Avatar billede Swift Praktikant
11. juni 2000 - 16:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jmail og Socks fejl - "No buffer space available"

Med min NT4.0 SP6, P2-450MHz, 256MB RAM maskine med Option Pack prøver at sende til en maillist med Jmail får jeg følgende fejl:

---CUT---
jmail.SMTPMail error '8000ffff'

The message was undeliverable. All servers failed to receive the message .execute() { Trying server mail:smtp.mail.dk:25 smtp.mail.dk:25 failed with the message: "Error while processing Socket opperation: No buffer space available" No socket for server. ConnectToServer() 1 of 1 servers failed

/gosend.asp, line 49
---CUT---

Serveren kører som sagt LOKALT på min egen maskine. Det ser ud som fejlen også opstår lokalt - på grund af nogt SOCKS værk...?

Jeg har prøver med MANGE forskellige SMTP servere (også dem hos min ISP)

Selv tror jeg det er en fejl i noget af mit software til at styre SOCKS forbindelserne - men jeg aner ikke hvordan jeg løser problemet.
Avatar billede fagbog Nybegynder
11. juni 2000 - 17:50 #1
swift -->

Jeg tror at det er oppe på teledanmark´s
server det er galt !!

Som du skriver fejlen kan det næsten kun være det !!

kontakt dem for at høre hvad der er galt !

Mvh

Fagbog

Avatar billede Swift Praktikant
11. juni 2000 - 18:00 #2
Fagbog:
Det er ikke teledanmarks servere at .ASP koden afvikles fra !
.ASP koden kører lokalt på min egen computer.

Jeg har prøver med mange forskellige SMTP servere (også nogle servere som andre kammerater har testet at de virker med samme ISP).
Avatar billede tomsommer Juniormester
11. juni 2000 - 23:50 #3
Ehm!

Hvor meget plads er der tilbage på din computer
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2000 - 12:39 #4
Hva med at bruge en lokal mail server ?!?!?!

Prøv evt. med Sugarsoft Mailserver..

http://www.sugarsoft.dk
Avatar billede Swift Praktikant
12. juni 2000 - 13:08 #5
Tomsommer:
Der er MASSER af plads - både HDD, RAM og CPU power !
Avatar billede Swift Praktikant
12. juni 2000 - 13:10 #6
dk-host.dk:
Nej, det er ALT for bøvlet med en lokal server.

Jeg har lige prøvet at afvikle .ASP koden fra et ASP HOTEL jeg har lånt af en ven - det kørte det forrygende godt.

Men jeg vil da stadig gerne have løst problemet med min egen computers fejl!
Avatar billede Swift Praktikant
02. juli 2000 - 01:22 #7
Stadig ingen svar - så jeg trækker spørgsmålet tilbage.