Avatar billede d.s.b Nybegynder
09. juni 2000 - 05:03 Der er 14 kommentarer

Manglende seriøsitet på eksperten.

hejsa alle samme jeg er ny her på eksperten og laved et spm http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=18840
og det første ubehøvlet svar man får på sit spm er "Lav det dog selv" det er meget muligt, at man kan lave det selv. Men hvis man ikke lige er haj til, at det med programering er det vel meget naturligt, at man vil spørge nogen der er bedre til det, om hvordan man evt  kan løse sit problem med f.eks web design mv. Så er der jeg spørg mig selv hvorfor f..... holder vedkomende der svarede på mit spørgsmål ikke sin mund hvis han ikke har noget fornuftigt at sige? Eller er det blevet en hobby at rakke folk ned der ikke er supper god til at lave alt til sin hp selv ?

P.S. undskyld hvis der er nogle stavefejl vi kan jo være lige gode til alt ting alle sammen.

Avatar billede d.s.b Nybegynder
09. juni 2000 - 05:06 #1
...... der skulle have stået P.S. undskyld hvis der er nogle stavefejl vi kan jo ikke være lige gode til alt ting alle sammen.
Avatar billede knarf Nybegynder
09. juni 2000 - 05:17 #2
Du skal bare ikke høre på sådan nogle svar og vente til du før et ordenligt svar :)
Det er min mening :-)
Avatar billede jumper Nybegynder
09. juni 2000 - 05:19 #3
Grunden til at jeg svarede "Lav det dog selv ;)" er fordi du efterlyste ret meget arbejde udført for ingenting.

Du ville gerne have et multiplayer backgammon spil, ligesom det på tv2.dk, helt gratis.

Det er noget der koster penge at få lavet, ikke 60 point, og jeg tvivler på at du finder et tilsvarende multiplayer backgammon spil som du kan smide på din hjemmeside, kvit og frit.

Var det det jeg skulle have svaret? ;)

/Thor
Avatar billede d.s.b Nybegynder
09. juni 2000 - 05:30 #4
hvis du læser hvad det er jeg spørg om, så er det om der er nogen der ved, hvor man kan downloade det og ikke hvad det koster at får det lavet........
Avatar billede renny Nybegynder
09. juni 2000 - 08:45 #5
Hvis man ikke mener at belønningen er stor nok, så la dog være med at svare i stedet for at give et beskidt svar.
Avatar billede el_gnu Nybegynder
09. juni 2000 - 11:04 #6
jumper => Ja, det var det du skulle have svaret.
"Lav det dog selv" er en ligegyldig kommentar som ingen får noget ud af, hvorimod ovenstående nok er nedladende, men dog uddyber problemstillingen.
Som ny kender man jo nok ikke så meget til internettets muligheder/begrænsninger og det arbejde det kræver at lave f.eks. et multiplayer bg spil.

Jeg synes det er på tide at 'eksperterne' begynder at være konstruktive i deres svar i stedet for at lufte deres (for) store ego.

(-: el Gnu
Avatar billede manon Nybegynder
09. juni 2000 - 15:39 #7
el_gnu > hørt!
Avatar billede denboj Nybegynder
09. juni 2000 - 17:00 #8
Og eksperten fighten kører videre
Skal den ikke snart døbes Oldies vs. newies :-)
Avatar billede thkrath Nybegynder
14. juni 2000 - 21:59 #9
Avatar billede epoc Nybegynder
19. juni 2000 - 20:31 #10
jeg er helt enig med d.s.b og gad vide om alle dem der raker ned over spm. ikke også selv har spurgt dumt før de blev til hejer eksperten er blevet for hejer der vil have hjælp af hejer og det var ikke meningen jeg syntes det er syndt at det sker så tit at folk bare får hele armen og dette burde stoppes jeg syntes faktisk at admin skal være mere opmærksom på dette
Avatar billede chopindk Nybegynder
06. juli 2000 - 14:32 #11
Simon Spiees, svarede engang en journalist, der spurge om grunden til hans store succes: Jeg stillede engang et "dumt" spørgsmål !
Avatar billede el_gnu Nybegynder
18. september 2000 - 20:29 #12
manglende seriøsitet?!?! er det ikke også at lade være med at lukke sine spm.? :-))
Avatar billede manon Nybegynder
18. marts 2001 - 11:24 #13
SKAL SPM. IKKE LUKKES ? :-)
Avatar billede knarf Nybegynder
12. juni 2001 - 19:33 #14
ja er det ikke på tide at lukke ned! da spørgsmålet blev oprettet den 09/06 2000 kl 05:03:56