Avatar billede orcus Nybegynder
28. marts 2002 - 18:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ADSL Igen Igen?

Jeg har stillet et spm. herinde for ikke så langtid sigen at jeg ville ha en højre hastighed på mit ADSL.. hvor jeg før havde 384/128 - som er ændret til 1024/512 det har jeg jo lige ændret.. men det er mig som skal betale det hele også er jeg blevet lidt nervøs om jeg har råd til den linie - min udbyder er Tiscali. Så det jeg vil hører om er de skriver derinde på deres bestillingside at Oprettelse koster 1000,-, Men de 1000,- der ik' er det for alt både teknikerbesøg som de jo selv sender ud uden at man har bedt om det osv...
- De der 1000,- er det så med teknikerløn i den oprettelse?

OBS: Jeg har lige fået ADSL for en uge siden så jeg har ikke betale de der oprettelse gebur osv...
Avatar billede hathor Nybegynder
28. marts 2002 - 18:42 #1
Jamen det er jo svært at sige. Du kan evt. læse dig til det på din udbyders hjemmeside.

Hvorfor ringer du ikke bare til dem og spørger? Det er da den bedste måde at finde ud af det på.

De bider ihvertfald ikke :-)
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. marts 2002 - 18:48 #2
oprettelsen er inkl. teknikkerbesøg.
ved opgradering efter 1 mdr er der ikke oprettelse/ændringsgebyr

hvis du har haft afmeldt og senere tager adsl skal der teknikker på besøg, da TDC skal måle om de nu har lavet noget forkert på centralen *gab*

- Reglerne med mindre de lige er rettet da....
Avatar billede orcus Nybegynder
28. marts 2002 - 18:50 #3
det var godt af hører at det var med i oprettelsen...
Avatar billede orcus Nybegynder
28. marts 2002 - 19:00 #4
hvor fandt du de regler henne Annikadk
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. marts 2002 - 22:25 #5
http://www.adsl.tiscali.dk/hvaderadsl.php4?partner=&location=&tilbud=4
menuen er i højre side....

Har dem selv, har både opgraderet et par gange, opsagt og nu igen bestilt dem til jeg vender hjem i næste mdr.
Avatar billede orcus Nybegynder
29. marts 2002 - 07:27 #6
skriv liget et svar så i kan få nogen points... _)
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. marts 2002 - 07:56 #7
nej tak til point herfra
Avatar billede orcus Nybegynder
29. marts 2002 - 23:51 #8
oki...