Avatar billede clakki Nybegynder
21. marts 2002 - 19:32 Der er 8 kommentarer

Hvorfor virker dumpfilen til phpnuke 5.5 ikke ??

Jeg har en dump fil til phpnuke 5.5 som skal siddes ind i phpmyadmin. Problemet er bare at hvis jeg kopirer teksten ind, så melder den fejl og hvis jeg sidder den ind "gennemse" og så vælger sql-filen, skriver den "Ingen SQL forespørgsel!" hvad er der galt og hvad skal jeg gøre for at det virker. Jeg har prøvet at have phpnuke 5.3 installeret og det virkede fint så jeg kan ikke rigtig forstå at dette ikke virker !!!!
Avatar billede mortenfn Nybegynder
21. marts 2002 - 19:54 #1
må vi se din dump?
Avatar billede clakki Nybegynder
21. marts 2002 - 19:57 #2
Jeg kan ikke rigtig vise den her den fylder skide meget, så jeg ved godt det kan være lidt svært så at hjælpe, men jeg har en ide om at det har noget at gøre med at den ikke kan håndtere så mange tabeller kan det passe ?
Avatar billede western-amigo Nybegynder
21. marts 2002 - 20:04 #3
Hvilket webhotel ???
Avatar billede western-amigo Nybegynder
21. marts 2002 - 20:05 #4
Hvis du fortæller hvilket webhotel kan jeg nok hjælpe :)
Avatar billede mortenfn Nybegynder
21. marts 2002 - 20:06 #5
OK så prøv at dele den om når du lægger den op i mysql så er fejlen næmmere at finde
Avatar billede western-amigo Nybegynder
21. marts 2002 - 20:08 #6
Hvis det er friserverplads.dk er det fordi der er noget galdt med déres MySQL(det ved jeg)

Så hvis det er det så prøv et andet webhotel :D
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. marts 2002 - 09:54 #7
du skal fjerne det der stå som

#
# Table structure for table `tabelnavn`
#

# Dumping data for table `tabelnavn`
#

så det kun er sql sætningerne der står i feltet
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. april 2002 - 21:49 #8
har du fundet en løsning??