Avatar billede freestyle Nybegynder
22. marts 2002 - 12:30 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ændring af Brugernavn

Hejsa

Er det ikke muligt at få ændret sit brugernavn, da mit brugernavn er en del af et firmanavn som jeg var hos men nu har jeg fået nyt arbejde og så vil jeg gerne have et personligt brugernavn?
Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede jonas- Nybegynder
22. marts 2002 - 12:33 #1
Nej, det kan du ikke.
En del af et firmanavn?
Avatar billede freestyle Nybegynder
22. marts 2002 - 12:34 #2
Ya, hvorfor?

Venter lige med at give dig point vil lige have vudering fra flere sider af.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. marts 2002 - 12:35 #3
du kan kun ændre ved at lukke det du har nu, og så oprette et nyt, men du kan ikke overføre dine point, hvis det er det du tænker på.
Avatar billede jonas- Nybegynder
22. marts 2002 - 12:36 #4
Jamen du kan ikke ændre dit brugernavn, sådan er det!...
Du kan oprette en ny bruger, men det må man jo ikke...
Avatar billede freestyle Nybegynder
22. marts 2002 - 12:36 #5
Ya det var det jeg tænkte på. :-), er det ikke muligt for en admin at hjælpe?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2002 - 12:36 #6
man må da gerne oprette en ny bruger..bare man sletter eller ikke bruger den gamle :)
Avatar billede jonas- Nybegynder
22. marts 2002 - 12:38 #7
bundgaard: Må man? Okay, men hvad så hvis man har brugt sine 300 point og ikke har tjent nogle, kan man så bare lukke og oprette en ny?

freestyle: Nej, det kan (gør) de ikke!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2002 - 12:39 #8
jo da :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. marts 2002 - 12:40 #9
jeg tror at du skal have fat i Admin himself, vi CoAdmins er nok ikke de rette til at give tilladelse til at flytte point til en ny brugerprofil.
Avatar billede freestyle Nybegynder
22. marts 2002 - 12:41 #10
Hmmm... øvsa, bliver nok nødt til at vinke farvel til mine 2000 point så.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2002 - 12:42 #11
skod :/
Avatar billede freestyle Nybegynder
22. marts 2002 - 12:43 #12
og man jo ikke engang selv overføre point til ny bruger selvom det egentlig var nemt nok. :-(
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. marts 2002 - 12:45 #13
ja, du vil miste dine point, surt, men sådan er tingene på eksperten :-)
Avatar billede freestyle Nybegynder
22. marts 2002 - 12:45 #14
Ja det er sgu surt at være på eksperten....... :-) hehe