Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 12:38 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

cs

hvem har fundet på forkortelserne i cs fx. LoL
Avatar billede krylle Nybegynder
24. marts 2002 - 12:39 #1
dem der har lavet counter strike
Avatar billede wanix Praktikant
24. marts 2002 - 12:39 #2
Det er jo ik kun i CS det bliver brugt, det er jo på det meste af nettet. Det er nok en der grinede højt, der har fundet på det.
Avatar billede dsj Nybegynder
24. marts 2002 - 12:41 #3
Det er nogle udtryk, som ganske langsomt er avlet til live i alverdens chat-fora. Ligesom det sker med alle sprog at de udvikler sig, har Chat-sproget også udviklet sig.

/dsj
Avatar billede dmcn Praktikant
24. marts 2002 - 12:47 #4
anti_ekspert : Hvor kender du anders.dk fra?
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 12:50 #5
hvem er det
Avatar billede dmcn Praktikant
24. marts 2002 - 12:52 #6
En som tilsyneladende også har brugt din computer, og som er ligeså tæt på at blive slettet som du er.
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 12:53 #7
???? hvordan kan du se min ip din hacker?
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 12:54 #8
det er ulovligt at hacke
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 12:55 #9
mana kan få op til 3 års fængsel for at hacke
Avatar billede dmcn Praktikant
24. marts 2002 - 12:55 #10
Jeg er coadmin - jeg kan tricks... Indrømmer du frivilligt, at du har 2 brugere, eller skal jeg finde beviserne for det?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. marts 2002 - 12:55 #11
Man kan få op til 3 års sletning fra E for at snyde :D
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 12:56 #12
jeg har 5 brugere min lillebror min far og jeg!!!!!!!!
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 12:57 #13
det er stadigvæk ulovligt at hacke selv om du er coadmin
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. marts 2002 - 12:58 #14
Han har ikke hacket for pokker !!
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 12:58 #15
selv om du er coadmin på en eller anden hjemmeside giver det dig ingen ret til at hacke andre folk!!!
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 12:59 #16
hvad vil du så bruge min ip til ???????
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
24. marts 2002 - 13:00 #17
Hmm, det giver ikke 5 efter min hovedregning...

Lillebror 1
Far      1
Mig/jeg  1
I alt    3

Eller regner jeg ikke helt rigtigt?
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 13:00 #18
skal jeg melde dig til politiet for ulovlig indtrængning i min computer???? siden du har min ip
Avatar billede dmcn Praktikant
24. marts 2002 - 13:00 #19
1: Jeg har ikke hacket.
2: Da jeg er coadmin kan jeg se hvilke brugere der er logget ind fra din computer. Indtil videre er det anders.dk og anti_ekspert. Har du en forklaring?
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 13:03 #20
hvad laver i med min ip ??? giv mig en god grund tilat i bruger min ip i har ikke noget at bruge den til det er min egendel!!!!!
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 13:04 #21
jeg er ligeglad med at i ikke har hacket mig i har stadigvæk min ip i har ikke noget at gøre med den
Avatar billede dsj Nybegynder
24. marts 2002 - 13:04 #22
Det er ikke ulovligt at tracke folk (og deres ip)
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 13:05 #23
jo du kan jo alt med min computer hvis du har min ip
Avatar billede anti_ekspert Nybegynder
24. marts 2002 - 13:06 #24
og lad vær med at bruge alle de computernørd ord tal dog normalt dansk det er danmark vi bor i!!!!!!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. marts 2002 - 13:06 #25
anti_eksperten: KØL NED! Der er ingen der har hacket dig (i hvert fald ikke af os) og der er ingen der har gjort noget andet en lavet et check på om du havde flere brugere herinde!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. marts 2002 - 13:08 #26
anti_ekspert: Har du lyst til at se hvordan "Kontoen er ikke aktiv" ser ud under "anit_ekspert" ?

"og lad vær med at bruge alle de computernørd ord"

Du er vist gået forkert lille ven ...
Avatar billede dmcn Praktikant
24. marts 2002 - 13:08 #27
Hver gang du besøger en side på Nettet gemmes din IP på deres server - bliver du også sur på dem nu?
Avatar billede dsj Nybegynder
24. marts 2002 - 13:11 #28
Hvad er anti_ekspert's ip ????? tellme tellme tellme
Avatar billede razersedge Nybegynder
24. marts 2002 - 13:37 #29
ikke sikkert han har hacket?
Avatar billede dmcn Praktikant
24. marts 2002 - 13:38 #30
OK - for sidste gang, så alle er med:
Jeg har IKKE hacket.
Jeg kender IKKE hans IP.
Jeg er coadmin, og har derfor adgang til særlige funktioner.

Flere spørgsmål?
Avatar billede razersedge Nybegynder
24. marts 2002 - 13:39 #31
doh, havde ike opdateret siden: "selv om du er coadmin på en eller anden hjemmeside giver det dig ingen ret til at hacke andre folk!!! "
Avatar billede dsj Nybegynder
24. marts 2002 - 14:12 #32
n0rmality -> Jeg tror kun det er anti der beskylder dig for at hacke... :)
Avatar billede dmcn Praktikant
24. marts 2002 - 14:14 #33
Er jeg glad for at høre. :P
Avatar billede dsj Nybegynder
24. marts 2002 - 14:21 #34
det er ikke ulovligt at kende folks IP og tracke dette. Det bliver kun ulovligt såsnart man laver noget direkte på en andens maskine. IP er offentligt og hvad man gør ved det er op til een selv, gemme det tracke det slå det op i tlf-bogen - whatever.

Fat det: her er ikke tale om nogen som helst form for hacking i nogen som helst afskygning -> anti_ekspert er bare en lille bandit der ikke har noget bedre at tage sig til end at drille coadmin :)