQ ÙyL ©jO Ô~ Ë­Ÿ ýŽV öŠU êˆV õ”d Çh ý¸” ¬|e ø‘[ Å}W ú¦x ÉŒe {eX ¶Y Òi! Ò•j Гe ךk ÿͧ çy ÿظ яT Ô’V Õ•Y Ø—[ Ûže ךe w` æ3 æ•E Ûœ^ é¬q ߦn ä² _\Y Ý›T àŸX ã£[ ç©e á¤e ñ³m å¨i ¦Šl ÿëÕ ƒ{r è¦T ã£T ç¨^ ì¯f ÿÀu ÿÁx ÿÂx öºt Фq Âœn ÿÚ¬ ÿãÁ ê©V ì¬Z É’M ð°^ ԝS ÿ½e ó´` þ¾j ð³e ÿÀq ÿÆ{ ÿÉ‚ š‡o ÿèË ÿöê {v ð°S ô³V ø·Y ÁŽH ÿÁe ÷ºf ÿÐŽ ÿÔ™ ÿèÆ ÿýú ÕŽ þ½U ³†? þ¾\ ù»\ ÿÁ` å¯V ÿÄe ÿÅj ò½h ÿÈp ÿÈs ÿËv þÌ{ ÿÎ ÿÓŠ ÿÜ£ ò¹P »A ÏŸI Ý©P ǘI ÿÑ„ ÿÕŽ þÖ‘ ÿØ– ÿÛœ ÿᬠÿã² ÿæ¸ ÿᨠÿêÀ ÿüö ÿýù w]$ á¯G ÙªI åºY õÉl ÿìÅ ÿíÈ å¶I ë½N ìÁ[ ðÎy ñԏ ÿîÅ ÿûñ ¬Œ5 êÇf ëÊo ÿñÌ ýôÛ Áž9 º™9 õä¯ Ð¯8 É©8 ±”5 Ö·N éÑz Õ¸<  ‰. Ù»C Ú¾L èÓ„ éÙ“ ʲ/ µŸ. œŠ( ×ÃW ëߟ º¦* ¥”& ½®% ­ž% µ: ØËg —Œ  Áµ, ƺB ®¦ ÖÏr ¼¸7 ÖÒx ÂÂJ ÅÇW ××… º½G ÄÊb ÄÐl ¥·7 åí» ¼Îd åï Á×{ Ìë´ žÜ€ åöÞ òûð ©æœ ¾ì´ ™â eÖZ ÏòË åøã rÙk Ýx ŒáŠ ™ä— TÓR eØd Óæ     ÄÜ $Íã 3ÃÝ ©Ï $›¸ /¯Í J½Þ ~ « c±Ì „¯Á ÉÝæ ^‡ Gx• ®ÉÙ ¬±¸ ’™¨ ÿÿÿ ‘‘‘ ‰‰‰ ‚‚‚ zzz sss lll ddd ^^^ RRR                                                          úúúùù÷                                        ÷úúúúúúùø÷ö                                    %#$*-Cýýüûúùø÷                              &*$#$$#$*-Cýüüúùø÷                          ×õs”L5'%""#"$-ýýüûùø                      ãâãáÙÜ£££L5'?)"""#-ýýû                    õõ×ÜáßââßÚÔ¨ÚÔ¨Y3+)"""#û                  õõs•””££ÜÙÚãââÚØÔ¨¨¨rX+%"/ü                  áÜÝ•””£Lep„ÕÙÔØßÛâÞÕÔЧ§ü                  ÙáÞâãßÚµ}ccc¯™dp„‘›ÒÙÕÞâÛ–û                  õõs•”ÜÙ¯À½®¸˜oaaaa_ep„¢þüû              õõs•””LRI?9\²²¹²¹©˜z_____/VK<-ýüû          âÞáÙÜ”XRG???¤m988m†¤¹¤®ªˆ4TTTTTAWK-û          õÝÜØàãÏÀ®ª‰^®‰999877766mv.,0A@UTTTUû          õõs•”hRU‡‰ª½Â½®†‰8877666.,,,&&&1TUù          Üõs•”YRIPPPFª‡^‰ª®¹Â¹¤¤m\.1,,,,,2TW÷          àãâãÞÍ™ˆPPPPª‡FFEEEDD‰†¤¹.111,,,@Tf          õõs•Ö}¯­¿¿¿¸¿©‡OFFEEEDDDD.111111RUù          õõs•gRa``]]z¸¸©¿½¿¿ª©‡DDD.;;;11ATW÷          àáÙÜ„Ro```]]­˜[[[Zˆ‡©ª½½½.:;;;;ITf            ÜÜáàÌǾ¾¬¬——­˜][[[ZZZNNOO/HH::;UUù            õõs¨Rcyx¬­Åż¼­­˜˜ZZZNN/HHHHJTW÷            õõsYR|nyywwx¬lj—¬­¼¿¿¿¸©/GGGHITf            ããã̯´ŸŸnyyw±xlllkkkjj—˜/QGGGRT            õõ£}Ÿ™´ÄÃÃÃþ·…lllkkkjj/bbQQTV÷            õõgRd€€~~||·³±±Ã¾¾¾¾¬¬——4bbbUTK              ÙܶR‚Š‚€€~±ž{yywwu…±¬·toobRTi              ááÄÀÉÌÉʺº¥¥ÄŸ||{yywuuuuu4oooTV÷              õ¨ReŒ‹ƒ ¦¥ººÇÇÇÀÀ±³³žžuuu4nncTK              õ5RpŒ‹ƒŠŠ‚º¥€~ŸŸ´³±ÃþtnnTTi              ã̯ȵµµŒŒ‹ƒƒº¦‚€€~~||{yy4naTV÷              h}¦¶ËÈÈÍÍÊÊÊÌÊÁÁ¦¦€€~||{4ncTK                YSq’„„ŽŽÁÁ°ÁÁÁÉÉÌÉÄÄ´=TTi                ¡S’„„ŽŽÆµŒ‹ƒƒŠŠ‚€š¥=TV÷                ÄÄÓÓÓÓÓËË˶¶ÎµŒ‹ƒƒŠŠ‚€=dTK                Sq›““‘«»»¶ËËÎÑÎÎÑÍÍÍÁÁÁ¦¦=dTi                S›››““‘‘‘Ë¶„„ŽŽŽ¡µ°°ÁÁ>TVø                S¨›››œ›“››››Ë»’ŽŽŒ}>TK                  Sœ›››Ë’’’’’’’’’’’>TM                  Sñ蜜èð››è ’’ôï’’’>Tù                  ꜜœòè›êð’’ñè    ’’èîø                (éðåôéê’ïé÷                  Bóð
äóä
åéðå                    íçêæç  äìçê<êíóêíî    äó ðé                    !ííK  íæç  óæäæê ëåäë êêìæ                                  óæó  òî  ëæí                                                                ÿÿÿÿÿÿ  øÿÿÿÿ  ð ÿÿÿÿ  ð ÿÿÿ  à  ?ÿÿ  à  ÿÿ  à  ÿÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ?ÿ  à  ÿ  à      à    ?  à    ?  à    ?  à    ?  à      à      à      à    ÿ  à    ÿ  à    ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ?ÿ  à  ?ÿ  à  ?ÿ  à  ?ÿ  à  ?ÿ  ð  ÿ  ø0  ÿ  ü1‚ÿÿ  ÿÿÇ8ÿÿ  ÿÿÿÿÿÿ  (      @                           yx Œ‹• —•š    ’…‘ | Ï— ȝ¡ Ç–™ Ï–™ Ì•– Á…… É”” Ÿ‘‘ æ|x Á€~ È”’ Ç“‘ ÍŽ‹ ¾wq ‰xv Óš 裔 ĉ~ ¾ˆ} Á‹ Áˆz ‰{ ÿÐÅ Àˆy ™\D ð”i ÐwL ݇] ¹rP ø£w z]O  ybW igf è…O ȃ] ćd »Œ ´f7 Í‘h ѯ— ѐ` ÷¸‰ ø™ õÉ© Ѻ© Öšg Ò—i ŠoX Äw1 Þ›^ ê¥e è§l Ý¡i ä¨p à¢e â¦l Оo xmb ÿþý ߍ1 Ó†5 ò¦U ë¦\ Í‘S è¬i ûÕª ø׳ ª ó°] ÞŸV å¦^ ú»r ë°l ò¸t ç³u Ó¤l ·”l Ÿ| ë›4 ç©U ÄŽJ û¹b ê­[ ÕœS ú·c û¾n ò¶k þÅ{ Ú«p Ë¢n ¬Š^ «l —‰w ê©H Þ¡G ýº[ ÷¸Z öÀs ÷ËŽ usp Ê”B ý½U ò´S Û¤M ½F ËšL ì²Y ߬X î¹b ýÆq åΨ ‘: ¹‹> ÷½S ë´Q â­R ÷Á^ ûÊt üËy õÈv ûÒ‹ íʏ ïÔ¥ ìµM É›C Û©K ä²P íº[ ÷Çi þìÈ ØªD ã´I ÄœA ¿—@ ë¹P xc5 ñÌy òц ùÙ– ýß¡ ÿä© ùæ» Ä›: ´‘8 ˤA é¼M ݳL îÂZ õÒ ôÕ‹ èÙ´ Òª: É£9 Òª@ Û³D ä¼I Ô®J ìÇc ¡8 ¹™7 á»E ªŽ4 ã¿T èÈg ݾc éÊm àÄn íÒ€ îא ýñË Ù´: ®’3 ݽI ܾU óᦠó㪠ٺB âÇb âÊj äÐ| §’, Õ¼E ÞÈe ãÏs íޝ Ê´/ «/ ÖÅa äÕ„ æÚ” Íʹ äÙ‹ ñíÏ ÎÃR ÖÎq ØÒz ×Ô„ ÝÛ‘ Ûßœ åè½ ÊÔ… ÎÞ‘ ÂÖ ©Ôr Ïç´ óõñ ³Ú™ ³ã— ¾ë§ ¢äˆ »Ìµ Úï× ÐôÌ çøå «è¦ ÇíÄ ­åª ¸ê· ÛöÚ ˜ë— ªìª {â} ¡ç¢ §í© ÉôÊ ¬í¯ ïýð ¨ñ¯ ‰“ •ÅÅ g©± MÎæ X¼Ð {¸Å ;«Å G¥º 4•® 9Áì R•ª vˆŽ e—ª nx| ¥¯´ –§ ŒŒŒ ‰‰‰  yyy    üþüü" "6&@þûü3221# ""$'jýüåâèàÓӝIQ#! ,$&&'    ÔéÜÞãæãèäâӝ210(üàÛááÜ”ÄÒÖÖØââ×ÓÍ    ÚàååÖ«„r£†^‘¿ÐØØŽ'
