Avatar billede ballak Nybegynder
20. marts 2002 - 20:02 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

X-Box

Hej

I den her artikel, http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/anmeldelse_vis.asp?anmeldID=1268 , skriver de at X-Boxen er bygget op på en Intel Celeron 733MHz CPU, er det en "normal" Celeron CPU som man også kan bruge i en PC, eller er den specielt bygget til X-Boxen??
Avatar billede skwat Praktikant
20. marts 2002 - 20:03 #1
jeg tror ikke at du skal regne med at du kan pille cpu'en ud hvis det er det du tænker på
Avatar billede peet-49 Novice
20. marts 2002 - 20:06 #2
Det er en integreret del af mainboardet, og kan iike afmonteres.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2002 - 20:07 #3
Ja, det er en ganske normal celeron CPU.
Avatar billede keysersoze Guru
20. marts 2002 - 20:12 #4
det har været diskuteret frem og tilbage... til at starte med sagde MS at det var en specialudviklet en - men efter flere har skilt ad og sammenlignet er de kommet til den konklusion at det bare er en almindelig

og husker jeg ikke galt, så har MS vist også indrømmet at det bare er en almindelig
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2002 - 20:20 #5
keysersoze> jeg har svaret!!
Avatar billede keysersoze Guru
20. marts 2002 - 20:30 #6
og?

det havde du ikke da jeg begyndte at skrive... så find en anden og bide af
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2002 - 20:35 #7
4 minutter om at skrive den smule tekst??? Den køber jeg desværre ikke.
Avatar billede ballak Nybegynder
20. marts 2002 - 20:37 #8
Men man kan ikke pille den af, elller?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2002 - 20:39 #9
Nej, den kan ikke pilles ud.
Avatar billede ballak Nybegynder
20. marts 2002 - 20:39 #10
Okay, tak for hjælpen :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2002 - 20:41 #11
Takker for points :)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
21. marts 2002 - 10:10 #12
john_stiger> Er du en grådig point haj? Det kan da godt være at keyseroze er langsom til at skrive eller tænker sig om hvordan han kan/Skal formulere sig? Giv dog manden en chance for at forsøge og hjælpe spørger - det er jo alligevel op til spørger hvem der skal have svar - I det her tilfælde havde jeg klart valgt at give keysersoze point, i hvert fald flest fordi han kommer med et dejlig godt og brugbart svar og det du kom med var kort og kontant - Ja jeg fortrækker (som nok så mange andre) en grundig bevarelse...det er vel ikke for meget forlangt?

Og nej, jeg er ikke mere med i dette spørgsmål, undskyld ballak for at jeg lige kom med denne kommentar.
Avatar billede skwat Praktikant
21. marts 2002 - 21:11 #13
hørt
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2002 - 21:48 #14
maniacdog + skwat> Der er flere faktorer der spiller ind, på hvorfor jeg skriver som jeg gør. DOG har jeg ALDRIG krævet point - det vil jeg MEGET GERNE have at vide hvor du læser???
Hvis du absolut skal kritisere folk så tag da for helvede at læse det hele!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2002 - 21:50 #15