Avatar billede frederik_01 Nybegynder
11. juni 2000 - 16:40 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

http://web-1024.subnet.dk

hej nu har jeg fået nogle komentare til min hjemmeside men jeg mangler nogle flere jeg venter til der er mange der har svare og den der har fundet de bedste fejl og fleste får pointende...

- Frederik_01

min hjemmeside: http://web-1024.subnet.dk
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. juni 2000 - 16:47 #1
*lol*
De bedste fejl!!

Den har jeg ikke hørt før ...
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
11. juni 2000 - 16:49 #2
Der er mange der kommer med nogle fejl som bare er noget som de tror er fejl man skal finde rigtige fejl som forkerte Links Fejlmeldinger stavefejl ... osv

- Frederik_01
Avatar billede nof Nybegynder
11. juni 2000 - 17:36 #3
Hej,

popup vinduet er irriterende!

Man kan ikke komme ind på http://web-1024.subnet.dk/index_3.htm !
Man får denne besked: "Internet Explorer kan ikke åbne Internet-stedet http://web-1024.subnet.dk/index_3.htm . Argumentet er ugyldigt" <- Det er meget alvorlig fejl og den skal rettes!

5@13

/nof
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
11. juni 2000 - 17:43 #4
Hvad kan jeg gøre ved "Internet Explorer kan ikke åbne Internet-stedet http://web-1024.subnet.dk/index_3.htm . Argumentet er ugyldigt" ????

Frederik_01
Avatar billede nof Nybegynder
11. juni 2000 - 18:00 #5
...lave din side ordentligt!

Du må have lavet en kæmpe fejl, jeg ved ikke hvad da man ikke kan komme til at se din HTML kode!

/nof
Avatar billede kane Juniormester
11. juni 2000 - 18:43 #6
fedt logo men jeg kan ikke lide menuen, det mangler noget ( måske en hel farve med en skygge så det ligner 3d kinda)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. juni 2000 - 20:31 #7
<< nof >>

Jeg fik samme fejl 2 gange, men prøv at refreshe den lige efter du har fået fejl msg'en. Det virkede for mig.
Avatar billede graae Nybegynder
11. juni 2000 - 20:39 #8
nof, du er da så latterlig dum !!

du bliver bedt om at teste og kommentere hans side, for det første skyldes siden som ikke kan ses, at den ikke findes, og ergo hjælper det ikke at se html-koden !!!

og forresten kan du heller ikke html, husk lige det !!..

derudover kan han da aldrig få fem, og du har tilsyneladende aldrig været til eksamen ... hans side har nemlig massere af indhold, især i forhold til DIN hjemmeside www.NOF.DK !!!

web-1024 burde have 8< og www.NOF.DK 5/6 fordi kun designet er OK, og indholdet meningsløst og det samme som findes på mange andre sider !!

kom igen nok, og frederik_01 har gjort er godt stykke arbejde ... basta !!
Avatar billede graae Nybegynder
11. juni 2000 - 20:41 #9
EFTERKRITIK

det er NOF som skal komme igen, og ikke "nok" ... hmm !!

undskyld de mange komma-fejl, men blev pisse-sur over nof's latterlige svar !!

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. juni 2000 - 20:48 #10
Jeg er enig med graae hvad web-1024 angår!

Jeg har faktisk set næsten alle tingene derinde og jeg synes at det ser meget flot ud, MEN jeg synes også at du skulle vælge en anden skrifttype til indholdet og måske lave JUSTIFY (lige margener) på teksten.
Avatar billede nof Nybegynder
11. juni 2000 - 21:17 #11
graae -> hvor mange gange har jeg ikke sagt til dig, at du IKKE skulle blande dig i mine svar og kommentarer?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. juni 2000 - 21:26 #12
<< nof >>

Øhh ... er det et lille privat anliggende ?? Så må det godt foregå over ICQ istedet ..
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
11. juni 2000 - 21:26 #13
Jeg vil lige sige at når jeg har fået en masse kometare vælger jeg en ud.

- Frederik_01

Bare så i ikke tror at jeg bare lader dette forunm stå...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. juni 2000 - 21:30 #14
Når du bliver ved med at afvise svarende er der jo ikke noget at vælge imellem!!! ??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. juni 2000 - 21:31 #15
Forresten så synes jeg at du skal lave menuen som den ar før (med mouseover ... eller hvad du havde lavet ..) det ser A L T for dumt ud med SmallCaps og extra mellemrum.
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
11. juni 2000 - 21:32 #16
Jo jeg kan sige til personen skriv et eller andet i svar... så hvis han gør det kan jeg aksepter eller hvordan det nu staves svaret...