ÚÜAAÇspo¨–Œƒezst^(a6@@jýßæÝèÏrZ8oWFFWwwvvC:QQQRa'    ÔéÜÛ­„‹Œ»²ŒWFFFFW,)---<^ýÞçÛÎhYMM‹pZƒ¦–––w,)-**>Rü    ÞãèÏ™—Ÿ—¦‹nLLLLZk7/5--Pb
ÚéAH[qzz¥¥—¥••‹ƒk7/4/;PTàêÖ´¡¡…q „YVVnn—•78;4O`ü    ÔéÎs†Š¡ÁÁž ‰‰„„eC8>=Pb àèˆ{{{{¡‚gyŠ‰žžŸCMGGPc
ÚÛ­©©³··À±Š‚‚‚mmdBEO]_ü
ÜÇ^}}|tt³¢˜§±±±±žBK]NSàÑ´½½¸¸¤¼©š{{flx‚UK\PTÔ‘~œ¬¬ÈÈ´´³³§§±Uft_üÕº¯œ½¬}|‡‡šš˜Uf^SI~¯ÄÃÊÉÉȹ¹ª¤¤¤šUX^c
€µ¶µ’’’º®œ®¾¹½¸´d\Qü«ÊÍÌÌÌÆÆÊÊÃî®››|DNbi”ˆ””¶µ¿ËËÆÃú¾¾½VNc1ˆ°ˆˆˆˆÍ¶“““’‘‘DR
0ð°”úì°uÙ“IÅ”“H9aüó3IùñÅ ò%õð“.÷öü? ñò ò
òùó?ïîòïïõø÷íó íñöõ+ùíëíöðïJïîöôðàÿÿÿÀÿÿÀ ÿÀ ÿÀ ÿÀ ÿÀ ÿÀ  À  À  À  À  À  À  À  À  À  À  ?À  ?À  ?À  À  À  À  ÿÀ  ÿÀ  ÿÀ  ÿÀ  ÿÀ ÿà ÿñÿÿÿÿÿ(                                 ‹‰‘    –Œ’ »šœ Ý™Š ›Œ —}v Žtl —Š† ”n` dZ ®“Š ˜vi “~u ˍi §z\ à­‹ Ã|H ÕŠQ Üžj è¨r Û o Ú«… ЉI ¿“m Ò·Ÿ Ò¸¡ Ý¥l Ü˺ Û”I ñ²p Û¥l §–ƒ ßͺ æH ÊŠ@ ƍG ê¨] þÀt —wQ ½™o çÌ« ÍÀ° ōC þ»d ñ¹q ßq ѯ„ ~h ¥—… ÌÁ² ô¬I þ·R ÂŒ? ز| ôÕª ¦™‡ ÌÀ® ÍÁ° ÌÁ± Íô ’‹ Ü¥J Í›I È–H Ø¢P â°a Ìõ ÌÄ· ͘? Ö¤I Õ¢I »Ž@ ½‘A á«? Õ¡> â®J ã¯L ʝE ɝH ç´@ çµF ê¸K Û«G í»R ë»W ðÁ^ Ñ«V æ¿j Þʝ Ü°C ϦB ÓªD Ç A î¾O ìÀV íÄ^ ïÉk ñÌs ˜Žw äºG ç¼M ëÆ_ êÆd ìÌt Û¼l óÒ| îÓ† Ú´B â½K íÓ„ öݏ òä¸ áÁU âÄ] äÊj çÐ{ íؐ óߘ ôæ¸ úîà æÎq áΆ àÌp äÓ~ ìÜ– ãÕ… íß“ èÜ” ÛÎz âÕ„ çߟ èâ¡ ØÔ˜ àßž ÔÖ~ Ü㣠×ߣ Ûᯠ½À¶ ×ê° ¿ä‘ Çë Ñë² ÔíÁ Ò÷Ï ÅöÉ É÷Ð ÉúÒ ÑûÚ ÏÿÚ  ©¨ Ÿ·» R¹Ò eŠœ —¡© ˆ‹’
ŠY/    <–’ŒŽˆ…6
9“BOWi‡'=*•‰AIH$+#0:”z>]N?@58;‘XL\[FGE.CUTlZMSK(.D†V`mdRQJ"& 2~hbrq_^P3-.nuk{safe4.ƒ}‚|tyg,1pxw„€voj%1›!˜—)‹7c1 ™œ™ ™™šƒÿ€?Ýè€Z8€FF€wv€:Q€Ra€€    €ÜÛ€‹Œ€ŒW€FF€)-€<^ÿÿ(  0  `                                        MMMMMM    MMMMMMAMMMNMMMKMMMFMMM@MMM7MMM,MMM!MMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMM                                                                                                            MMMMMMMMM9MMMxMMM˜MMM—MMM”MMMMMM…MMMrMMM`MMMRMMMFMMM:MMM.MMM"MMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMM                                                                                        MMMÃC)X“gQccUN¢SOMÆMMMÇMMMÈMMMÌMMMÉMMM¾MMM´MMMªMMMMMMŒMMMyMMMfMMMVMMMKMMM@MMM2MMM%MMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMM                                                                    ïŠV¿vvÿÓ§§ÿêˆVðõŒVýç‡VüÂyT÷žkRõy^OòTPMìMMMèMMMäMMMÞMMMÔMMMÈMMM¼MMM±MMM¦MMM–MMMMMMjMMMXMMMLMMMAMMM4MMM%MMMMMMMMMMMM MMMMMM                                                                Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿ¶tSÕÉ|T÷éˆVþöVÿêˆVþëˆVþ÷Wÿè‡VþÀxSýœkQûx]O÷TPMñMMMíMMMéMMMãMMMÚMMMÍMMM¿MMM³MMM§MMM˜MMMƒMMMkMMMXMMMLMMMBMMM2MMMMMM
MMM                                                            Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿòüòÿÿÿþÿÿýúÿÿûöÿÿæÖÿÿѶÿü±‹ÿüšjÿþXÿüŒVÿú‰SÿýŒUÿï‡RÿÒxKþ¨eIüx]OøSOMóMMMîMMMêMMMäMMMÛMMMÎMMMÀMMM³MMM©MMM™MMMzMMMKMMMMMMMMM                                                        Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿeØeÿXÕXÿeØdÿ™ä–ÿ¿í¹ÿÙóÐÿÿûòÿÿûñÿÿúîÿÿíÚÿÿÛ¿ÿý¿œÿߟ^ÿö‘XÿþWÿü‹TÿýŽUÿó†RÿØwKþ­cGýx]OùSOMóMMMîMMMêMMMåMMMÙMMMºMMM|MMM4MMM MMM                                                        Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿÿþÿòúîÿÌðÇÿ™ä”ÿÝ{ÿXÔVÿXÔVÿÝyÿ™âÿÌî¼ÿòöÝÿ™âŒÿÌì·ÿÿõÞÿÿâÄÿÿͧÿù¡tÿú‘]ÿþWÿýVÿýŽVÿ÷‡RÿàyLþ¶hIýbOIôMMMÕMMM“MMM?MMMMMM                                                        Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿÿþÿÿýúÿÿýùÿÿüöÿÿüõÿÿûòÿÿûñÿÙñËÿ¿ë³ÿ™âŽÿeÖ`ÿLÑIÿXÓSÿ™áŠÿ²æžÿÌë²ÿÿõÛÿÿôØÿÿôÖÿÿèÆÿÿÖ­ÿúª|ÿù“aÿüŽWÿÓ\6þMMMÜMMMMMMJMMMMMM    MMMMMMMMMMMMMMM                                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿ™å™ÿÌòËÿå÷áÿÿýùÿÿüöÿÿüõÿÿûòÿÿìÒÿÿÆ‚ÿÿΐÿÿØ¥ÿÿß³ÿ¨×{ÿ¿ê¬ÿÌìµÿ¥ä“ÿÛrÿeÖ\ÿXÓQÿrØeÿ™ßƒÿÌè©ÿåí»ÿÿñÌÿÿñËÿ£#ýMMMãMMM¯MMMjMMM>MMM*MMMMMMMMMMMM
MMM
MMMMMM                            Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿ¿ï¿ÿ™å˜ÿrÛqÿXÔXÿe×cÿÝ{ÿ™ã’ÿãЈÿõ½iÿÿ¿rÿÿ¿pÿÿ¿oÿÖ¶Jÿêº[ÿÿÅ{ÿÿЏÿÿÚ¤ÿÿä·ÿÿêÃÿåïÂÿ¿ç¡ÿ™ßÿr×cÿLÐEÿeÕXÿv\#þMMMïMMMÑMMM¨MMM‡MMMrMMMaMMMQMMMDMMM9MMM,MMMMMM MMM                        Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿÿþÿÿýúÿÿýùÿÿüöÿÙóÑÿ¿ì¶ÿÓºRÿñ=ÿ“ˆ"ÿ¢’+ÿ±™6ÿ®ž0ÿЫIÿ÷ºgÿÿ¾kÿÿ¾jÿÿ¾iÿÿ½hÿÿ½gÿÿË‚ÿÿэÿÿÛ¡ÿÿä²ÿÿîÅÿ‘:þMMMøMMMîMMMÞMMMÏMMMÄMMM¹MMM¬MMMœMMMŠMMMrMMMKMMMMMMMMM                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿÿþÿÿýúÿÿýùÿÿüöÿÿüõÿÿìÒÿÿÀsÿñ²kÿÙš_ÿؘ^ÿÇ“Pÿ ˆ/ÿ ˆ/ÿ›‡*ÿŸ‹,ÿŸ*ÿ¿ž?ÿÖ©Nÿæ±Wÿÿ½fÿÿ½eÿÿ½eÿÿ¼dÿÿ¼cÿÝp(ÿÓ¥mþ§ˆcý‘z^úpdUõMMMðMMMìMMMæMMMÞMMMÑMMM·MMMMMM7MMM
