Avatar billede waffe Nybegynder
21. marts 2002 - 12:23 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Gameware.dk Ver. 1

Sidste test
http://gameware.dk :D

Der ønskes
- Design
- Brugervenlighed
- Vurdering 13 skalaen..

Waffe
http://gameware.dk
Avatar billede bundgaard Nybegynder
21. marts 2002 - 12:25 #1
hmm..200 point? :D

well..det ser bedre ud en sidst ;)

Design:
menuen kunne godt bruge en lidt større skrifttype!

Brugervenlighed:
ganske rar =)

Vurdering:
9@13
Avatar billede bundgaard Nybegynder
21. marts 2002 - 12:25 #2
svar
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. marts 2002 - 12:29 #3
- Design: For dystert. Jeg bryder mig generelt ikke om sorte baggrunde. I klan, Shop og Poll boksene centrerer du al tekst. Dette er ikke godt for læsbarheden, og bringer disharmoni til siden. Under "Game Rate" centrerer du også "active" og "Total" kolonnerne. Det ser ikke godt ud.

Få tydeligere overskrifter på de forskellige punkter (Events, Last LAN og Game Rate). eventuelt bare med fed font.

På flere undersider bruger du ligeledes centreret tekst. Hold dig helt vær fra det. Venstrestil istedet.

- Brugervenlighed. Ud over at menuen virker uoverskuelig grundet centrering har jeg ikke det store at udsætte.

Vurdering: 7-8@13
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. marts 2002 - 12:32 #4
skal banneret ikke centreres??! Det ville altså hjælpe lidt, synes jeg!
Ellers pæn side nu!
Dog den nedtonede mørkegrå font er næsten for mørk!

samlet karakter; 9pil op!
Avatar billede waffe Nybegynder
21. marts 2002 - 12:34 #5
hehe bundgaard :P

Laver lidt små ændringer :D
Avatar billede western-amigo Nybegynder
21. marts 2002 - 12:34 #6
8@13

Designet er pænt, men som nanog siger er det lidt trælst med den sorte farve. Hvis du finder en lidt lysere baggrundsfarve vil det passe godt til det orange.

Boksene burte du tilrette i css hvis du bruger det(lær det på www.html.dk)

Siden er nem at finde rundt i så din brugervenlighed er helt i top.

TIP: Prøv at indsætte nogle bannere og andre billeder :)
Avatar billede coinz Nybegynder
21. marts 2002 - 12:49 #7
okei... det første der sker da jeg kommer ind på siden er at jeg får lyst til at lukke ned igen... det er meget trælst at det første jeg får øje på er dit banner i toppen... men det er fedt nok ellers... bare en smule chokerende. Jeg synes ikke dine farver harmonerer specielt godt. Nu er det muligvis fordi jeg ikke kender siden, men det eneste jeg kan få ud af det her er at det handler om spil, fortæl lidt om hvad siden handler om... ikke ligefrem en side jeg ville ha lyst til at besøge igen... sorry men brugervenligheden gør ondt i øjnene...

-coinz-

7@13
Avatar billede waffe Nybegynder
21. marts 2002 - 13:08 #8
Der er flere billeder på vej ind :D
Avatar billede bundgaard Nybegynder
21. marts 2002 - 13:08 #9
jeg takker for point :)
Avatar billede coinz Nybegynder
21. marts 2002 - 13:10 #10
hmm... hvad gjorde jeg så forkert???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. marts 2002 - 13:47 #11
tak for point du :0)
Avatar billede waffe Nybegynder
21. marts 2002 - 20:46 #12
Sorry coinz tror ikke at du kom med i point... laver et til dig så :D