Avatar billede 104 Nybegynder
23. marts 2002 - 14:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er den ok?

Hej

Er min hjemmeside okay bygget op, eller skal jeg vælge en anden måde? Den er stadigvæk unde opbygning...

www.xmatz.webbyen.dk
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
23. marts 2002 - 14:13 #1
jeg ville gå væk fra webbyen

og så selv lave det hele grunden

når man går til til din gæstebog bliver baggunden sort og ikke den farve som de andre sider....

du kunne fx. starte med at bruge frontpage...
det er et meget nemt program...
især når man skal lære html...

din side få 6@6

// Henrik Henneberg
Avatar billede 0ffline Nybegynder
23. marts 2002 - 14:13 #2
Virker da ok, men syntes der mangler lidt sammenhæng mellem menuén og resten af siderne. Personligt kan jeg godt lide når tingene passer sammen, især farvemæssigt. Billederne måske skulle være en anelse mere skarpe :O)

/0ffline
Avatar billede eatbingo Nybegynder
23. marts 2002 - 14:18 #3
drop den øverste banner x-mats eller hvad det er, den er ikke fed. og drop dit shake screen det fucker alle åbne browservinduer op..
Avatar billede 104 Nybegynder
23. marts 2002 - 14:24 #4
x-gate.dk >>> Ang. gæstebogen er det så ikke godt at have en farve der ligesom bryder reglerne for hjemmesiden? :)
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
23. marts 2002 - 14:33 #5
104 >
nej jeg synes man skal have en bestemt baggrund...
ikke flere baggunds farver
Avatar billede oasen Nybegynder
24. marts 2002 - 06:37 #6
Enig...
Avatar billede yakuza1987 Nybegynder
24. marts 2002 - 08:50 #7
det er fed nok, men du kunne godt sætte nogle favet på. Og du skal nok oz finde et andet sted at lave den under f.eks friserverplads.dk
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
24. marts 2002 - 20:48 #8
Jeg ville nu sige zondo.dk :)