MMM                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿXÕXÿrÛqÿ™ä–ÿ²ê®ÿÌðÅÿÿüõÿÿÚ«ÿÿÀsÿç¨fÿܝ_ÿÛœ^ÿÚš^ÿ­8ÿÁ‘JÿÖ–[ÿÕ”ZÿÔ“ZÿÃŽLÿ·‹Cÿ§†6ÿ—‚)ÿ¬5ÿ¬”2ÿ½›<ÿÞ«Oÿã},ÿÿÂxÿÿÂxÿÿÂxÿÿÂxÿÿÂxÿÞ¬pþ½–hý¨‰cûqdVòMMMÔMMM“MMM?MMMMMM                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿåøäÿÌñÈÿ¥ç¢ÿŒàˆÿe×cÿ¥·7ÿÁ²9ÿ´˜6ÿ¶—:ÿÉšLÿÒ›Tÿ±‘8ÿÅ•JÿÙ™[ÿØ—Zÿ×–ZÿÕ•YÿÔ“XÿÓ’WÿÒ‘VÿяUÿÏŽTÿ¿‰Gÿ³†?ÿ§WÿÉŒfÿÒ•jÿà£oÿè«qÿó¶tÿÿÂxÿÿÂxÿÿÂxÿõ»uþMMMÐMMM‡MMM7MMM
MMM                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿÿþÿÿýúÿÿýùÿÿüöÿÿôåÿÿÀsÿø¹nÿÏ MÿɝHÿ¸™9ÿ¨”+ÿ–ŽÿšŽ!ÿ¤*ÿ²’7ÿ»“@ÿÄ”Gÿ×–XÿÖ•WÿÕ”VÿÔ’UÿÒ‘TÿяSÿÐŽRÿµEÿÈ‹eÿÈ‹eÿÇŠeÿňeÿÂ…eÿÁ„eÿ͐iÿÿÂxÿõ»uþMMM¾MMMlMMM'MMMMMM                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÌòÌÿÿÿþÿÿýúÿÿýùÿÿüöÿÿâ½ÿÿÀsÿò´iÿç¨`ÿæ§_ÿå¦^ÿä¥^ÿ¹™8ÿÌœJÿÖžRÿÊšIÿº–;ÿ¯’2ÿžŽ%ÿ˜‹!ÿœ‹%ÿª0ÿ­4ÿÁCÿʐJÿ¼Lÿ͐eÿʍeÿÈ‹eÿÈ‹eÿÈ‹eÿÇŠeÿךkÿÿÂxÿÁ™iôMMM¦MMMQMMMMMM                        Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿŒâŒÿeØeÿLÑKÿe×dÿrÚoÿÆÆgÿà¹VÿÚ«Pÿåª[ÿéª_ÿè©^ÿç¨^ÿ»›8ÿÏŸJÿã£[ÿâ¢Zÿá¡ZÿߟYÿޝXÿÝœWÿÜ›VÿÆ•EÿÀ“@ÿ¯Ž4ÿŸ‹(ÿ¨h ÿГeÿГeÿÏ’eÿ̏eÿÉŒeÿÈ‹eÿê­qÿÿÂxÿw\àMMMŠMMM:MMMMMM                        Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿÿþÿÿýúÿÿýùÿåöÞÿï½eÿÙ¶OÿƧ:ÿ° 'ÿªž"ÿ®ž'ÿ²ž+ÿ«›&ÿ¾ž8ÿÒ¢Iÿà¤Vÿä¤Zÿã¢Yÿâ¡XÿàŸWÿßžVÿÞœUÿÝ›TÿÜšSÿÚ˜RÿÃSÿÓ–eÿÑ”eÿГeÿГeÿГeÿΑeÿü¿wÿõ»uþMMM¾MMMlMMM'MMMMMM                        Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿÿþÿÿýúÿÿýùÿÿéÍÿÿÀtÿú»kÿò³aÿñ²`ÿï°_ÿî¯^ÿã¬Tÿ· /ÿ·Ÿ/ÿÁ¡7ÿ«›&ÿ¥™!ÿ©™%ÿ¬˜)ÿ»š6ÿÄ›=ÿÍœEÿ۝PÿߝSÿÝ›RÿÄTÿךeÿךeÿÕ˜eÿÓ–eÿГeÿߢkÿÿÂxÿÁ™iôMMM¦MMMQMMMMMM                            Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿŒâŒÿ™å˜ÿ¿í¼ÿÌðÇÿÿ×¥ÿÿÀtÿùºgÿõ¶aÿôµ`ÿó³_ÿñ²^ÿð±^ÿƦ8ÿÙ©Jÿì¬[ÿë«ZÿêªZÿé¨YÿÞ¥PÿÒ¡Fÿ9ÿ¼›5ÿ¦•$ÿŸ“ ÿ£“$ÿ¶v ÿڝeÿØ›eÿךeÿךeÿךeÿï²qÿÿÂxÿw\àMMMŠMMM:MMMMMM                            Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÌòÌÿÌòËÿ™ä–ÿŒá‰ÿ··@ÿ»±4ÿ¼­'ÿ»¬'ÿί:ÿÍ®:ÿá±Lÿß°KÿÉ©8ÿܬJÿð°[ÿï¯Zÿî­Zÿì¬YÿëªXÿê©Wÿé¨Vÿè¦Uÿç¥Tÿå£Sÿä¢RÿÌ\ÿà£eÿà£eÿÝ eÿڝeÿךeÿú½vÿõ»uþMMMÀMMMmMMM'MMMMMM                            Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿÿþÿÿýúÿÿòáÿÿÀtÿÿÀnÿý¿bÿ÷¼\ÿæ·MÿàµHÿа9ÿÉ­4ÿ¯§ÿ­¥ÿ¶¦&ÿº¦*ÿɨ7ÿ̨;ÿÚªGÿÞ©Jÿí«VÿëªUÿê¨Tÿé§Sÿè¦RÿÑbÿã¦eÿà£eÿà£eÿà£eÿå¨iÿÿÂxÿÀ™iõMMMªMMMSMMMMMM                                Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿÿþÿÿýúÿÿãÀÿÿÀtÿÿÂlÿÿÂdÿÿÁbÿþ¿`ÿý¾_ÿü¼^ÿú»^ÿÏ°8ÿã³Jÿ÷·[ÿì³Qÿà°HÿÕ¬?ÿÉ©6ÿ¾¥-ÿ²¢%ÿ¬  ÿ°Ÿ$ÿ¹ ,ÿ¡3ÿÆvÿçªeÿçªeÿä§eÿâ¥eÿñ´pÿÿÂxÿŒv\ãMMMMMM=MMMMMM                                Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿeØeÿeØeÿeØdÿ¼¼NÿÖ·MÿÛ¼LÿëÀWÿðÀYÿÿÂdÿÿÁaÿÿÀ_ÿþ¾^ÿÔµ8ÿç·Jÿúº[ÿù¸Zÿø·Zÿö¶Yÿõ´Xÿô³Wÿó²Vÿò°Uÿð¯TÿàªGÿÙ¨CÿÒrÿê­eÿçªeÿçªeÿçªeÿü¿vÿÿÂxÿMMMÃMMMsMMM+MMM    MMM                                Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿÿþÿÿùòÿï½gÿê½aÿàÁVÿÖ¾Jÿ̺>ÿ·1ÿ¼´*ÿ´-ÿ´*ÿ¼°"ÿ˳/ÿã·Eÿç·Iÿð¸Qÿù¹Yÿø·Xÿ÷¶WÿöµVÿõ³Uÿó²Tÿò°Sÿñ¯RÿÜlÿï²eÿî±eÿì¯eÿí°iÿÿÂxÿË l÷MMM¬MMMWMMMMMM                                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿÿþÿÿçÉÿÿÁvÿÿÆyÿÿÌ{ÿÿÊxÿÿÊuÿÿÈqÿÿÇoÿÿÆlÿÿÄhÿ˶3ÿÛ¹@ÿÖ¸;ÿÖ·9ÿƲ*ÿÀ°%ÿº­!ÿ¾­%ÿ­)ÿЯ5ÿή4ÿâ°Cÿá¯Cÿßpÿð³eÿï²eÿï²eÿø»pÿÿÂxÿ˜~_åMMM‘MMM?MMMMMM                                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿ¿ï¿ÿÌòËÿèÒ‘ÿÿÁvÿÿ́ÿÿÏ‚ÿÿÍ~ÿÿÌ{ÿÿËxÿÿÊuÿÿÈrÿÿÇnÿÖ¹@ÿê¾RÿÿÃdÿÿÂbÿÿÁ_ÿÿÀ[ÿÿ¾Yÿþ½WÿóºNÿç¶Eÿܳ<ÿЯ4ÿÊ­/ÿÑŠÿö¹eÿõ¸eÿòµeÿýÀvÿÿÂxÿ\WQÇMMMsMMM+MMM    MMM                                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿ™å™ÿ™å˜ÿÄ·EÿÁ´<ÿÂÄOÿ¼ÁHÿÂÁJÿÌÃRÿÖÄXÿÖÃUÿëÆeÿëÅbÿ˼AÿêÁZÿÿÆjÿÿÅhÿÿÃeÿÿÂaÿÿÁ_ÿÿÀ[ÿÿ¿Xÿþ½Vÿý¼TÿüºSÿû¹Rÿçwÿ÷ºeÿö¹eÿø»iÿÿÂxÿË l÷MMM¬MMMWMMMMMM                                        Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿðÝÿÿÁvÿÿɁÿÿՐÿÿÔŽÿÿÓŠÿðÎyÿëËqÿåÉiÿÖÄYÿÖÃVÿ¼º7ÿ¼º7ÿ¼º8ÿº9ÿ¹7ÿÑ»AÿÖ»CÿÛ»Dÿë½Nÿë¼Kÿÿ¿Wÿÿ¾Uÿþ¼Sÿë{ÿÿÁeÿýÀeÿýÀpÿÿÂxÿ˜~_åMMM‘MMM?MMMMMM                                        Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÿÿÿÿܳÿÿÁvÿÿÐŒÿÿ×–ÿÿ×”ÿÿÕ‘ÿÿÔŽÿÿÓŠÿÿчÿÿЄÿÿρÿÖÃWÿêÇgÿÿËwÿÿÊtÿÿÉqÿëÃ]ÿëÂZÿà¿NÿÖ¼DÿѺ=ÿ¶-ÿ´+ÿ¼²%ÿÙ’ÿÿÁeÿÿÁeÿÿÂvÿÿÂxÿ\WQÇMMMsMMM+MMM    MMM                                        Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿeØeÿ·»IÿÖ¸NÿÖÐvÿàÓ€ÿëÕ‡ÿëÓ„ÿú֐ÿÿÕ‘ÿÿÕŽÿÿÓ‹ÿÿÒˆÿÖÅ[ÿêÊmÿÿÎ~ÿÿÍ{ÿÿÌxÿÿÊuÿÿÉqÿÿÈoÿÿÇkÿÿÆhÿÿÄdÿÿÃaÿÿÂ^ÿë{ÿÿÁeÿÿÁiÿÿÂxÿË l÷MMM¬MMMWMMMMMM                                            Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿ÷îÿõ¿mÿêÄoÿëÚ“ÿÛÕ‚ÿÖÓ{ÿÖÒxÿÂÌbÿÂÊ_ÿ¼ÈXÿÂÉZÿÂÇXÿ·ÂJÿÌÆYÿÖÉbÿàÉhÿëËnÿëÊjÿúËtÿÿËvÿÿÊrÿÿÉoÿÿÇkÿÿÆhÿÿÅeÿë}ÿÿÁeÿÿÂpÿÿÂxÿ˜~_åMMM‘MMM?MMMMMM                                            Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿäÄÿÿÁxÿÿÔ—ÿÿá­ÿÿà«ÿÿߨÿÿÞ¥ÿÿÝ¢ÿÿÜžÿÿÚ›ÿÿÙ˜ÿÿØ•ÿÖËjÿÛÌmÿëÐyÿÛËjÿÖÉcÿÖÈ`ÿÂÃLÿÂÁJÿ¼¿BÿÂÀEÿ¾AÿǾCÿÖÀLÿÝ”-ÿÿÈsÿÿÃvÿÿÂxÿ[VPÈMMMtMMM+MMM    MMM                                            Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿíАÿÿÁxÿÿß«ÿÿä´ÿÿã±ÿÿâ®ÿÿà«ÿÿߨÿÿÞ¤ÿÿÝ¡ÿÿÜžÿÿÚ›ÿÖÏrÿêҁÿÿבÿÿÕŽÿÿÔ‹ÿÿÓˆÿÿÒ…ÿÿЂÿÿÐ~ÿÿÎ{ÿÿÍwÿõÉlÿëÆbÿçˆ,ÿÿÇuÿÿÂxÿË l÷MMM®MMMYMMMMMM                                                Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÆ´@ÿÁ¸DÿÂفÿ¼×yÿÂ×|ÿÂÖyÿÂÕwÿÖÙˆÿÖׄÿÖÖ‚ÿëÚ’ÿëُÿËÐoÿêÕˆÿÿÙ—ÿÿØ”ÿÿ×’ÿÿÖŽÿÿÔ‹ÿÿÓˆÿÿÒ…ÿÿсÿÿÏ~ÿÿÎ{ÿÿÍwÿëˆ7ÿÿÈ}ÿÿÂxÿ—~_çMMM•MMMBMMMMMM                                                Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÁxÿÿÔ›ÿÿìÅÿÿêÁÿÿé¾ÿÿè¼ÿõä¯ÿëá¢ÿëߟÿåݘÿÖÙ‡ÿÖׄÿÁÐnÿ¼ÏgÿÂÏjÿÂÏhÿ¼ÌaÿÂÌbÿÂË`ÿÇËaÿÖÍkÿÖÌhÿÛÌiÿëÍrÿëÌoÿçŽ:ÿÿÄzÿÿÂxÿ[VPËMMMyMMM/MMM
MMM                                                Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÁxÿÿá´ÿÿìÅÿÿìÅÿÿìÅÿÿêÂÿÿé¿ÿÿè»ÿÿç¸ÿÿæµÿÿä²ÿÿã¯ÿÖ؇ÿêÜ–ÿÿߥÿÿÞ¢ÿÿÝŸÿÿÜœÿÿÚ™ÿõ׍ÿëÔ‚ÿëÓÿåÐwÿÖÌiÿÖËfÿä–EÿÿÂxÿÖ§nùMMM²MMM^MMMMMM                                                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÁxÿÿòÕÿÿìÅÿÿìÅÿÿìÅÿÿíÈÿÿìÅÿÿëÂÿÿìÅÿÿìÅÿÿìÅÿÿìÅÿÖ؇ÿêÞ›ÿÿâ«ÿÿá¨ÿÿâ«ÿÿâ«ÿÿâ«ÿÿÜœÿÿÛ™ÿÿÙ•ÿÿØ‘ÿùÉ|ÿò¹hÿí‘DÿÿÂxÿ¢…bëMMM™MMMFMMMMMM                                                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÁxÿ̍‰ÿyZiÿËßãÿÿìÅÿÿíÈÿÿíÈÿåÆÄÿËÅÌÿÿìÅÿÿìÅÿÿìÅÿÖ؇ÿËÅÌÿÿá¨ÿÿá¨ÿÿá¨ÿÿá¨ÿÿá¨ÿÿá¨ÿÿá¨ÿÿá¨ÿÿá¨ÿÿá¨ÿÿá¨ÿä–EÿÿÂxÿh_TÒMMM€MMM3MMM MMM                                                    Ô~ÿ¿vvÿÓ§§ÿÿÁxÿ̍ŠÿEsÿ­ÑÿÔÃÄÿÿíÈÿÿíÈÿ¤LOÿ ÊÿH«ÿÿìÅÿÿìÅÿÚ¬¬ÿQ^ÿ¢ÊÿÖ®°ÿÿá¨ÿÿá¨ÿá¼¼ÿ““¢ÿËßéÿÿá¨ÿÿá¨ÿÿá¨ÿÚ¬¬ÿä–EÿÿÂxÿMMM¿MMMnMMM(MMMMMM                                                    Ô~ÿ¿vvÿÑ¡¡ÿâ¾¹ÿâ¾¹ÿâ¾¹ÿ(¬Ëÿ¡Œ–ÿÿíÈÿÿíÈÿÿíÈÿ¿ÏÚÿ ´ÕÿåÅÅÿÿìÅÿóååÿ¹ddÿ#¯ÐÿW…ÿÿá¨ÿÿá¨ÿ̍ÿI}šÿ¬ÐÿË­±ÿÿá¨ÿÿá¨ÿQ]ÿ ¨Ñÿ¯ÀÿMMM´MMMdMMM"MMMMMM                                                    ¬|eÿ¿vvÿ´YYÿ³VVÿ¸aaÿ¸aaÿœ·ÿ`€”ÿÀssÿÀssÿÀssÿ½wyÿ ÂÝÿ©„ŒÿÎ’’ÿب¨ÿب¨ÿ‘ž­ÿ£Àÿب¨ÿب¨ÿب¨ÿب¨ÿ*°Ïÿب¨ÿÿá¨ÿب¨ÿÚ¬¬ÿÄÚåÿ š¹ÿMMM¨MMMWMMMMMM                                                            Êfiº¹Âïe‰žÿÒ±¯ÿΰ±ÿ Ðäÿ¬¥°ÿ§t{ÿ§t{ÿʉ‰ÿ§v}ÿ Ñåÿªdhÿ¸aaÿ³VVÿ´XXÿxftÿÂÚÿ·^^ÿ¸aaÿ¸aaÿ¸aaÿ  »ÿ`€”ÿÂwwÿË‹‹ÿÎ’’ÿ¬‹“ÿ
½ÚÿMMMMMMBMMMMMM                                                                Ài?5ÂÛÿ8¸ÐÿÆÛÿ4Æãÿ    ‚·ÊÿÏåÿ„¦°ÿ'ÀØÿ:¬Çÿp^ÿ#±Îÿ\·Ëÿµ³µÿ´ÌÿM°Êÿˆÿw¯Ãÿ«› ÿ̯³ÿ Óåÿ¨§´ÿµÿ±swÿÂwwÿpŠÿ9Ž¬ÿMMMdMMM(MMM
MMM                                                                Ìf3¬|ezq·Óÿa§Áÿ‘\D     ²_4)x½Ýÿ$Ñâÿ<ÃÜÿŠR8/ U/v—ÿ1Íêÿ@ÉØÿ&ÑãÿxO:6U7J:ÃÞÿÎÞÿÔåÿDµÖÿgI8pBÏÏ6¶Òÿw™¥ÿ&ÅáÿD]h@MMM)MMMMMM                                                                        Ìf3Ìf3Ìf3                Ìf3Ìf3        Ìf3    ”Œ„z»Úý‚³ÉöÌf3%    ƉlAœÃ×ÿ‡°ÁÿÆwP=    ÅtL(T¼äÿÐçÿc«ÌÿÊf5                                                                                                                                 Ìf3                                    Ëf         Ëf                                                                     à  ÿÿÿ  à  ÿÿ  à  ?ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à    ?  à      à      à      à      à      à      à      à      à      à      à      à      à      à      à      à      à    ?  à    ?  à    ?  à      à      à      à    ÿ  à    ÿ  à    ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  à  ÿ  ð  ÿ  ø  ÿ  ø  ÿ  üy‚ÿ  ÿÿ¿íÿÿ  (      @                                          Z  …  w  v  l  T  C  5  !

