Avatar billede orcus Nybegynder
25. marts 2002 - 15:01 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

PC-Spil [Haster] ?

Jeg er snart ved at blive skør hvis jeg ikke snart kommer til at spille et eller andet spil... Så der jeg vil hører jer efter er at HVILKE spil syntes i der er Super til at spille over inertnettet med, jeg kan meget godt lig Shoot-them-up spil og rollespil er også super....

Skynd jer at smide et svar jeg er desperat efter at købe et spil, som er godt til online playing...

//Orcus//
Avatar billede dmcn Praktikant
25. marts 2002 - 15:02 #1
Køb HalfLife og hent Day Of Defeat-moddet. Det er SÅ sejt!
Avatar billede orcus Nybegynder
25. marts 2002 - 15:03 #2
Jeg har købt Half-Life men det kunne jo ske at jeg skulle hente DOD...
Avatar billede netweawer Nybegynder
25. marts 2002 - 15:05 #3
dod=skod næh hvis du skal have et spil der styrer over internettet køb da: medal of honor allied assault, det vildeste spil. Men der er også muligheder som return to the castle wolfenstein...
Avatar billede netweawer Nybegynder
25. marts 2002 - 15:06 #4
ps desperat efter at "købe" lol
Avatar billede orcus Nybegynder
25. marts 2002 - 15:07 #5
jeg har sådan løst til rollespil er der nogen som kan nævene nogen gode nogen?+
Avatar billede nimda Nybegynder
25. marts 2002 - 15:11 #6
Soldier of Fortune II: Double Helix
Avatar billede netweawer Nybegynder
25. marts 2002 - 15:11 #7
diablo 2 expansion
Avatar billede francke Nybegynder
25. marts 2002 - 15:16 #8
Avatar billede orcus Nybegynder
25. marts 2002 - 15:18 #9
ikke Diablo det er kedeligt efter min menning... så et andet rollespil...
Avatar billede netweawer Nybegynder
25. marts 2002 - 15:37 #10
dungeons and dragons
Avatar billede wwc Nybegynder
25. marts 2002 - 17:04 #11
orcus, hvis du vil have et gratis rollespil på nettet, så prøv www.jagex.com, og så find frem til 'RuneScape', det er et massespiller spil, og hver af de syv servere har en kapacitet på 1250 spillere :)
Avatar billede Jacob1509 Nybegynder
26. juli 2010 - 00:01 #12
Skal du have nogle ordentlige spil, ok.

Kræver steam: Counter strike source/1,6 ,Day of defeat source, halflife2 multiplayer, left 4 dead 2.

Kræver ikke steam: Stronghold legends (elendig grafik), dragonshard dungeons and dragons, dungeons and dragons online (kallet ddo og er gratis download 100% lovligt), sacred

Håber det hjalp
Avatar billede Jacob1509 Nybegynder
26. juli 2010 - 00:03 #13
Skal du have nogle ordentlige spil, ok.

Kræver steam: Counter strike source/1,6 ,Day of defeat source, halflife2 multiplayer, left 4 dead 2.

Kræver ikke steam: Stronghold legends (elendig grafik), dragonshard dungeons and dragons, dungeons and dragons online (kallet ddo og er gratis download 100% lovligt), sacred.

Håber det hjalp