Avatar billede schulle Nybegynder
21. marts 2002 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejlmelding

Jeg oplever for første gang problemer i forbindelse med upload til hjemmeside i FrontPage 2000.

FrontPage kommer med følgende fejlmelding:
Serverfejl: Cannot open file "frontpg.lck" for reading.

Hvad betyder det? Er det en fejl på min maskine, hvor jeg ikke kan finde en sådan fil, eller er det på Tiscalis server?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. marts 2002 - 17:27 #1
på serveren! "serverfejl" hmmmm,, ;0)
Avatar billede henrik-drk Nybegynder
21. marts 2002 - 21:08 #2
Same spørgsmål har jeg.  Er også først løbet ind i det problem i dag.
Nu ar jeg nedlagt FP extensions, og oprettet igen.  Alligevel får jeg samme melding når jeg vil uploade..  :-(
Avatar billede schulle Nybegynder
21. marts 2002 - 21:43 #3
Jeg har netop erfaret, at vi er mange, der har dette problem i dag. FP extensions skal rigtig nok nedlægges - men først oprettes igen efter 3-5 timer. Så skulle det virke. I hvert fald i følge Tiscali.
Avatar billede henrik-drk Nybegynder
22. marts 2002 - 05:55 #4
Jeg nedlagde FP extensions i går kl. 2200. Har lige opretet FP extensions igen, og prøvet at uploade. Det giver samme resultat som i går:  Cannot open file "frontpg.lck" for reading.