- Frederik_01
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. juni 2000 - 22:49 #17
<< frederik_01 >>
Acceptere svaret .. :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. juni 2000 - 22:50 #18
Her er lidt kontruktiv .. ja .. lidt af hvert. Jeg har startet nederst med dine sider (sorry ...):

---------------------------
Her er lidt kritik, rettelser, forslag - kald det hvad du vil!

Generelt:

1) Fjern den højrekliks disabling!!!! Det er FORBANDET irriterende!
Hvis ikke du går ind for Open Source så lad være med at lave noget overhovedet!
(okay, ikke så konstruktivt, men det er fandme irriterende!)

2) Lav overskrifter på indholdssiderne istedet for at det starter et par <BR>'s nede.
3) Hold skrifttypen i EN type, samme størrelse og samme farve. f.eks. face="Tahoma, Arial" size=2 color=#000000.
4) De sider hvor du bruger en tabel hvor ramme farven er i en Tyrkis blå nuance synes jeg du skal finde en anden skrift farve. Nuancer af Blå passer ikke så godt sammen.
5) ">©Copyright Frederik Jerløv<" er MEGET utydeligt!!
6) Hold email og web-adresse i små bogstaver; ser pænere ud.

Signatur forklaring:

".)" = Kommentar, men ikke om siden/designet.
"0)" = Kommentar, men ikke en der omfatter siden direkte.
"#)" = Kommentar, forslag om siden direkte.

Kontakt siden:

1) Anden skrifttype
2) "mail:Webmaster@Web-1024.dk" -> "Mail: webmaster@web-1024.dk"
3) Lad være med at have "width=100%" på din table; det ser dumt ud.
4) "email:" -> "E-Mail" / "EMail"

Faq siden:

1) Skrifttypen her er meget fin! Brug den på de andre sider!, dog i "size=2".
2) Du siger at du overvejer at skifte til TeleDK (webhotel). Det er vist *lidt* dyrt har jeg hørt, men jeg kan varmt anbefale TKNet (www.tknet.dk). (det var ikke en reklame, men et forslag!)

Skriv i min gæstebog siden:

1) Anden skrifttype, som f.eks. på FAQ siden.
2) Flyt knapperne ind lige under tekstfeltet istedet for ved siden af.

Læs i min gæstebog siden:
1) Lav en seperator mellem hver person der har skrevet, hvis du altså har muligheden for det.

Reklame siden:
.) Ingen kommentarer

Personlige data siden:
1) Del din tabel of i to kolonner istedet for en. Det giver et bedre overblik.
Lav evt. ledeordet (f.eks. "Navn, interesser") i FED skrift.
2) "Webmaster@Web-1024.dk" -> "webmaster@web-1024.dk"

Info siden:

1) De foranstillede ">>" i teksten/erne er ikke særlig pæne, brug i stedet evt. <LI> eller ingenting.

Søg på denne side, siden:

1) Lidt mere "omkring" feltet og knappen ville være pænt. Det ser meget bart ud.

PC-Hjælp siden:

1) "Copire Tekst" -> "Kopiere/Indsætte Tekst" (at dømme ud fra indholdet)

Hjemmeside-Hjælp siden:

.) Hvor er det banner der fra Subnet.dk ?? *g*
1) Skriftfarven ... dur ikke!
2) Det ser lidt "ud-i-et" agtigt ud. Prøv at lave mellemrum mellem hvert afsnit.

Links siden:

1) Der mangler ligesom et eller andet, eller en bedre struktur.

Stem Her B:-) siden:

1) Samme skrift farve til tekst of links. Den holder ikke.
2) Noget baggrund, illustrationer eller noget ville pynte.

Min Grafik-Side, siden: (-> "Min Grafik Side")

1) Øhh ... ja! Hvad er meningen egentligt med den side ?? (det var ikke ment negativt...)

Billeder af mig og...:

1) I menuen har du vist lavet det sådan: <a href="bla bla">Billeder af mig</a><br><a href="bla bla">og andre billeder</a>
ikke ?? Dum ide.. det ser sjusket ud. Lav det istedet sådan: <a href="bla bla">Billeder af mig<br>og andre billeder</a>

2) Lav evt. en lille (bare et par ord) beskrivelse under hvert billede! Det gør det sjovt at kigge på siden. (vel og mærke at beskrivelsen/kommentaren er skjov ;))

Nyhedsbrev siden:

1) "tryk her" .. naa ... prøv at skrive "klik her" i stedet. Det lyder mere .. well. net agtigt.

