Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
09. juni 2000 - 17:59 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

et ekstremt let spørgsmål

Hvordan laver man frames

ps:dette spørgsmål er lavet kun så man kan tjene nogle lette points
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
09. juni 2000 - 18:01 #1
i har 1 dag til at svareog så ryger spørgsmålet
Avatar billede haldesign Nybegynder
09. juni 2000 - 18:01 #2
<frameset rows=100,*>
  <frame src="side1.htm">
  <frame src="side2.htm">
</frameset>

- Anders
Avatar billede haldesign Nybegynder
09. juni 2000 - 18:04 #3
Var det hurtigt nok??

Du kan jo altid bygge videre på både "frameset" og "frame src"...

- Anders
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
09. juni 2000 - 18:06 #4
ja ja men du for først dine points i morgen da der er mange der ska` ha muglighed for at svare

og det er ikke fordi jeg ikke kan lave frames det er bare for sjov
Avatar billede olebole Juniormester
09. juni 2000 - 18:15 #5
LOL...!!! ;-)
Avatar billede haldesign Nybegynder
09. juni 2000 - 18:16 #6
...hvorfor skulle man svare på et spørgsmål som er besvaret????

Og så for 40 point... Hvis du satte 1000 point på spil, kunne de få rigtig mange svar, men formålet er ligeså tosset.

- Anders
Avatar billede olebole Juniormester
09. juni 2000 - 18:24 #7
Hvorfor stille spørgsmålet - og hvad er det sjove...?!?
Avatar billede cocolumbo Nybegynder
09. juni 2000 - 18:27 #8
Spørgsmålet lugter lidt af barndommens "Jeg kan godt, jeg gider bare ik'!!!"
Avatar billede haldesign Nybegynder
09. juni 2000 - 18:40 #9
-> nostra_d92
Denne diskution om hvor underligt dit spørgsmål er, vil sikkert fortsætte til i morgen... du burde nok stoppe det nu, så der ikke er for mange der husker dig for "ham-der-stiller-underlige-spørgsmål-og-siger-det-bare-er-for-sjov"

- Anders
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
09. juni 2000 - 19:00 #10
Eksperten.dk er ikke en legeplads, luk spm. nu ellers blive det bare ligesom haldesign skriver.. Hvad er formålet overhovedet med denne "spøg" nostra? Get a life... Jeg ved ikke med jer andre, men er Eksperten ikke en seriøs web-site med mulighed for at hjælpe andre, det er ikke en joke-database..

/Madsen
Avatar billede mpj Nybegynder
09. juni 2000 - 20:00 #11
maínframe.subnet>>>

*nynner* sur sur lille bi omkring!!!!!

*lolololololol*
Avatar billede sniperdog Nybegynder
09. juni 2000 - 20:02 #12
godt at høre din mening madsen :)
du går vidst lidt for meget op i det :)

-. Casper .-
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
09. juni 2000 - 20:24 #13
Det var syndt for jer ha!!!
kunne i ikke bare ligge nogle svar så jegkunne gi jer nogle piont
men nej nu er det kun haldesign der får point
men han fånu 150
det var syndt for jer
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
09. juni 2000 - 20:25 #14
ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Avatar billede sniperdog Nybegynder
09. juni 2000 - 20:33 #15
øv....vi ærger os nok helt vildt alle sammen...hva' fan' skal man med sølle 150 point ?

-. Sniperdog .-
Avatar billede mjl Nybegynder
09. juni 2000 - 21:54 #16
Utroligt.....sådan en klovn burde sælge sin PC og begynde at lege rigtige lege med de andre børn!

Hvis du keder dig så meget foran skærmen, er der jo også TV'et. Du spilder seriøse menneskers tid, med dit barnlige ævl!!
Avatar billede dyhrberg Nybegynder
27. juli 2000 - 18:03 #17
Fuldstændig enig - Nostra d92 du er sku da for dum - skrid et andet sted hen og leg.