Avatar billede yage Nybegynder
21. marts 2002 - 08:23 Der er 3 kommentarer

Problemer med at overføre filer fra en 60 gb WD-harddisk

Jeg har en 60 gb Western Digital harddisk siddende som slave med en 12 gb som master, 60 gb hd'en er delt op i 2 partitions, en 1 gb og en 55 gb (ja hvor blev resten af, nevermind). Hver gang jeg overfører filer fra 60 gb hd'en til min anden harddisk (12 gb) går den i stå, men kun med "store" filer, dvs. filer over ca 8-9 mb. Den kan så stå i 5 minutters tid og være frosset indtil der kommer en disk error. Begge harddiske er formateret som extended format, og jeg har kørt både norton og diverse harddisk tools på den, og der bliver ikke fundet nogle fejl. Jumperne er også sat rigtigt og jeg har skiftet kabel for nyligt, men stadig samme problem. Hvad gør jeg !?! :)
Avatar billede udby Nybegynder
06. maj 2002 - 04:27 #1
Det lyder som om at der er fysiske fejl på din disk, siden at der mangler 4 gb. Jeg tror at din disk er ved at dø!
Avatar billede sup Nybegynder
08. maj 2002 - 19:42 #2
Jeg tror udby har ret. Husk at tag backup :)
Siger disken underlige lyde?

Sup.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
27. marts 2003 - 06:11 #3
Her kan du se om der stadig er garanti på din harddisk:
http://websupport.wdc.com/websupport/clearexp_scripts/rma_login.asp?lang=en

Når du har fået bekræftet det, får du en adresse opgivet hvortil du skal sende disken.

WD undersøger disken og returnerer den "ordnet" eller returnerer dig en spritny tilsvarende disk.

Så er du 100% sikker . . .

Held og lykke!