Avatar billede keldolsen Nybegynder
19. marts 2002 - 23:02 Der er 13 kommentarer og
6 løsninger

Opdateringer til Win.98/2

Hej
Angående Windows 98, 2.udgave.
Jeg har en ven som ikke er på nettet, han spørger om kan hente opdateringer til ham. