Avatar billede s Nybegynder
09. juni 2000 - 19:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lukke computeren hurtigt

Jeg læste engang at man kan lukke sin computer ned bare ved at køre en fil som følger med windows.

Ved nogle hvad denne fil hedder???
Avatar billede einstein Nybegynder
09. juni 2000 - 19:26 #1
HIV_sTikkeT/UD.exe
Avatar billede burningice Nybegynder
09. juni 2000 - 19:40 #2
:D
Avatar billede maniacdog Nybegynder
09. juni 2000 - 19:41 #3
Jeg har prøvet med Windows, men det ligger vist ikke i de nyere windows vers.

Men ellers så kan du downloade et program fra www.download.com der hedder
"WinKick"
Og det virker.

Jeg bruger det selv.
Hvis du ikke kan finde det så skriv lige så skal jeg sende det til dig, men det findes ved jeg.

-Maniacdog-
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
09. juni 2000 - 20:23 #4
Er det ikke blot et spørgsmål om at køre en fil med en eller anden udokumenteret switch ?? win.exe /s eller noget.
Avatar billede burningice Nybegynder
09. juni 2000 - 20:41 #5
Hmm... tjekkede lige... det er i hvert fald IKKE /s man skal bruge, det er helt sikkert :)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
09. juni 2000 - 20:44 #6
*hehe* Derfor en kommentar, jeg kan bare mindes at jeg engang læste at man med en udokumenteret switch, på en af de "almindelige windows" filer, kunne lukke maskinen pænt ned...
Så det var lidt et gæt *G*
Avatar billede burningice Nybegynder
09. juni 2000 - 21:18 #7
ok... men du kan jo prøve at skrive win.exe /? og se hvad den gør... og evt. andre nyttige switche.
Avatar billede denniss Nybegynder
09. juni 2000 - 21:49 #8
hmmm... jeg vil sq hellere have en fil der kunne få windows til at starte hurtigere op.... men det er jo selvfølgelig en smagssag ;)
Eller en fil til at slette windows mega hurtigt.)
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
09. juni 2000 - 22:07 #9
Hejsa s:
Du skal gøre følgende: Tilføj ny genvej på skrivebordet og skriv: RUNDLL.EXE user.exe, exitwindows. Navngiv ikonet med evt. "EXIT"

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede nilleman Nybegynder
12. juni 2000 - 23:27 #10
denniss:
Den fil til at slette windows hurtigt må være format c: /q ....
Avatar billede s Nybegynder
13. juni 2000 - 13:21 #11
sen8or>>
Jeg før følgende fejlmeddelse når jeg prøver at køre genvejen:

Fejl i user.exe
Mangler:

(Den skriver ikke mere end dette)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
13. juni 2000 - 14:10 #12
Det samme fik jeg...
Men det er noget i den stil man skal skrive.

-Maniacdog-
Avatar billede s Nybegynder
21. august 2000 - 17:37 #13
Jeg har desværre ikke kunnet få noget at det til at virke, så nu lukker jeg spørgsmålet.