Avatar billede thomaz Nybegynder
27. marts 2002 - 10:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Installation af win XP

Kan det virkelig passe at når man geninstallerer Windows XP(pga en fatal error) at formatere Harddisken iden den installerer Windows XP. I windows 2000 kunne man da godt geninstallerer styresystemet uden at skulle formatere harddisken.

Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2002 - 10:33 #1
nej :)
når du vælger disk bliver du spurgt om filsystem - du vælger bare uændret så installerer du bare :)
Avatar billede thomaz Nybegynder
27. marts 2002 - 10:36 #2
John betyder det så at jeg kan installere uden at formater ???
Avatar billede rebecca Novice
27. marts 2002 - 10:37 #3
Ja det kan du godt
Avatar billede thomaz Nybegynder
27. marts 2002 - 10:39 #4
john er du 100% sikker. Da min hovedopgave ligger på computeren og den skal helst ikke gå tabt. Se http://www.eksperten.dk/spm/190495. Har denne fejl og skal bare have fat i mine dokumenter på harddisken
Avatar billede rebecca Novice
27. marts 2002 - 10:44 #5
Ja du kan godt køre win xp oven i den gamle uden at formatere men der er jo altid en risiko for tabte dokumenter.
Mvh.rebecca
Avatar billede thomaz Nybegynder
27. marts 2002 - 10:50 #6
ok prøver det, men hvad med direktoratet documents and settings. Bliver det overskrevet ?. Det er faktisk i dette direktorat jeg har min hovedopgave. Ved godt jeg er paranoia, men vil virkelig gerne have fundet min hovedopgave
Avatar billede thomaz Nybegynder
27. marts 2002 - 15:09 #7
ØV ØV. XP overskrev mit documents and settings direktorat. LORTE Styresystem. Nu går jeg over til Linux gider ikke at bruge Windows XP
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2002 - 20:34 #8
din mappe ligger hvor den altid har ligget - åben documents and settings og kiug der i :)