Avatar billede teko Nybegynder
22. marts 2002 - 09:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Bannerne på Eksperten

Jeg vil bare lige høre om der er andre der syntes bannerne på Eksperten er lidt for tydelige, når man bruger menuerne ligger Bannerne  øverst med det resultat at man ikke kan se menuen!

Teko :-?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2002 - 09:32 #1
hmm..oprettet en del gange efterhånden ;)
Avatar billede jonas- Nybegynder
22. marts 2002 - 09:33 #2
Nu har jeg spurgt 4 gange i lignende spørgsmål, men intet svar fået, så jeg prøver igen :o)

Hvilket banner? Jeg har et banner der ligger OVER menuerne og menuerne går jo nedad. Hvordan kan menuen så ligge under banneret?
Avatar billede teko Nybegynder
22. marts 2002 - 09:33 #3
Bundgaard=> Ups havde ikke set!
Avatar billede teko Nybegynder
22. marts 2002 - 09:37 #4
Det er Ekspertens kategorimenuer mm. Der når du ruller dem ned går under bannerne (Dog ikke Ekspertens egen banner) :-*
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2002 - 09:38 #5
kun ved MS's banner..fordi det kører i Flash :)
Avatar billede jones_net Nybegynder
22. marts 2002 - 09:39 #6
jonas>> Sharksforum banneret dækker over dropdown menuerne i nogle browsere... Det er helt vildt træls, for de dækker temmeligt meget, men så længe man kan bruge den gamle metode er det ikke det stort problem - synes jeg ikke...

/J
Avatar billede jonas- Nybegynder
22. marts 2002 - 09:39 #7
Ja, men det ligger jo oven over menuen.
Avatar billede teko Nybegynder
22. marts 2002 - 09:40 #8
MS er så dominerende *g*
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2002 - 09:57 #9
jonas -> http://www.wowern.dk/eksperten.dk/banner.gif

Sådan her, det er det der sker!
Avatar billede teko Nybegynder
22. marts 2002 - 10:33 #10
Og så får man stadig ikke banner points
----Spm lukkes----