Avatar billede krylle Nybegynder
21. marts 2002 - 18:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Lav techno

Jeg vil gerne lave techno på computeren som ikke skal lydde af lort (som hvis at det er lavet med e-jay osv) men skal være sådane programmer som dtore techno kunstner bruger (har selv cooledit 2000 pro) men hvor kan jeg hente et trial eller ligene
Avatar billede western-amigo Nybegynder
21. marts 2002 - 18:22 #1
Hvad hedder det progran du vil have en trial af ?
Avatar billede coca-cola.m Nybegynder
21. marts 2002 - 18:25 #2
Ejay techno 2002 eller 2001 eller 2000
Avatar billede krylle Nybegynder
21. marts 2002 - 18:27 #3
coca-cola.m> ikke det børne pis
Avatar billede darkside Nybegynder
21. marts 2002 - 18:28 #4
krylle, hvis du vil lave techno så køb dig et keyboard og eks Reason og Recycle :)
Avatar billede western-amigo Nybegynder
21. marts 2002 - 18:29 #5
Hvis det er ejay, så kig på: www.ejay.com der kan du downloade trial's
Avatar billede darkside Nybegynder
21. marts 2002 - 18:30 #6
Du kan ikke lave ordenlig techno bare på computeren...det er den ingen af de rigtige Techno DJ's der gør.!
Avatar billede western-amigo Nybegynder
21. marts 2002 - 18:30 #7
Avatar billede michael-rene Nybegynder
21. marts 2002 - 18:31 #8
som ikke lyder af pis  hehe det kommer sku da helt an på dine evner, rækker de ikke mere end at sidde og samle klodser i e-jay  er der vel ikke så meget at gøre :(
Avatar billede coca-cola.m Nybegynder
21. marts 2002 - 18:45 #9
oki
Avatar billede leonard Nybegynder
22. marts 2002 - 02:30 #10
www.fruityloops.com er svaret, ven! Du kan dowloade en prøveversion. Det er pærelet og dog temmelig prof.
Har du en nyere maskine og godt med Ram, kan du også bruge de samples der følger med eller, som kan downloades rundt omkring. Du kan også oprette et spørgsmål inde på www.soundcheck.dk 's computerforum. Du får måske nogle mere udførlige svar, hvis du forklarer dit behov og dit standpunkt, såsom udstyr ogsv.

Hilsen, Leonard
Avatar billede bundgaard Nybegynder
22. marts 2002 - 08:02 #11
lytter lige med her =D
Avatar billede krylle Nybegynder
22. marts 2002 - 17:20 #12
har fruityloops fuld ver og er ikke helt det jeg skal bruge :-(

lukket pga ingen svar kunne bruges