                                                                          Ìy[ˆÀ|uñ¸iCæÅf5ä³_4à€E&Óf8ÆQ-¼% ¥  ˆ  s  e  R  2
                                                    ¾ˆ|üÉ–™ÿÙº ÷ñÈ©üý˯ÿû¹šþû¢|ýîŠ]ùÒtHð´b;å¢V2Ý~>"Ô@ ¼      f  E  5  *                                            Á„zøÈ”“ÿ¡ç§ÿ‘îÿ­î±ÿ½ì·ÿÊæ·ÿÐâµÿåÝ·ÿüгÿè²}ÿõ¢qÿê”løہUóÍi<ïžK)à_3ÉI'º6±    —  W                                        ½ƒtõÏ•šÿîóíÿñýòÿæøâÿÄðÀÿ«ì«ÿ¥ì¨ÿªíªÿ¯î­ÿ{â}ÿ˜è•ÿÑí¼ÿçÚ¯ÿðÆ¡ÿóÀ–ÿõ³†ýö–hüð}Oú‰;"Ú                                        Á„xõÆ“‘ÿ¿é¼ÿÎ÷ÎÿØô×ÿÝ÷Ýÿêùèÿýá½ÿúÑ‘ÿåÚ˜ÿ©Ôrÿ°àÿ»æœÿ¡æÿ—éÿŸì™ÿ¾ë§ÿÑå¨ÿÖÞ¡ÿ™G,뉠 "                                    ¿„võÏ–™ÿÚðÖÿ·ï¸ÿ æŸÿ¢ç ÿ¯äšÿß¿bÿÙ¨Lÿ߬XÿÔ®Jÿê¸]ÿÿÇ}ÿúЈÿúוÿìÝšÿÎÞ‘ÿ¬ä†ÿšã„ÿkT"é     £  i  K  8  )                        ¿ƒvõË––ÿÚîÖÿéûèÿÿþýÿÿÿÿÿôìÏÿë¸bÿȘMÿ½ŽGÿªŽ4ÿ²‘7ÿÀ—@ÿÈœ@ÿÚ¤Hÿå«Pÿð¸bÿùÄsÿÿÄ{ÿß…E÷›sDßpY7ÍS@'¾7*¬
™    ]
                „yõÈ”’ÿ­åªÿ¨î©ÿ«è¦ÿ®ì¯ÿÎÒ…ÿÞ®TÿÒ›UÿÞœaÿ¼‘EÿKÿÏ’WÿʏRÿÂŽLÿ¹‹AÿºŒ>ÿÀ‘>ÿÐ6ÿÔ‡;ÿè§lÿìµuýé°nùá¯lôÎ bî zKÞ  “                  ¾ƒuõÏ–™ÿôõðÿóýòÿåöáÿÑðÈÿÞÅnÿÚ©Oÿ™Bÿ¾š>ÿ§’,ÿ®’3ÿ¿•BÿÅ“IÿÍ“QÿÏ‘SÿΏRÿ͏SÿņHÿ·c3ÿÄ€\ÿÎ’kÿÐ’iÿÏ’jÿä¨pÿýÂxþ                    Á„xõÇ”’ÿÅëÂÿÆõÇÿÌóÍÿâé½ÿöÀsÿé¬]ÿä§]ÿå§]ÿÃœAÿÍœJÿÖžRÿÈ™Fÿ¹•;ÿ³‘6ÿ´8ÿµ‘;ÿ¹Š:ÿºm0ÿˆ]ÿˏiÿƉdÿÂ…dÿâ¥nÿΞbê  X
                ¿„võΖ™ÿÌìÉÿªë©ÿ©ì±ÿÅÕ…ÿݳLÿ˧@ÿǤ=ÿˤAÿ¸3ÿÆž@ÿÚ¢QÿÜ¡TÿÝŸUÿáŸYÿÝœVÿ×›QÿÉ’Cÿ¾r1ÿύ^ÿÒ—iÿËŽdÿ͐eÿò¶sÿoDÉ  6                  ¾ƒuõÌ•—ÿÞïÚÿëüíÿÿýúÿÿÖ©ÿú·cÿê±Yÿâ­Rÿá­Rÿ£7ÿá9ÿÉ¢?ÿÁŸ9ÿ:ÿÄœ<ÿÆœ?ÿËœDÿË–@ÿÇv2ÿÔ‘]ÿÖ›iÿÑ“dÿÜŸiÿñ¸sú]G,š                    „yõÇ“‘ÿ¸è´ÿ¨ñ¯ÿ±á˜ÿ×¼[ÿزCÿÛ²Gÿä²Pÿí²XÿѪ@ÿÜ«Kÿë­Yÿè«Wÿå¨UÿߦOÿÙ£JÿΡCÿÆ™9ÿÈ}1ÿÛ˜]ÿÝ¢iÿÖ™dÿê­oÿƘ_ç a
                    ½ƒtõÏ–šÿøöôÿîýðÿçæ½ÿï»bÿï¼Xÿë¹PÿáµHÿܲCÿÁ¬.ÿê0ÿЫ<ÿÒª?ÿÖªCÿÙ¨FÿÛ¨HÿÛ¨IÿÞ¡GÿÖ€3ÿàœ]ÿâ§iÿà¢eÿõ¸sÿ™vIÌ  :                      „xõÉ””ÿµæ²ÿ«î®ÿÚЇÿî»[ÿõÁ^ÿúÀaÿøÀ`ÿ÷¿aÿܶCÿéµMÿ÷¸Zÿë´Qÿâ°KÿÙ¬CÿÑ©<ÿϨ<ÿÊ¢5ÿЊ0ÿæ£_ÿæ«iÿé¬iÿîµqùaJ.£                        À„võÌ•–ÿ×ïÕÿÒôÎÿâÂmÿæ½WÿáÁTÿÚ½IÿÖ»BÿÙºBÿÊ´/ÿÖ¶9ÿç·Iÿì·MÿíµOÿî´Oÿñ³Qÿò´Tÿì«Kÿâˆ3ÿë¦\ÿì²iÿòµmÿÔ£eí-"r                          ¿ƒuõÍ•–ÿãôçÿîîÎÿüÄ}ÿýÉyÿüËxÿüÊsÿüÇoÿÿÇpÿÞ¼Gÿä¼Iÿé½Oÿá¹DÿÚ¶<ÿÚ´:ÿÙ²9ÿÖ²:ÿÖ«5ÿÜ‘.ÿñ­^ÿò·hÿû¾tÿ¨€PÖ  A                          „xõÈ”’ÿ±ëºÿÂÖÿݺTÿÜÈeÿÜÈbÿáÇbÿåÆbÿìÅeÿÔ½Gÿã¿RÿïÃ_ÿôÁ[ÿúÀ\ÿÿ¿Zÿý½Uÿ÷½SÿîµHÿê–3ÿõ²\ÿù¾lÿõºrûtX7¬                            ½ƒtõÏ—ÿóöôÿóÖ›ÿôÇwÿòÕŒÿòÒ…ÿðÎyÿëÌpÿçÉkÿÏÀNÿÒÀLÿÞÂUÿÝ¿PÿÞ¾LÿÞ½Hÿá»Fÿâ½Eÿ߶<ÿè›0ÿû¸\ÿþÄsÿÛ§gð l                              Â…yõ—˜ÿ³Ú™ÿØÂ`ÿçÍ{ÿí׍ÿòÖ‹ÿüÕŽÿüÓŠÿûÒˆÿàÈeÿêÉmÿúÍzÿúÊtÿùÇlÿõÆeÿòÃ]ÿíÂVÿè»Jÿê›2ÿü¸[ÿÿÆxÿªPØ  ;                              ¾ƒvõÌš¡ÿóݸÿõÈuÿî×’ÿæِÿâÖ†ÿ×ÑxÿÕÎqÿ×ÎpÿÉÈ\ÿÓÈaÿàËkÿäÉhÿèÈgÿëÇeÿëÇaÿíÇ_ÿîÀXÿîž;ÿû¹bÿýÄyþ[E+¦                                ¿…zõÌ––ÿíʏÿòІÿòà©ÿóá©ÿõߥÿúÞ¤ÿüÝ¡ÿÿÝ£ÿåÒÿîÒ‚ÿ÷ÕŠÿðÑÿèÎuÿâÊjÿàÉeÿáÈaÿÞÁUÿç¦Dÿü¾oÿâ¯nó e
                                ¿‡}õË‘ÿÛ¼dÿÜÓ{ÿÚàšÿÜÝ”ÿÚڏÿàېÿàÙ‹ÿçÙŽÿÑÒvÿÝÒ~ÿçÖ‡ÿæÓ‚ÿèÒÿíÒ€ÿóÑÿ÷Ò~ÿûËvÿò¤Qÿû»pÿ›xKÒ  >                                  ½‡|õΏ‹ÿ÷ËŽÿüî¸ÿúîÄÿúé¾ÿ÷ç¶ÿôæ­ÿñâ¦ÿíß ÿÔׄÿØցÿä؉ÿâÕƒÿãÔ€ÿáÑyÿáÑtÿàÏqÿÝÇfÿè©Tÿù¹rþbL/§  "                                  ½†|õϐ‰ÿùÍœÿíÓ¶ÿýêÊÿÿñÊÿÿìÈÿÿêÊÿÿîÆÿÿîÊÿâà™ÿóä©ÿÿç¨ÿÿâªÿÿãªÿÿãÿýÜ–ÿùÚ“ÿòÊxÿñ¨XÿÓ›^ï3'|                                    ¾‡|öÓšÿù»‹ÿ„sÿv´ÈÿûðÏÿûã¿ÿ–§ÿ•ÅÅÿþóÉÿåΨÿ‘˜Ÿÿ»Ìµÿÿã¦ÿõØ®ÿÐÄ´ÿóã»ÿÿæªÿ÷Ôªÿê¥eÿ¦}Eß     j                                      ¼‡|ÿʈ‹ÿ訙ÿà ÿ<—¶ÿǸ®ÿüرÿ«¬«ÿ=«ÌÿÉϾÿÿÐÅÿyxÿD ¾ÿïÔ¥ÿÿZ¯ÿ·Æÿÿá©ÿѯ—ÿg•¥ÿWttÝg                                      ¸xU›´viò¢yˆÿ‡„ÿ>­Âÿ„’ÿÄppÿÀÿC«¾ÿ”†ÿÝzwÿ¿‚†ÿ@ ·ÿ¢•ÿï}xÿ¢Œ’ÿW£¸ÿ槐ÿê™”ÿ¥­¼ÿsŒÙ S                                          ½x6·b³ÎÿJÏíÿDª¶ÿŽzvÿ[´ÌÿR¹ÒÿCªÿnx|ÿb™¯ÿc¦´ÿ- ¶ÿw€ŒÿŒ‹•ÿr¨³ÿ6ªÂÿ˜‘ÿ½|}ÿ‹—ÿe|±                                          Î`¦€jÄt’“®Dš¥Ò
‰“ÿa«§ÿeˆ„ìV3!'cª°ßPÇÎÿ„q]°iH7*[ÇÕÿOÌÞÿ‹{mÿ|…Žÿ9ÁìÿE¡µ°                                                                                                                                                                  À ÿÿÀ ÿÀ  ÿÀ  À  À  À  À  À  À  À  À  À  À  À  À  À  À  À  À  À  À  À  ?À  ?À  ?À  ?À  À  À  à  à  ÿÿÿÿÿ(                                      b;0©f4 ¬H#–'v  O  4                                    Ò¸¡ÿÛá¯ÿÞʝÿѯ„ÿ¼Žfó›hFáq@-ÁL#¡+    }I                      ÍôÿÏÿÚÿÅöÉÿ×ê°ÿ¿ä‘ÿÇëÿÜã£ÿØÔ˜ÿز|ÿG!²
                    ÌÀ®ÿÉ÷ÐÿÔíÁÿâ°aÿɝHÿÑ«VÿÛ¼lÿÛÎzÿÔÖ~ÿ†a4Û;/ŽlC          ÍÀ°ÿÑûÚÿ×ߣÿØ¢Pÿ½‘Aÿ»Ž@ÿƍGÿōCÿÊŠ@ÿÕŠQÿÛ oÿÝ¥lÿdM/¹
        ÍÁ°ÿÉúÒÿáΆÿÜ¥JÿÇ AÿʝEÿÍ›IÿÈ–HÿÂŒ?ÿÃ|Hÿˍiÿè¨rÿdN/“            ÌÁ±ÿÒ÷Ïÿæ¿jÿâ®JÿÓªDÿϦBÿÖ¤IÿÕ¢Iÿ͘?ÿЉIÿÜžjÿÚ£hù%M            ÌõÿÑë²ÿë»Wÿí»RÿÚ´BÿÜ°Cÿã¯LÿÛ«GÿÕ¡>ÿÛ”Iÿñ²pÿ°…SÕ              ÌÄ·ÿàßžÿðÁ^ÿíÄ^ÿâ½KÿäºGÿê¸KÿçµFÿá«?ÿæHÿþÀtÿoT5œ              ÌÁ²ÿãÕ…ÿìÌtÿñÌsÿâÄ]ÿáÁUÿìÀVÿî¾Oÿç´@ÿô¬Iÿñ¸oü)U                Ò·ŸÿíÓ„ÿíؐÿîÓ†ÿàÌpÿäÊjÿïÉkÿëÆ_ÿç¼Mÿþ·Rÿ¹YÚ                  Ú«…ÿíß“ÿçߟÿìÜ–ÿâÕ„ÿäÓ~ÿçÐ{ÿæÎqÿêÆdÿþ»dÿhP3˜                    à­‹ÿòä¸ÿúîÃÿôæ¸ÿèâ¡ÿèÜ”ÿóߘÿöݏÿóÒ|ÿê§Zû,!Y                    Ý™Šÿ—¡©ÿßͺÿŸ·»ÿÜ˺ÿ ©¨ÿçÌ«ÿ½À¶ÿôÕªÿ’‡oñ@                    ¦ˆ~çc¤·ÿˆ‹’ÿhªÿ‹‰‘ÿf•§ÿ–Œ’ÿqœ«ÿ»šœÿNyÞ "                                                                                €  €  €yõ€’ÿ€ªÿ€©ÿ€¦ÿ€¯ÿ€…ÿ€Tÿ€Uÿ€aÿ€Eÿ€Kÿ€WÿÿÿRÿ       00   h       è      (   00    ¨        ¨       h   00    ¨%        ¨       h               & F i l e     & N e w     C t r l + N     & O p e n . . .     