Avatar billede cyber-worlds Nybegynder
26. marts 2002 - 22:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skal lave 1 Pænerer Design

Jeg skal ha 1 meget meget Nørde Cool Design :)

Mit Gamle er her http://www.c-y-b-e-r.subnet.dk

Men jeg vil gerne Lærer HTML fra bunde
Avatar billede t.lunde Nybegynder
26. marts 2002 - 22:29 #1
Hvis du gerne vil lære HTML fra bunden, ville det nok være en god ide at tage en tutotial på f.eks. www.webcafe.dk eller køb et intro hæfte omkring HTML fra IDG...
Avatar billede cyber-worlds Nybegynder
26. marts 2002 - 22:30 #2
Jamen Nu skal jeg jo osse lava det der Design.!
Avatar billede krusnof Nybegynder
26. marts 2002 - 22:31 #3
du kan ikke skrive ordenlig dansk men pyt... hvis du vil lære html så se her:
www.html.dk
www.asp.dk
Avatar billede michael-rene Nybegynder
26. marts 2002 - 22:39 #4
Hvis du gerne vil lærer at lave grafik ville jeg foreslå photoshop.
Lidt svært at gå til men når du først er kommet over det grundlæggende kører det.
Prøv at kigge her www.adobe.com for en tryout version af photoshop.
Efter der kig på denne her www.teamphotoshop.com masser af tutorials, artikler osv. og så har de et okay forum med masser af hjælpende folk hvis du mangler hjælp.

/Michael Knudsen
Avatar billede kalk Nybegynder
26. marts 2002 - 23:04 #5
Hvis du gerne vil lave en rigtig "sej" og "fed" hjemmeside, må du først kunne html. Efter html skal du nok vælge et af sprogene:
Java
Php
Asp
Før din hjemmeside kan være helt fed.
Du kan lære ved at læse en masse artikler på de forskellige websites:
Såsom:
www.webcafe.dk
www.script.dk
ww.solutions4all.dk
PHP:
www.php.dk
www.php.com
www.phpbuilder.dk
www.phpuniverset.dk
ASP:
www.asp.dk
www.ultimateasp.com
www.devguru.com
Java:
www.javaboutique.internet.com
www.viewsource.dk
www.java.sun.com
Gratis Scripts:
www.hotscripts.com

Bemærk! Den bedste hjemmeside er nok www.webcafe.dk
Avatar billede cyber-worlds Nybegynder
26. marts 2002 - 23:11 #6
Taaaaaaaaaark Accepter Dit svar snart. Selvom jeg er lige har læst det :) Da er sq Ret meget :)