Avatar billede nubibubi Nybegynder
24. marts 2002 - 12:01 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

60 hz :(

Hej!
Jeg har et problem med mit gamle voodoo3, når jeg spiller fx counter strike eller andre OpenGl spil vil skærmens hz simpelthen ikke over 60. Eller også er det bare mig der ikke kan finde ud af og indstille det..

Det virkede udemærket på min gamle win98 pc.

mine specs:
Athlon XP 1800+
Voodoo 3 2000
Soltek bund.

Win2k eng.
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
24. marts 2002 - 12:02 #1
Win2k sucks til spil - skift til w98 istedet
Avatar billede nubibubi Nybegynder
24. marts 2002 - 12:08 #2
Ja det var der ikke meget svar over.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
24. marts 2002 - 12:11 #3
bounce > Kom på msn
Avatar billede madslp Nybegynder
24. marts 2002 - 12:20 #4
hehe...det er ikke så svært at løse...gå ind i dit HL dir: findf filen
Avatar billede madslp Nybegynder
24. marts 2002 - 12:23 #5
config.cfg i CS mappen...åben den med notepad; og find linien (evt brug søg) fps_max "60 (eller andet)"....og erstat med: fps_max "999"

Hvis det ikke er nok skal du ændre nogle indstillinger på dit grafikkort...men så kan du lige spørge på icq...127928112
Avatar billede killer_bee Nybegynder
24. marts 2002 - 14:50 #6
madslp  >>> Det er ik hans Fps han brokker sig over men Skærmens Hz...

nubibubi >>> jeg går ud fra at du kører med WinXp?? .. der findes et program til at fikse sådan noget til Nvidia kort.. ved ik om der findes noget tilsvarende til Voodoo kort.

Prøv kig her .:
http://www.tweaktown.com/files.php

under system tools.. måske kan du bruge en af programerne..
Avatar billede moldrup Nybegynder
24. marts 2002 - 14:59 #7
Det gamle voodoo kort jeg havde, kunne man under egenskaber for baggrund, indstillinger, advanceret: vælge hvilke hz kortet skulle køre med i forskellige opløsninger...Prøv at kigge om din ikke har samme mulighed
Avatar billede nubibubi Nybegynder
24. marts 2002 - 16:32 #8
Intet har hjulpet :(
Avatar billede robotten Praktikant
25. marts 2002 - 08:15 #9
Har du prøvet med Nvidia driveren? kan hentes via www.nvidia.com , og skulle efter havd jeg har fundet frem til undestøtte det ældre Voodoo chipsæt.
Avatar billede goatshrine Nybegynder
25. marts 2002 - 08:31 #10
du skal tage lodretsynkronisering af.

med nvidia er det under, kontrolpanel/skærm/indstillinger/advanceret

så prøv at kigge lidt rundt derinde.
Avatar billede dribble Nybegynder
25. marts 2002 - 12:46 #11
Bounce2002 ----> lol....du ved ikke særlig meget om OS hva. Når du kommer med sådan en kommentar, ville det være på sin plads at argumenterer din påstand.

Win2000 fungerer ganske udemærket med spil, hvis man bare husker at hante de foreskellig service packs.

Dribble

bare det at anbefale at bruge win98 med den hardware han har ROFL

Dribble
Avatar billede madslp Nybegynder
25. marts 2002 - 19:23 #12
Har forslået at slå vertical sync fra (via icq)...det var gjort i forvejen, og det modsatte havde heller ingen effekt..
Avatar billede nubibubi Nybegynder
26. marts 2002 - 12:25 #13
"Voodoo Frequency Selector" @ http://www.tdfc.de/english/
Avatar billede robotten Praktikant
12. juni 2002 - 10:36 #14