Avatar billede superboe Nybegynder
25. marts 2002 - 12:48 Der er 6 kommentarer

Wordperfect 8

Jeg har et problem med wordperfect8 som kører på en windows 2000 maskine.
Når man er logget på som administrator virker det fint, men når man logger på som en normal bruger, så får man fejlen "programmet kan ikke initialiseres"
Nogen der har en anelse om hvordan man får det til at virke under en normal bruge??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. marts 2002 - 12:49 #1
Gør almindelige brugere medlem af den lokale Administrators gruppe.
Avatar billede jimse Nybegynder
25. marts 2002 - 12:50 #2
Er programmet installeret under normal bruger?
Avatar billede superboe Nybegynder
25. marts 2002 - 14:31 #3
jimse>> programmet er installeret under administrator, da han er den eneste der kan det.

nanoq>>brugerne må ikke få administrator rettigher, de er nogen være nogen ;)

Det skal måske lige siges at brugerne logger ind via novell login, det er ikke lokale brugere på computeren der har problemmet, men de globale!
Avatar billede tipsen Nybegynder
25. marts 2002 - 20:19 #4
Mener at kunne huske, at brugerne skal have fulde rettigheder til en enkelt fil for at kunne bruge wp... - men kan ikke huske hvilken - søg i google - der burde du kunne finde svaret!
Avatar billede superboe Nybegynder
25. marts 2002 - 22:44 #5
tipsen>> har du en ide om hvad jeg skal søge på???
Avatar billede tipsen Nybegynder
25. marts 2002 - 23:26 #6
prøv at søge på fejlmeddelelsen oversat til engelsk sammen med wordperfect 8 og novell - et andet godt råd (hvis du ikke allerede har gjort det!) er at du installerer sidste nye servicepack!