Avatar billede michael.h Nybegynder
25. marts 2002 - 12:38 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Bios på compaq

Hej..
Hvad skal man trykke for at komme ind på bios på en compaq
Avatar billede calm Nybegynder
25. marts 2002 - 12:41 #1
Jeg havde en gammel 486. Den skulle have F10 el F12. Husker ikke præcis det er længe siden.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. marts 2002 - 12:44 #2
F10 er compaq's standard på Presario serien.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. marts 2002 - 12:48 #3
F10 er korrekt, forudsat at du har biospartitionen på din harddisk.

Compaq har nemlig en grimmer vane med at lægge bios konfiturations programmer på alm. floppy disketter, så man skal boote på disse for at komme i bios. Dem har du mulighed for at lægge over på en skjult partition på harddisken.

Men har du ikke det, skal du have fat på konfigurations disketterne. De findes på compaqs hjemmeside.
Avatar billede michael.h Nybegynder
25. marts 2002 - 12:50 #4
Tak for det alle sammen