Avatar billede smoother Nybegynder
12. juni 2000 - 20:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

kan stadig ikke chatte.... JAVA?

hver gang jeg prøver at hoppe på et chat sted, bliver jeg lukket ude,.... det eneste sted jeg kan chatte er på SCOR.DK og det er ikke en skid værd.... Jeg får bare en blank skærm hver gang jeg prøver at logge på..... Har ikke en skid forstand på comp, hjælp mig... Har det noget med JAVA at gøre, jeg har slået alt til og jeg er ikke beskyttet bag en firewall og kører ikke igennem en proxy.... cool hvis i gad at hjælpe... på forhånd tak...
        /Smoother
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
12. juni 2000 - 21:43 #1
Hvilken browser og chat snakker vi om ??
når nu du selv nævner scor.dk, kan jeg så nævne et (ubekræftet) rygte om at dating.dk's chat kun virker med IE5.0
Avatar billede smoother Nybegynder
12. juni 2000 - 21:55 #2
Jamen jeg har IE5.0, og det er stort set alle chat´s jeg ikke kan komme ind på..... og.... nu må du ikke blive vred, men.... jeg ved faktisk ikke helt hvad en browser er, og hvad den gør... sorry, men jeg er helt våd bag ørene hvad angår comp.....
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
13. juni 2000 - 04:01 #3
Browseren er det program du bruger til at finde og læse websider med. Eksempelvis IE (Internet Explorer), og NS (Netscape).
Avatar billede father Nybegynder
13. juni 2000 - 17:11 #4
Jeg vil Gætte på at din browswe sikkerhed er sat forkert ???
tryk på funktioner og så på sikkerhed
den skal stå på min. medium
menellers kan du ændre lidt på det selv på brugerdefineret niveau
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
13. juni 2000 - 17:59 #5
For nu at uddybe lidt, er din browser, det program der fortolker (og viser) HTML kode på din skærm, som "formateret" tekst.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
13. juni 2000 - 18:01 #6
Prøv lige at forklare hvad du helt konkret gør, når du vil ind at chatte et sted... hvis alt java osv. er slået til, og sikkerhedszonen er sat til medium, burde der ikke være problemer, så måske problemet er den måde du prøver at komme ind på chatsne ?
Avatar billede kurt-kewl Nybegynder
17. juni 2000 - 19:16 #7
tigerdyr - chatten virker også i  IE4 - dvs. IE 4.01.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
17. juni 2000 - 20:27 #8
Nå ?, har testet den siden, har ikke fået den til at acceptere hverken IE4.0, 4.01 eller 4.02