Avatar billede solo20 Nybegynder
22. marts 2002 - 15:33 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Hvad synes i om mit site?

Hvad synes i om:
http://ClanCTD.yum.dk

Det skal dog lige siges at der mangler at blive lavet noget på sitet..
Avatar billede simonhusby Nybegynder
22. marts 2002 - 15:35 #1
Jeg synes der mangler et logo i toppen ellers er siden rigtig fed.
Farverne harmonere med hinanden og de der logo'er i ..: [CTD] :.. er rigtig seje, der kunne godt være nogle flere dog..
Avatar billede Techwork Praktikant
22. marts 2002 - 15:36 #2
Jeg er ikke så vild med farve sammensætningen (orange og gul på grå baggrund)
Menu'en er fin nok, men ellers synes jeg at designet er lidt steotypt og firkantet.
Avatar billede solo20 Nybegynder
22. marts 2002 - 15:36 #3
Hvilke logoer?
Avatar billede solo20 Nybegynder
22. marts 2002 - 15:37 #4
x-tra.. Hmm.. Tjaa.... Overvejer også at lave noget mere ved sitet
Avatar billede solo20 Nybegynder
22. marts 2002 - 15:40 #5
Hov.. Mente designet..
Avatar billede simonhusby Nybegynder
22. marts 2002 - 15:52 #6
Point?
Avatar billede solo20 Nybegynder
22. marts 2002 - 15:53 #7
Vent.. Jeg skal have nogle flere bemærkninger!
Avatar billede michael-rene Nybegynder
22. marts 2002 - 15:57 #8
prøv at centre det lidt så ville det se lidt pæner ud.
Dine farver er alt for skrigende.
Hvad med at ændre baggrund istedet for tekst på mouseover  ?
Mangler noget gratik/logo.
Hvis jeg var dig ville jeg begynde for fra, bru dine kreative evner i stedet for at lave noget der er set 400340403493490 gange  og det er bare på ekspeten :)
Håber ikke det var for hårdt
Avatar billede sthen Nybegynder
22. marts 2002 - 16:00 #9
Umiddelbart et meget overskueligt site, men ikke så indbydende at se på.

Mangler som tidligere nævnt et logo/banner i toppen.

Farverne er jeg personligt heller ikke så vilde med.

Og slutligt synes jeg, at dine tekstboxe står med for lille afstand imellem, hvilket gør det "ikke"-overskueligt.

Det er altid godt med luft omkring sig - det gælder også for et website.

Men - keep up the good work - du kan godt, men mangler i mine øjne bare lidt erfaring m.h.t. design
Avatar billede sthen Nybegynder
22. marts 2002 - 16:04 #10
Jo og lige en ting mere.

Det er dejligt at du har valgt en god skrifttype der er let læselig, i en fornuftig størrelse.
Vi ser efterhånden ofte sites lavet i 8 eller 9px. - hvilket JEG synes er for småt
Avatar billede solo20 Nybegynder
22. marts 2002 - 16:07 #11
Mange tak for backup..

Jeg skal nok lave mit site om, så i kan lide det :D
Avatar billede danscape Nybegynder
22. marts 2002 - 16:12 #12
Hmmm.... med min skærm opløsning på 1400 x 1050 ser det ikk´ sååååå godt ud! ;(

Prøv at se screenshot på www.coolsecurity.dk/ctd.jpg

- men ellers ret så nice farve sammensætning ;D
Avatar billede michael-rene Nybegynder
22. marts 2002 - 16:29 #13
har samme problem kører 1280x1024
Avatar billede danscape Nybegynder
22. marts 2002 - 17:00 #14
*LOL*!

<SNIP>Vi nakker dig hvis du stjæler designet eller koden.</SNIP>

Hæhæ...