C t r l + O     & S a v e     C t r l + S     S a v e  & A s . . .           P a g e  S e t & u p . . .     & P r i n t . . .     C t r l + P        €  E & x i t   & E d i t     & U n d o     C t r l + Z          C u & t     C t r l + X   & C o p y     C t r l + C   & P a s t e     C t r l + V   D e & l e t e     D e l           & F i n d . . .     C t r l + F     F i n d  & N e x t     F 3     & R e p l a c e . . .     C t r l + H     & G o  T o . . .     C t r l + G           S e l e c t  & A l l     C t r l + A  €  T i m e / & D a t e     F 5   F & o r m a t      & W o r d  W r a p  € ! & F o n t . . .   & V i e w  €  & S t a t u s  B a r   & H e l p    @ & H e l p  T o p i c s        € A & A b o u t  N o t e p a d            N       O       S       P       -    p @   r    t       G   F   H           Z       X        C       V   ‰ A       N       O       S       P       -    p @   r    t       G   F   H           Z       X        C       V       A           C       D   ‰ Z   À Ȑ       È @    N o t e p a d   M S  S h e l l  D l g     P    T ,    ÿÿ€ C a n c e l       P       È  ÿÿÿÿ‚ N o w  P r i n t i n g      €P       È   ÿÿ‚       P       È   ÿÿ‚      D$ D       ,       M S  S h e l l  D l g      P    D  ( ( ÿÿ‚ & E n c o d i n g :       #P    ‚  ¤ d ÿÿ…      Ä È        dÄ    P a g e  S e t u p   M S  S h e l l  D l g   P      à 8 1ÿÿ€ P a p e r      P      $  Aÿÿ‚ S i & z e :      #P    @     qÿÿ…        P     - $  Bÿÿ‚ & S o u r c e :      #P    @ *    rÿÿ…       P     E @ 8 0ÿÿ€ O r i e n t a t i o n        P     R 4   ÿÿ€ P & o r t r a i t          P     g 4 !ÿÿ€ L & a n d s c a p e       P    P E ˜ 8 3ÿÿ€ M a r g i n s      P    X U   Nÿÿ‚ & L e f t :        ƒP    x R  ƒÿÿ        P    ¤ U   Oÿÿ‚ & R i g h t :      ƒP    Ä R  …ÿÿ        P    X h   Pÿÿ‚ & T o p :      ƒP    x g  „ÿÿ        P    ¤ h   Qÿÿ‚ & B o t t o m :        ƒP    Ä g  †ÿÿ        P     ‡    ÿÿ‚ & H e a d e r :      € P    8 † ®  ÿÿ        P     š   ! ÿÿ‚ & F o o t e r :      € P    8 ™ ®  ÿÿ       P    ¾ ® 2   ÿÿ€ O K        P    ô ® 2   ÿÿ€ C a n c e l        P    *® 2  ÿÿ€ & P r i n t e r . . .      P    ð  l ž ÿÿÿÿ€ P r e v i e w      P    þ . P P 8ÿÿ‚        P    N2  P 9ÿÿ‚        P    z P  :ÿÿ‚      À È€        ´ 9    G o t o  l i n e   M S  S h e l l  D l g      P         2
°ÿÿ‚ & L i n e  N u m b e r :    € P    7  9 ÿÿ       P     " 2   ÿÿ€ O K        P    N " 2   ÿÿ€ C a n c e l      \4  V S _ V E R S I O N _ I N F O    ½ïþ      (
   (
?                      º   S t r i n g F i l e I n f o  –   0 4 0 9 0 4 B 0  L   C o m p a n y N a m e    M i c r o s o f t  C o r p o r a t i o n  8   F i l e D e s c r i p t i o n    N o t e p a d  d "  F i l e V e r s i o n    5 . 1 . 2 6 0 0 . 0  ( x p c l i e n t . 0 1 0 8 1 7 - 1 1 4 8 )  0   I n t e r n a l N a m e  N o t e p a d  € .  L e g a l C o p y r i g h t  ©  M i c r o s o f t  C o r p o r a t i o n .  A l l  r i g h t s  r e s e r v e d .  @  O r i g i n a l F i l e n a m e  N O T E P A D . E X E  j %  P r o d u c t N a m e    M i c r o s o f t ®  W i n d o w s ®  O p e r a t i n g  S y s t e m    :  P r o d u c t V e r s i o n  5 . 1 . 2 6 0 0 . 0    D   V a r F i l e I n f o    $   T r a n s l a t i o n        °     % % n o t e p a d . h l p  & f  P a g e  & p  T e x t  D o c u m e n t s  ( * . t x t )
A l l  F i l e s   O p e n  S a v e  A s š Y o u  c a n n o t  q u i t  W i n d o w s  b e c a u s e  t h e  S a v e  A s  d i a l o g
b o x  i n  N o t e p a d  i s  o p e n .    S w i t c h  t o  N o t e p a d ,  c l o s e  t h i s
d i a l o g  b o x ,  a n d  t h e n  t r y  q u i t t i n g  W i n d o w s  a g a i n . ” C a n n o t  a c c e s s  y o u r  p r i n t e r .
B e  s u r e  t h a t  y o u r  p r i n t e r  i s  c o n n e c t e d  p r o p e r l y  a n d  u s e  C o n t r o l  P a n e l  t o  v e r i f y  t h a t  t h e  p r i n t e r  i s  c o n f i g u r e d  p r o p e r l y . u % %
Y o u  d o  n o t  h a v e  p e r m i s s i o n  t o  o p e n  t h i s  f i l e .    S e e  t h e  o w n e r  o f  t h e  f i l e  o r  a n  a d m i n i s t r a t o r  t o  o b t a i n  p e r m i s s i o n . % %
  T h i s  f i l e  c o n t a i n s  c h a r a c t e r s  i n  U n i c o d e  f o r m a t  w h i c h  w i l l  b e  l o s t  i f  y o u  s a v e  t h i s  f i l e  a s  a n  A N S I  e n c o d e d  t e x t  f i l e .  T o  k e e p  t h e  U n i c o d e  i n f o r m a t i o n ,  c l i c k  C a n c e l  b e l o w  a n d  t h e n  s e l e c t  o n e  o f  t h e  U n i c o d e  o p t i o n s  f r o m  t h e  E n c o d i n g  d r o p  d o w n  l i s t .  C o n t i n u e ? B P a g e  t o o  s m a l l  t o  p r i n t  o n e  l i n e .
T r y  p r i n t i n g  u s i n g  s m a l l e r  f o n t .  C o m m o n  D i a l o g  e r r o r  ( 0 x % 0 4 x )  N o t e p a d  -  G o t o  L i n e  L i n e  n u m b e r  o u t  o f  r a n g e      I C a n n o t  o p e n  t h e  % %  f i l e .

