Avatar billede keepitsimple Nybegynder
21. marts 2002 - 16:53 Der er 10 kommentarer

XP - Mac filoverførsel

Hvordan får man xp pro til at se en mac (os 9.1) på et ethernet-netværk? Alternativt en mac til at se xp'en.
Det er ikke et spørgsmål om server-status, bare enkel fil-overførsel.
Jeg er opmærksom på både Dave og MacLan, men det burde være muligt uden.
Nogen forslag?
Avatar billede darkside Nybegynder
21. marts 2002 - 17:48 #1
Dobbelt bruger..
http://www.eksperten.dk/spm/188221

Anmeldt...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. marts 2002 - 20:43 #2
darkside> Måske er han også ejer af denne bruger. Link: http://www.eksperten.dk/spm/186481

/per
Avatar billede keepitsimple Nybegynder
22. marts 2002 - 07:22 #3
Tag det roligt venner, spørgsmålet blev oprettet i min konto i går for en af mine venner. Vedkommende har selv oprettet spørgsmålet nu. Ro på, ro på!

Denne er lukket.
Avatar billede keepitsimple Nybegynder
23. marts 2002 - 00:37 #4
Og så åbner jeg lige igen for en bemærkning til jer to, darkside og hoejrup: Kunne det tænkes at I antog og konkluderede alt for meget i jeres velmenende iver efter retfærd? At der måske faktisk er to brugere? At jeg oprettede spørgsmålet fordi det var en teknisk sag jeg vendte med min ven? At min ven kort efter oprettede sig som bruger (kvf) og oprettede samme spørgsmål i sit eget navn? Jeg prøver lige nu at undgå at slynge alt muligt i hovedet af jer to og vil nøjes med at sige, at det ikke er nogen særlig flot modtagelse min ven "kvf" fik - se http://www.eksperten.dk/spm/188221.
Det ville klæde dig darkside at oprette et indlæg mere på http://www.eksperten.dk/spm/188221 - prøv med "undskyld" eller "jeg var vist for hurtig.." eller noget andet passende!

/KiS
Avatar billede darkside Nybegynder
23. marts 2002 - 00:45 #5
Hm jeg tror at vi lader en admin afgøre det her...
Det er sjovt at der kommer 2 ens spørgsmål fra 2 brugere..
Avatar billede dmcn Praktikant
23. marts 2002 - 00:51 #6
Jeg er enig med darkside, det ser sært ud, men umiddelbart er der intet der peger på at KiS eller kvf lyver. Anmeldelserne er lukket.

-n0rmality, coadmin
Avatar billede keepitsimple Nybegynder
23. marts 2002 - 00:52 #7
Ja, det må vi hellere - det virker ikke som om du forstår hvad jeg skriver!
Avatar billede keepitsimple Nybegynder
23. marts 2002 - 00:53 #8
Hva' så darkside - er du mand nok for at byde kvf ordentlig velkommen? Så er der måske også en chance for at kvf kan få svar på sit spørgsmål!
Avatar billede darkside Nybegynder
23. marts 2002 - 00:53 #9
Så kan jeg jo kun undskylde, men det så meget mistækeligt ud, og der er desværre alt for mange der snyder eller forsøger på det her...beklager

/DarkSide
Avatar billede keepitsimple Nybegynder
23. marts 2002 - 00:56 #10
Så det var du - mand nok. Undskyldning modtaget!