Avatar billede fronse Nybegynder
27. marts 2002 - 23:42 Der er 4 kommentarer

program til at cutte en AVI fil

hvilke programmer kan jeg bruge til at klippe en avi fil med???? så lyden passer??????? jeg har prøvet AVIchop og viretuleldup
Avatar billede echsphilee Nybegynder
17. april 2002 - 06:44 #1
så hut jeg hvisker kan du bruge TMPGEnc. prøv det engang...
Avatar billede robotten Praktikant
01. oktober 2002 - 16:05 #2
Fronse, var det ikke en _god_ ide, at du tog og suste gennem dit hav af åbne spm., og lukke de ældste af dem???
Avatar billede loonz Nybegynder
01. oktober 2002 - 16:34 #3
Det blir lidt svært når hans konto er deaktiveret ;)
Avatar billede robotten Praktikant
01. oktober 2002 - 19:32 #4
*lol*
Det havde jeg ikke engang set. Nok derfor, at jeg i første omgang havde ignoreret fronse. Havde så åbenbart glemt alt om det igen. Men godt, så er der den bølle mindre....