Avatar billede jelle Nybegynder
21. marts 2002 - 13:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med diskettedrev

Hej!
Jeg har nogle problemer med to diskettedrev, computeren kan ikke finde dem.
Fejlen kom efter jeg havde pillet harddisken ud, og sat den i igen (det er ligemeget hvorfor :) ) men det ene blev slet ikke sat til, da jeg så satte det til igen - det her er efter computeren er blevet brugt et par dage - så kunne den ikke finde drevet.
Jeg har prøvet at tage drevet helt fra og afinstallere det helt, både i Win og BIOS, men det virker stadig ikke.
Det er ikke drevet, for jeg har prøvet at skifte det - samme problem.

Det andet drev har samme problem, men der var jeg kommet til at vende stikke forkert.

Jeg har også tjekket at stikkene sidder ordentligt i motherboardet.

Håber i kan hjælpe.
Mads
Avatar billede jakeman Nybegynder
21. marts 2002 - 17:01 #1
har du prøvet at skifte datakablerne ud?
Avatar billede masterofdisaster Nybegynder
22. marts 2002 - 11:25 #2
det kan måske være din ideport
Avatar billede jelle Nybegynder
22. marts 2002 - 16:28 #3
jeg har ikke prøvet kablet, men det virkede jo før.
hvad er det med min ideport?
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
22. marts 2002 - 18:41 #4
prøv med en update af din bios på bundkortet.
Avatar billede jelle Nybegynder
07. juli 2002 - 17:31 #5
der er ikke noget der virker - glem det!