Avatar billede dennism Nybegynder
29. marts 2002 - 12:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Til admin...

Hej admin...

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at jeres nye 'rulldown' menu, laver en fejl når banneret er placeret under den...

Se her: "http://www.demaweb.dk/admin.jpg".
Avatar billede dennism Nybegynder
29. marts 2002 - 12:42 #1
Ups... Forkert kategori!

Skal jeg lukke og oprette et nyt, så admin bliver opmærksom på problemet?
Avatar billede freekyzone Nybegynder
29. marts 2002 - 12:44 #2
næ... ham skal nok komme forbi....
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
29. marts 2002 - 12:46 #3
Det er ikke noget med at banneret er placeret under menuen. Det er fordi det er et flash-banner. Prøv evt. menuen når det ikke er Microsofts flash-banner.
Avatar billede krylle Nybegynder
29. marts 2002 - 12:52 #4
det er ikke fordi at det er en flash banner og jeg har skrevet en email for langtid siden til ham ce et par dage efter det kom
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
29. marts 2002 - 12:55 #5
Jo, det er fordi det er et flash banner:
www.koldsgaard.ath.cx/admin.jpg
Avatar billede tipsen Nybegynder
29. marts 2002 - 13:29 #6
...det er forøvrigt en meget cool rolldown menu... - er der egentlig nogle hager ved den!? (Dvs. tilfælde, hvor den ikke fungerer?) Ellers må man da se om man kan lave noget tilsvarende...
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. marts 2002 - 13:43 #7
...det er forøvrig en skod-meny der burde fjernes hurtigst muligt.
Den virker hverker i Opera eller i Netscape. og i NS6 fejler den endda grimt og lægger en blå klods uvirksomme menufelter nede i venstre hjørne af siden.
Plus hvad er det ønskværdig ved sådan en meny der pludselig popper et stort felt op der dækker over det interresante man var ved at føre musen hen til? ( men desværre ikke bannere :-)

mvh JakobA
Avatar billede gryn Nybegynder
29. marts 2002 - 13:47 #8
jakoba -> enig! Jeg bruger stort set aldrig menuen alligevel.
Avatar billede runeevers Nybegynder
29. marts 2002 - 13:52 #9
Syns den er meget rar at ha´, men helt fejlfri er den altså ikke.

Når man maximerer vinduet efter menuen er loadet fukker den helt ud.

http://www.jupe.dk/admin.gif

/r
Avatar billede tipsen Nybegynder
29. marts 2002 - 14:04 #10
JakobA: Der en en hel del fejl i Netscape som gør at den faktisk ikke behandler CSS skidegodt - jeg havde en bunke problemer med den indtil jeg opgraderede til 6.2.1, hvor eksperten også fungerer fint!

Synes også menuen er meget rar at have, men det ville være fint, hvis man skulle klikke for at aktivere den og den ikke bare poppede op når man sidder og "laller" rundt med musen - den er for hurtig til at poppe op og for langsom til at gå væk igen! - Ellers meget brugbar synes jeg!
Avatar billede gryn Nybegynder
29. marts 2002 - 14:20 #11
Det er for dårligt, at en side som Eksperten.dk ikke virker i både NS4.x, NS6.x (untaget 6.2.1) og Opera!
Avatar billede tipsen Nybegynder
29. marts 2002 - 14:33 #12
Jeg mener at det der kodes så vidt muligt skal fungere i alle browsere og de browsere der desuden understøtter nyere standarder skal også have glæde af dette - eksempelvis kan menuen fungere i nyere browsere, men være slået fra for ældre browsere.

Samtidig er det også et kompromis, hvor meget man skal tage højde for browserinkompatibilitet - man kan bruge hele tiden på at tage højde for alle mulige fejl uden egentlig at komme videre...

Jeg synes ikke man skal kode for at tage højde for de fejl der eksempelvis er i de første netscape 6.x udgaver, da der jo er udsendt opgraderinger af browseren som tager højde for dette!