Avatar billede lomme Nybegynder
30. marts 2002 - 10:30 Der er 5 kommentarer

Antal brugere i alt?

Det ville være fedt hvis man kunne se hvor mange registrede brugere der var i alt... fx under Online bruger -->
Avatar billede sthen Nybegynder
30. marts 2002 - 10:57 #1
hørt !!!

Hva' hjælper det ellers at kunne sige at man er nr. xxxx på E, hvis man ikke ved hvor mange reg. brugere der er.
Avatar billede lomme Nybegynder
30. marts 2002 - 11:06 #2
Enig! Og det er jo god reklame for Eksperten!!
Så folk kan se hvor mange der er til at tage sig af deres spørgsmål!
Avatar billede annikadk Nybegynder
30. marts 2002 - 11:09 #3
registrerede >< aktive fx. indenfor de sidste 2 mdr.
Helt sikkert stor forskel.
Og ud fra "højeste brugertal" kan man ikke udlede reg. brugere, eftersom den jo helt sikkert ikke fratrækker de der er slettet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
31. marts 2002 - 13:30 #4
Det sidste tal jeg fik fra Admin Jacob er ca 42.000 registrede brugere. Dog skal der tænkes på at ikke alle har rent mel i posen og kun har én bruger :))

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2002 - 22:08 #5
Lukker du her? :))