Avatar billede theduke Nybegynder
07. juni 2000 - 21:11 Der er 5 kommentarer

database med adskillige søgefunktioner til nettet

Jeg søger filantrop der vil medvirke til projekt der gerne skulle ende med overlegen hjemmeside med eget domænenavn og mange hits dagligt.
Du kan bruge sitet, som reference. Jeg skal nok ordne slave-arbejdet, og øvrige udgifter..

Databasen skal kunne vises på hjemmeside, og skal have flere søgefunktioner og fremvisningsmåder..

Hvem tør?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
07. juni 2000 - 21:59 #1
Definer: flere søge funktioner og fremvisningsmåder....
Avatar billede theduke Nybegynder
07. juni 2000 - 23:20 #2
Jeg vil lave sider med citater fra alverdens kendte og ukendte personer.

Jeg forestiller mig noget med søgekatagorier såsom: fuldtekstsøgning på ord, emne, forfatter.. Har også spekuleret i om det kunne lade sig gøre at vise kilde, kort biografi over forfatter, og måske originalsprog + måske gode links om personen..

tjek min nuværende side´:
http://home1.stofanet.dk/citatsite
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
08. juni 2000 - 20:32 #3
Hmm, det kan vel ikke være så svært at lave...
Du laver jo bare de forskellige SQL strenge og henter den du vil bruge, med det indtastede kriterie!
Links osv. er jo blot et spørgsmål om at hente data fra flere felter, så det er heller ikke noget problem!
Avatar billede tylkum Nybegynder
22. december 2000 - 13:49 #4
Tag et kig på FileMaker Unlimited... Det er genial enkelt til netop det du søger! Man kan lave søgninger på alle de kriterier du ønsker, og det er tilmed nemt,at ligge på webben.
Avatar billede theduke Nybegynder
25. marts 2001 - 11:01 #5
Har faktisk FileMaker, og det kan da godt være det virker \"nemt\" for eksperterne.
Men alt er et problem når man starter fra bunden. Databasen er indtastet i Access.