Avatar billede askhoej Praktikant
20. marts 2002 - 12:34 Der er 28 kommentarer og
4 løsninger

Logo design

Hej allesammen

Da jeg ikke selv er skide skrap til diverse grafik programmer, håber jeg at kunne få lidt hjælp til et logo som jeg skal bruge til mit eksamensprojekt.

Logoet skal indeholde teksten IFormular og passe ind i de farver som kan ses på vedlagte billede. Jeg har hurtigt lige lavet en lille skitse af hvordan jeg havde tænkt mig det skulle se ud (midt på billedet), men andre gode forslag modtages gerne.

Logoet skal placeres øverst i venstre hjørne og max. have størrelsen som skitsen jeg har lavet.

Håber 200 points kan gøre det ellers så kan jeg betale med forskellige programmerings ydelser hvis det er.

Vedlagt billede:
http://www.googol.dk/iformular/iformular.gif
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 13:23 #1
Skal du bruge logoet til web eller tryk...
har du et eksempel på et logo du kan li' - så der er lidt at rette stilen
ind efter...
Avatar billede nikman Nybegynder
20. marts 2002 - 13:34 #2
Ja, jeg skal også lige have noget at gå efter, og find nu ikke en stil jeg skodder til at lave, det plejer de at være gode til herinde på eksperten :(
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 13:35 #3
kig dog på hans link !!!
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 13:42 #4
http://www.vejs.dk/eksperten/187591/iformular.jpg

Hojben blir fjernet hvis godkendt
Avatar billede askhoej Praktikant
20. marts 2002 - 13:44 #5
Logoet må meget gerne (skal helst) kunne bruges til både tryk og web - jeg skal altså selv kunne fjerne baggrunden.

Logoet må gerne være simpelt med en lille effekt omkring I'et i Iformular, som f.eks. her: (lille effekt omkring E'erne)

http://www.googol.dk/iformular/iformular2.gif
Avatar billede nikman Nybegynder
20. marts 2002 - 14:18 #6
Ja, som du nok kan se, har jeg ikke forstået opgaven 100% derfor det mærkelige/kiksede logo... Men anyway hvis du overraskende synes om det, så skal jeg nok fjerne Kolzie... http://tbear.subnet.dk/iformular.jpg
Avatar billede hojben Novice
20. marts 2002 - 14:23 #7
Avatar billede nonick Nybegynder
20. marts 2002 - 14:42 #8
prøver
Avatar billede nonick Nybegynder
20. marts 2002 - 15:40 #9
www.digitaleye.dk/exp/formula.jpg - jeg sætter et "R" på, hvis du vil have det
Avatar billede nonick Nybegynder
20. marts 2002 - 15:40 #10
Ups... Der er "R" på :(
Avatar billede askhoej Praktikant
20. marts 2002 - 15:45 #11
Hej hojben, nikman og nonick

Det er nogle gode forsøg i er kommet med, men de er ikke helt det jeg søger. Logoet må gerne være mere dæmpet men alligevel stilrent og så skal det passe lidt bedre ind i det farvegrundlag.
Avatar billede nikman Nybegynder
20. marts 2002 - 16:32 #12
Jeg har stadig ikke forstået opgaven og stilen helt, så her kommer et mindst lige så halvhjertet forsøg: http://www.norrea-bordtennis.dk/iformular2.jpg
Avatar billede nikman Nybegynder
20. marts 2002 - 16:34 #13
Igen hvis du mod forventning synes godt om det, skal jeg nok fjerne kOlZiE
Avatar billede cotus Nybegynder
20. marts 2002 - 16:51 #14
Vil da gerne forsøge...
Avatar billede locturian Nybegynder
20. marts 2002 - 17:12 #15
Sad lige og kedede mig, ved ikke om nogen af disse kan bruges?

