Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 17:33 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Layout

Hej eksperter...

jeg ved godt dette ikke er noget at prale af. men kan det bruges til en side, er åben over for kritik, da jeg ikke har lavet så meget..

intet på siden virker, så det er det visuelle indtryk jeg vil have bedømt.

mvh.
questis.dk
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 17:34 #1
og adressen: http://www.questis.dk &:-D gør det lidt nemmere
Avatar billede simonhusby Nybegynder
29. marts 2002 - 17:38 #2
Det er ret sejt det med Index, Reklame og Startside søjlen..
Men den pink farve virker ikke så sej på mig.
Logo'et ser ret sjovt ud, men for uklart.. Jeg vil mene at logo'et skal være enklere... Ellers fed side :D
Avatar billede a1a1 Novice
29. marts 2002 - 17:38 #3
det er nogle mærkelige farver.....
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 17:41 #4
simonhusby>> hvilken farve ville du da ellers anbefale til bg ? er ikke så tændt på hvid, da det ikke markerer resten nok.
Avatar billede simonhusby Nybegynder
29. marts 2002 - 17:45 #5
Gul måske... Arrj.. Jeg ved det ikke, det er en personlig sag..
Du kan også have et Pattern(tern) som bagrund. Det kan du lave i et billedbehandlings program :)
Avatar billede pf_uncle Nybegynder
29. marts 2002 - 17:49 #6
Hej Questis
Opbygning og struktur rimelig ok, men farven - den er syg - dine øjne bliver irriteret med pink - prøv heller blågrøn, blålige farver, eller anden mere rolig farve. Farven er ligeledes med til at signalere seriøsitet - pink, rosa m.v. får en til at tænke på pornografiske sider (andre dumme kommentarer frabedes).
Uden at lyde for gammeldags, prøv at være lidt mere konservativ i farvevalget.

Peder
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 17:51 #7
okay, havde prøvet at lave det i blågrønne farver før, og der fik jeg af vide at det ikke harmonerede med en humorside.. lidt derfor jeg prøvede dette. men du mener godt at de to ting kan harmonerer ?
Avatar billede simonhusby Nybegynder
29. marts 2002 - 17:53 #8
Jae.. For mange spravlende farver på en hp dur' ikke..
Avatar billede paaskeland Nybegynder
29. marts 2002 - 17:56 #9
Det ser godt ud! Den pink farve, ja den er lidt speciel og det gør at det fanger. En god opbygning og det hele. Forsæt endelig det flotte arbejde ;)

/Paaskeland.dk
Avatar billede simonhusby Nybegynder
29. marts 2002 - 17:59 #10
Paaskeland.dk.. var det lidt "Point-snak"? :D
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 18:06 #11
var det en lille smule bedre ?
Avatar billede pf_uncle Nybegynder
29. marts 2002 - 18:07 #12
Blå/grøn er måske heller ikke den endegyldige - det er rigtig at sidens formål og emne skal afspejles i de farver du vælger, samt det selvfølgelig skal være farver der fanger det klientel du ønsker at henvende dig til.
Jeg vil stadig henholde at du skal finde mere rolige farver, måske over i de lidt varme (moderat orange, rødlig, mørk gulig i den dur) - det hele kommer igen an på hvilke farver du vælger til alle dine knapper, reklamer og bannere.
Jo mere spraglet, forvirrende og uoverskulig du laver siden, jo hurtigere forsvinder i hvertfald de seriøse surfere, de har behov for hurtigt at danne sig et overblik over siden, og derved få smag på at se mere.
Peder
Avatar billede pf_uncle Nybegynder
29. marts 2002 - 18:29 #13
Den er langt mere at foretrække, tiltalende og ikke irriterende for øjnene.

Peder
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 18:34 #14
Takker mange gange for svarene.

hvis du vil være så flink at ligge et svar for dine gode kommentarer peder, så du kan få lidt point

mvh.
questis.dk