Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
22. marts 2002 - 09:09 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Jeg er blevet snydt!

Hej
Jeg har haft et spørgsmål kørende på jeres site om en quiz og det ville jeg give 100 point for. Det gav da også en del svar og løsninger, men et bestemt var fra en profil kaldet Simonia som ville sende en quiz til mig, så hendes/hans svar godkendte jeg så, men hvad jeg aldrig fik var en quiz fra vedkommende. Hvad skal jeg gøre???
M.v.h. Steven
Avatar billede snowball Novice
22. marts 2002 - 09:12 #1
Så ved du til næste gang at du skal vente med at acceptere til du har fået hvad du er blevet lovet ! :)

Snowball
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2002 - 09:12 #2
vente med at godkende til du har fået et svar :)

men..hmm..kan godt se det er surt :(
Avatar billede dmcn Praktikant
22. marts 2002 - 09:12 #3
Du beder ham om at sende det - gør han ikke det indenfor de næste par dage, så anmeld ham, så kigger vi nærmere på det.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. marts 2002 - 09:13 #4
Kontakt vedkommende
Lær at acceptere når du har fået hvad du "Betaler" for

Desværre gælder ordsproget også her

Af skade bliver man klog men sjællent rig, Er ked af at sige det, men jeg tror ikke du kan gøre noget, Vilken Quis var det, Det kan være jeg kan hjælpe dig 4 free

MC
Avatar billede hojben Novice
22. marts 2002 - 09:15 #5
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. marts 2002 - 09:22 #6
CoAdmins -> Nu i lige er her, hvad gør man normalt i sådan en situation her http://www.eksperten.dk/spm/112629 ?
Jeg havde knoklet i lang tid for at lave en plakat. Og da jeg var færdig blev han slettet inden han fik lukket spm'et.

Ved godt at det er lang tid siden og alt sådan noget, men vil lige høre, hvad man normalt gør.
Avatar billede dmcn Praktikant
22. marts 2002 - 09:24 #7
tino_bh : Ikke meget du kan gøre, desværre. Andet end at være forsigtig med hvem du laver større ting for.

Derudover, så er du mere end velkommen til at sende sådanne spørgsmål til n0rm@lity.dk, hvis du sidder og brænder inde med dem.
Avatar billede jonas- Nybegynder
22. marts 2002 - 09:25 #8
Når det er simonia er jeg næsten sikker på at du kan få dine points tilbage!
Skriv til ham her: eksperten@12day.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
22. marts 2002 - 09:26 #9
Fint tak for det!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. marts 2002 - 09:30 #10
simonia er altså en pige :0)
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2002 - 09:31 #11
sejt
Avatar billede a-tot Nybegynder
22. marts 2002 - 09:34 #12
w!ld_goose>>> Hvorfor beder du ikke vedkommen om at sende det igen før du opretter et nyt spm og hænger personen ud ????
Det kan da være der er gået noget i mail systemet.
Avatar billede jonas- Nybegynder
22. marts 2002 - 11:40 #13
HVAAAAAA? Er det en pige? Det vidste jeg ikke, har snakket meget med ham/hende... Hmmm... Syntes også at hans nick virkede lige feminint :o)
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2002 - 19:25 #14
ja vi er altså nogle stykker af dem - du ved piger... :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. marts 2002 - 07:11 #15
ja, jeg mødte sådan én i går.... de ku vist godt gå hen og blive populære!! ;0)
Avatar billede aller Nybegynder
31. marts 2002 - 15:53 #16
ROFL
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2002 - 15:31 #17
Jeg mener altså også at have læst i et eller andet trend-magasin, at vi er på vej til at blive moderne og smarte at have ;))
Avatar billede w!ld_goose Nybegynder
10. april 2002 - 11:42 #18
Det kan da ikke passe at man efter en måned ikke har modtaget noget og så kommer man herind og brokker sig og spørger pænt hvad man skal gøre og så får man at vide at man skal lade være med at hænge vedkommende ud og jeg ved ikke hvordan jeg får fat i vedkommendes mail.
Avatar billede dmcn Praktikant
10. april 2002 - 12:07 #19
Øh... jonas- har skrevet simonias mailadresse lidt længere oppe. Hvad er problemet?
Avatar billede a-tot Nybegynder
11. april 2002 - 08:39 #20
Kære w!ld_goose>>> Jeg forstår da godt at du er sur over at give point for ingenting - det har du din fulde ret til at være. Men det som jeg angreb var at du ikke, via din oprindelige spm http://www.eksperten.dk/spm/183473 rykker for at få leveret hvad du forventede og har givet point for.

Så godt ord igen.
a-tot

PS. Har du kontaktet simonias, via ovenstående mailadresse ???
Avatar billede cdc Novice
11. april 2002 - 10:15 #21
Simonia er nok en af de personer her inde der er meget imod snyd, og en meget kontant dame, så jeg kan ikke mene at hun har gjort dette bevist. Kig lidt rundt under freelance, hvor du kan få fadt i henne. Eller så vil jeg give henne et prej når jeg møder henne her inde.

/cdc
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2002 - 13:40 #22
w!ld_goose> Har du modtaget det du betalte point for? Hvis ja, var det så ikke på tide at få lukket?

Hvis nej, så anmeld hende igen.