Gæstebog siden:

1) Overskriften er for "tynd" (altså i skriften)
2) "mage ting der" -> "mange ting der"

Web-Hotel siden:

.) Se ovenfor.

Tæller siden:

0) Se 2*ovenfor.
1) "vil varmt anbefales" -> "kan varmt anbefales"

E-Mail siden:

0) Se 3*ovenfor.
1) HotMail lugter. Der er SÅ mange der har været gået galt vedr. hacker angreb o.l.
2) En tilføjelse: www.netaddress.com (USA.NET) og www.csmail.dk (KPCS) er også ret gode.

Jokes siderne:
  Blandet:
    1) "Det var læren der kom hen til lille lise og sagde "Spis nu din gulerod" lille lise: "hvorfor" Læreren:" Det er sundt: "lille Lise: "hvor ved du det fra?" Læreren: "Har du nogen sinde set en kanin med briller?"."

        Sådan er den ikke.. den er som jeg har skrevet fornede, ellers er der ingen pointe i den.

        "Det var læren der kom hen til lille lise og sagde "Spis nu din gulerod". Lille lise: "hvorfor?", Læreren: "Det er godt for øjnene!" Lille Lise: "Hvor ved du det fra?" Læreren: "Har du måske nogen sinde set en kanin med briller?"."

    2) Der er et par blanke linier for meget et par steder.

  Alle Børnene:
    1) Joke nr. 1 og 3 fra neden skal rettes til "Alle" i stedet for "alle"

SouthPark siderne:
1) Jeg har en "Sing-A-Long" med Cartman (Kyle's Mom's a Bitch" ... vil du have den ?? Den er kanon sjov og ville passe fint ind på dine sider.

  Cartman:
    1) Skrifttypen går ldit galt i noget af teksten.

  Hvornår kommer SouthPark:
    1) Den formulering af teksten lyder ikke heeelt så godt. Du mangler et "men" eller et punktum/komma.
    2) Hvad er ideen med siden ?? Der er næsten ingenting på den. Lav den om til noget generelt hvor der er nogle links til andre SP sider og nogle billeder, hvor du kan snige nuværende info ind på siden et eller andet sted.

Java Applets:
1) Din "flyvetur til mars" .. den er LIIDT for stor ... du skal tænke på at der er nogle der bruger 800x600 og dem der kun KAN bruge det.

Klik & Vind:
.) No comments! Direkte link fra www.klikogvind.dk .. tror jeg. (det er der ikke noget galt i!)

Mine Programmer:
1) Du mangler at lave et link til VB 6.0 Runtime filerne. Ellers kan folk der ikke har installeret dem ikke køre dine programmer.
2) Tekstfarve/ramme farve ... get it ?? Det passer ikke så godt sammen.

Din brugerinfo:
.) No comments.

Smileys:
.) Prøv at kigge på http://www.tdaugaard.dk/smileys.htm ..
1) ":-@  : skriger" er en tand større i skriften end alle de andre.

Sms:
.) Okay, den er hurtig!! Ingen tvivl om det .. jeg havde dårligt klikket Back før jeg fik den.
2) Nu vi er ved "Back" så skulle jeg kun klikke en gang på back for at komme tilbage.

IT-Morgenbøn:
1) Tjaa.. den rammen er ikke særlig pæn. Sorry.

Kærligheds Test:
.) Meget grineren.
1) Egentlig lidt latterligt, men meget god hvis man øver sig i JScript.

Chat Her : - ):
1) Tjaa, der er ikke så meget at sige. Chatten er funktionel, måske ikke så pæn, men den virker.

Ugens billede:
.) *LÅÅÅÅÅL* Er det dig der er ved at skvatte ned ad stolen af træthed i et forsøg på at ligne en der meditere ?? *G*
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
11. juni 2000 - 23:01 #19
Tusinde tak for det jeg kan desværre kun give op til 100 da jeg ikke har ret mange points.

Du er den bedste hjælper her inde på Eksperten.dk det må jeg nok sige....
Det bedste svar nogen sinde ! du kan ikke andet end at Vinde 100 points for jeg har sat dem op fordi du var så hjælpsom TAK

- Frederik_01

Jeg fatter ikke at du faktisk gider at skrive så meget og chekke mit Websted igennem...men du skal have 1000'sinde tak for det...
Avatar billede frederik_01 Nybegynder
11. juni 2000 - 23:04 #20
upps send lige et brev med emne svar hvor der står hej så Akseptere jeg dit svar !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
11. juni 2000 - 23:14 #21
Jeg siger MANGE tak!!!

Tjaa .. jeg havde ikke andet at lave :)