M a k e  s u r e  a  d i s k  i s  i n  t h e  d r i v e  y o u  s p e c i f i e d . ; C a n n o t  f i n d  t h e  % %  f i l e .

D o  y o u  w a n t  t o  c r e a t e  a  n e w  f i l e ? F T h e  t e x t  i n  t h e  % %  f i l e  h a s  c h a n g e d .

D o  y o u  w a n t  t o  s a v e  t h e  c h a n g e s ?  U n t i t l e d
  -  N o t e p a d  C a n n o t  f i n d  " % % " ‡ N o t  e n o u g h  m e m o r y  a v a i l a b l e  t o  c o m p l e t e  t h i s  o p e r a t i o n .  Q u i t  o n e  o r  m o r e  a p p l i c a t i o n s  t o  i n c r e a s e  a v a i l a b l e  m e m o r y ,  a n d  t h e n  t r y  a g a i n . K T h e  % %  f i l e  i s  t o o  l a r g e  f o r  N o t e p a d .

U s e  a n o t h e r  e d i t o r  t o  e d i t  t h e  f i l e .  N o t e p a d E F a i l e d  t o  I n i t i a l i z e  F i l e  D i a l o g s .  C h a n g e  t h e  F i l e n a m e  a n d  t r y  a g a i n . ž F a i l e d  t o  I n i t i a l i z e  P r i n t  D i a l o g s .  M a k e  s u r e  t h a t  y o u r  p r i n t e r  i s  c o n n e c t e d  p r o p e r l y  a n d  u s e  C o n t r o l  P a n e l  t o  v e r i f y  t h a t  t h e  p r i n t e r  i s  c o n f i g u r e d  p r o p e r l y . ’ C a n n o t  p r i n t  t h e  % %  f i l e .  B e  s u r e  t h a t  y o u r  p r i n t e r  i s  c o n n e c t e d  p r o p e r l y  a n d  u s e  C o n t r o l  P a n e l  t o  v e r i f y  t h a t  t h e  p r i n t e r  i s  c o n f i g u r e d  p r o p e r l y .  N o t  a  v a l i d  f i l e  n a m e . M C a n n o t  c r e a t e  t h e
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:10 #80
øhh??
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:11 #81
xeno din mongol, nu er det her indlæg 2 kilometer bredt!
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:12 #82
Er der nogen der ved hvad man ideen med C:\WINDOWS\clock.avi er?
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:12 #83
gangsta -> hvordan er vi?
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:12 #84
gangsta >> ho ho ho
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:13 #85
ahh, et af livets (for xeno) underfundige ubesvarede spørgsmål
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:13 #86
say what?
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:13 #87
paaskeland>> hva'? hvad? nu forstår jeg ingenting...
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:14 #88
ja det giver igen mening overhoved!
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:14 #89
*LOL*
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:14 #90
For at sige de lige ud: Der er nok den længste submit button jeg har set længe
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:14 #91
det giver igen mening over dit hoved. ok. ikke mere kaffe til dig.
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:15 #92
gangsta > så er vi to!
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:15 #93
*LÅL* har lige modtaget 24 mails fra eksperten om dette indlæg...
Avatar billede mbg1333 Nybegynder
31. marts 2002 - 01:15 #94
Processor: AMD Athlon T-fugl 1330 MHZ
RAM: 256 MB SD-RAM
HDD: 40 GB 5400 RPM
Grafikkort: Geforce 2 64 MB

