Avatar billede neo25 Nybegynder
08. juni 2000 - 13:28 Der er 9 kommentarer

Kan man downloade 3D studio MAX

Hvor kan man downloade 3D studio MAX?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
08. juni 2000 - 14:14 #1
Det kan du ikke.... lovligt...

Avatar billede exposure Nybegynder
08. juni 2000 - 15:49 #2
søg og du skal finde
Avatar billede nostra_d92 Nybegynder
08. juni 2000 - 21:42 #3
Det kan du sagtens bare søg på altavista.com
eller astalavista.com
men jeg må advare dig det tar laaaaaaaaaangt tid
Avatar billede smiske Nybegynder
08. juni 2000 - 22:47 #4
Som sagt ovenover, kan du ikke downloade det....lovligt.  Men hvis du er ligeglad med det syntes jeg du skulle kigge på denne side : http://orbita.starmedia.com/~we2k/index2.html      Det kan jo være du finder noget der :o)
Avatar billede martin100 Nybegynder
09. juni 2000 - 17:04 #5
...
Avatar billede icantwin Nybegynder
23. juni 2000 - 13:05 #6
det kunne være fedt hvis der var nogen der ville komme med et direkte link... da jeg finder det lidt bøvlet at navigere rundt i alle de møg irriterende javascript... fucking popup-vinduer)....
Avatar billede cktarget Nybegynder
17. august 2000 - 13:24 #7
Du kan nok sagtens finde det et eller andet sted, men det er for det første ikke lovligt, og det fylder MEGET.

mvh kedde
Avatar billede cyberbob Nybegynder
22. oktober 2000 - 11:33 #8
Er der nogen som har andre links fordi den Smiske er næsten umulig. Har du Smiske downloaded 3d studio max der fordi kan du så ikke give et mere præcist link til hvor programmet kan downloades.
Avatar billede zz Nybegynder
14. februar 2001 - 16:14 #9
mens jeg surfede fandt jeg dette link
Jeg har ikke prøvet det, da det er ulovligt

http://pages.infinit.net/psycad/ww/3dsm4f/3dsmax4.html