Avatar billede bonden Nybegynder
30. marts 2002 - 10:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2 cookies fra samme side

Er det muligt at at sende 2 cookies fra samme side vha 2 forskellige filer, eller bliver browseren forvirret af det?
Avatar billede sthen Nybegynder
30. marts 2002 - 11:01 #1
Det burde ingen problemer give, hvis de da bare hedder noget forskelligt
Avatar billede bonden Nybegynder
30. marts 2002 - 11:02 #2
Dvs, at cookie 1 skal hedde bruger@domæne.dk og cookie 2 skal hedde bruger@sub.domæne.dk ?
Avatar billede sthen Nybegynder
30. marts 2002 - 11:06 #3
f.eks. ja
Avatar billede bonden Nybegynder
30. marts 2002 - 11:08 #4
Tak for det - vil forsøge at få det til at virke ved eks. at kalde dem 2 forskellige ting.
Avatar billede pv45 Nybegynder
07. maj 2005 - 23:11 #5
Kan du nærmere beskrive hvordan du opretter og efterfølgende refererer til de to cookies. Har selv et problem med en cookie, der indeholder mere end den magiske grænse på 20 felter, og jeg skal bruge 24.