Internet: OnCable 256 KB/S
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:16 #95
xeno > jepper ;)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:16 #96
gangsta >> JEG HAR SET GNUER DER VAR MERE 1337 END DIG....
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:18 #97
hvad havde du forventet
at livet sku være
du ledte så længe
uden at se

tilgiv min angst for
at tro på min godhed
jeg sku ha sat grænser
det ved jeg godt nu

Ååhhh åhååhhh Du kan gøre hvad du vil, men aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrldrig forråde dem
du eeeeeeeeeeeeeeeeelsker........
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:18 #98
det var min mening i DÉN sag.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:18 #99
Aarrgh ik mere kaffe til dig!
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:20 #100
gangsta >> Jeg tror vi er de eneste der sidder og snakker... :o) Jeg smutter in Bett - c ya
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:20 #101
I KAN IKKE.. SLÅ OS IHJEL..
VI ER EN DEL AF JER SELV...!!!
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:20 #102
hey hvad! jeg er her da også ;)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:21 #103
Nååeh...du lytter bare eller hvad?
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:21 #104
jeg vil godt snak' med dig paaskeland, også selvom xeno er en fascistisk nazi-landbetjent
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:22 #105
ja jeg lytter bare! drikker lidt cola osv.
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:23 #106
000000000000hhhhhhhhh, cola, raider lige vores køler. brb.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:23 #107
a hva hvafor noget! Skal vi begynde på mudderkastning? For så har jeg et par eller 1000 sjove historier om dig....eller..
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:23 #108
hehe
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:24 #109
om mig?
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:24 #110
Mens gangsta er væk vil jeg godt lige sige på hans og mine veje:

-= Cherry Coke Rox! =-
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:24 #111
xeno>>
jeg tror ikke vi skal begynde at ytre os om vores personlige sager her på eksperten.. folk tror jo vi er gale i vores hoveder...
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:24 #112
nej om gangsta =)
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:24 #113
ahhhhhhhhhhhh............ coooooooooooolaaaaaaaaaaaaa *saaaaaaaaaaaaaaaavle*
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:24 #114
gangsta >> for sent =))
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:25 #115
ooorgh
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:25 #116
seriøst, det er en del af vores humor-koncept. jeg tror ikke de ville forstå det.
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:25 #117
ellers også er folk begynder at vide <- gangsta =)
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:26 #118
Ups, vores PATENTEREDE humor-koncept...
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:26 #119
paaskeland>> SSHHH!!! De kan høre dig!
"paaskeland: Hvem?"
Ja, lige præcis...
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:27 #120
Jeg er alt for stener og jeg nenner ikke at åbne min sidste cherry coke så jeg tror jeg hopper i seng. jeg var jo også oppe kl. 7:30 =/
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:27 #121
gangsta >> Ik røb noget, det er hemmeligt og PATENTEREDE
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:27 #122
ok, du hoster en seng, så joiner jeg. hvad er ip'en til din pude?
Avatar billede paaskeland Nybegynder
31. marts 2002 - 01:28 #123
smutter også!! ses alle sammen! selv om her nok kun er os tre ;)

/Paaskeland.dk
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 01:28 #124
Når jeg smider lige et overflødigt indlæg så at de andre skal til at fjerne en xtra mail når de står op i morgen he he doh =) G'nat og ha det a helvede til!!! ;-)
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 01:29 #125
min slutkommentar: rend mig
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
31. marts 2002 - 01:58 #126
He, der er nogen der har hygget sig her mens man har set fjernsyn

Men sig mig lige, hvad er 1337?

/Christoffer
Avatar billede qspi Nybegynder
31. marts 2002 - 03:11 #127
Bærbar:

Dell Inspiron 4000

900 mhz PIII
256 mb. ram
18 GB. harddisk
Skærm: 14,1 TFT
OS: Windows 2000 Proff.

-----------------------------

Server:

Zitech

550 PIII
448 mb. ram
14 GB. harddisk, 10.000 rpm.
Skærm: ingen
OS: Windows 2000 Server
Avatar billede gangsta Nybegynder
31. marts 2002 - 09:51 #128
1337 er hacker-sprog (?!?). Det betyder leet, som er en forkortelse for elite. Det stammer fra et hacker-E-Zine der hedder Phrack.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
31. marts 2002 - 10:29 #129
Oki, takker :)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
31. marts 2002 - 12:29 #130
Moin
Avatar billede online-help.dk Nybegynder
31. marts 2002 - 14:23 #131
lytter
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. marts 2002 - 20:46 #132
Intel PII 350 MHz
256 Mb ram
30 Gb ATA 100 Maxtor HDD
6.4 gb UDMA 66 Quantum HDD
Skærm: Jean 17"
OS: WinXP Home DK +9 Winme
QDI Legend bundkort
SB PCI 64 lydkort
Geforce2 MX 32 MB SDram

Og det bedste af det hele: Kan spille ALLE spil i 1024x768 i 32 bit farver flydende :)