www.locturian.dk/formular2.gif
www.locturian.dk/formular3.gif
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 17:56 #16
jeg vil også gerne forsøge - men det bliver først senere i aften...
Avatar billede uap Nybegynder
20. marts 2002 - 20:25 #17
Avatar billede nikman Nybegynder
20. marts 2002 - 20:42 #18
Efter som der åbenbart er mange der keder sig lige i øjeblikket, må jeg jo følge trop, her kommer lige 3 dårlige (igen) forslag mere til samlingen:
http://www.norrea-bordtennis.dk/iformular3.jpg
http://www.norrea-bordtennis.dk/iformular4.jpg (ved godt at det er et mærkeligt et, det var fordi jeg "legede")
http://www.norrea-bordtennis.dk/iformular5.jpg (er måske også lidt mærkeligt)
Avatar billede nonick Nybegynder
20. marts 2002 - 20:55 #19
www.digitaleye.dk/exp/formula.jpg - Sætter et "R" på hvis det er attraktivt :)
Avatar billede nonick Nybegynder
20. marts 2002 - 20:55 #20
Avatar billede pixi Nybegynder
21. marts 2002 - 00:32 #21
Kan godt se at det vile være bedre hvis den "brede farve" havde været for neden... >> men det var hvad det kunne blive til i aften ;)

http://home1.stofanet.dk/pixi/iform.htm
Avatar billede nonick Nybegynder
21. marts 2002 - 12:32 #22
Det ville være rimelig "najs" med noget feedback
Avatar billede askhoej Praktikant
21. marts 2002 - 16:36 #23
Hej allesammen

Beklager at jeg først kommer med noget feedback nu, men har været ophængt af andre ting. Er glad for at der er kommet så mange forslag, men det er stadig ikke noget der fanger mig helt.

Locturian: jeg kan godt lide designet af det første logo, men har svært ved at se det indsat i designet (øverste venstre hjørne, kun i det mørkeblå) og farvegrundlaget.

Pixi og uap: gode forsøg som passer ind i farvegrundlaget, men de falder desværre ikke helt i min smag.

nonick: også et godt forsøg men har svært ved at se det integeret i farvegrundlaget og min smag.

Jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu for at se om der skulle komme mere ellers fordeler jeg lidt points til alle bidragsydere inden jeg lukket spørgsmålet.
Avatar billede uap Nybegynder
24. marts 2002 - 17:34 #24
Avatar billede uap Nybegynder
24. marts 2002 - 17:37 #25
Avatar billede askhoej Praktikant
24. marts 2002 - 18:18 #26
Hej uap - det ser rigtig godt ud :-) , kan du få det lavet sådan at det kan sættes ind i øverste venstre hjørne (kun i det mørkeblå) på nedenstående billed: http://www.googol.dk/iformular/iformular.gif ?
Avatar billede nikman Nybegynder
24. marts 2002 - 18:19 #27
Ok, nu kommer det sidste af mine halvhjertede forsøg...
http://fifa2k.subnet.dk/iformular6.jpg
Avatar billede nikman Nybegynder
24. marts 2002 - 18:20 #28
hmm, farvekvaliteten blev dårligere?!?! Så grimt var det heller ikke, men jeg lavede lige en fejl. Det skal være http://www.fifa2k.subnet.dk/iformular6.jpg :)
Avatar billede uap Nybegynder
26. marts 2002 - 01:16 #29
Askhøj>> Jeg gør det ligeså snart dÅmme friserverplads kommer op at køre igen ;)
Har desværre ikke billederne liggende på min egen comp. :(
Avatar billede askhoej Praktikant
06. april 2002 - 19:19 #30
Jeg lukker festen...
Avatar billede uap Nybegynder
07. april 2002 - 06:53 #31
UPs, havde desværre lige glemt det her spørgsmål :/

Sorry Askhøj :(
Avatar billede askhoej Praktikant
07. april 2002 - 10:28 #32
Det er okay :-)  - måske åbner jeg det igen ved en senere lejlighed.