Avatar billede nikman Nybegynder
24. marts 2002 - 11:22 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Skitse - skal det fortsætte sådan??

Jeg har lavet en forside, til en beta-version af en Viborg FF fanside. I skal kun gå efter design, grafik o.s.v ikke teksten, den er overhovedet ikke gennemtænkt og det er ikke engang ejeren (Mathias) der har skrevet det. Hvis I vil vide, hvad jeg får for det, så er det pga. det er min bror, blot halvdelen af den reklameindtjening han får. Så I skal altså ikke vurdere andet end Forsiden, og om designet det holder...
http://fifa2k.subnet.dk (midlertidig adresse)
Avatar billede pft Nybegynder
24. marts 2002 - 11:24 #1
Den er ok.
Avatar billede nikman Nybegynder
24. marts 2002 - 11:24 #2
pft >> savner begrundelse.
Avatar billede pft Nybegynder
24. marts 2002 - 11:27 #3
Den ser meget nem ud at bruge, den grønne farver er lidt skarp at se på ,men elles fint nok.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
24. marts 2002 - 11:29 #4
Den er ikke alt for heldig synes jeg.

Hverken den blå eller den røde farve passer til den grønne.

Hvorfor er menuen helt ude til venstre når resten er centreret?
Dine billeder ved onmouseover på menuen ser forfærdlige ud.
Avatar billede nikman Nybegynder
24. marts 2002 - 11:30 #5
ok... - Det blev en lille kort forklaring *G* andre der kan komme med lidt vurderinger/kommentarer.
Avatar billede nikman Nybegynder
24. marts 2002 - 11:31 #6
Pelkjaer >> Havde ikke lige fået opdateret... Kan du få passet en anden farve end den blå/røde ind el. hvad??
Avatar billede nikman Nybegynder
24. marts 2002 - 11:32 #7
... Desuden hvor vil du ellers have menu'en til at være??
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
24. marts 2002 - 11:33 #8
Evt. en anden nuance af grøn, -ellers passer både sort/grå/hvis fint til grøn.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
24. marts 2002 - 11:33 #9
sort/grå/hvid that is...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
24. marts 2002 - 11:34 #10
Menuen skal enten være lige til venstre for det andet, eller også skal "indholdet" ikke centreres.
Avatar billede nikman Nybegynder
24. marts 2002 - 11:35 #11
Hmm hvis indholdet ikke skal centreres, så ved jeg da snart ikke hvor det skal være...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
24. marts 2002 - 11:36 #12
Det er også bare min mening.

Men jeg ser intet der "samler" designet - det virker som om det flyder noget rundt.
Avatar billede nikman Nybegynder
24. marts 2002 - 11:38 #13
Ja, jeg kan egentlig godt følge dig i din mening om at det flyder lidt rundt. Det samme problem har jeg på en side, der minder meget om den http://www.norrea-bordtennis.dk , bare rolig VFF-fansiden, skal nok få nogle væsentlige ændringer i for hold til den. Til gengæld er det ikke det problem jeg har på http://tbear.subnet.dk , men jeg kan desværre i dette tilfælde ikke rigtig finde nogen løsning på problemet, for omvendt hvis man presser menu'en længere ud til højre, er der et tomt område ude til venstre, og jeg har aldrig været ret vildt med at placere en menu under et logo...
Avatar billede nikman Nybegynder
24. marts 2002 - 11:49 #14
nå, så forventer jeg egentlig ikke mange flere kommentarer her. Deler points ud :)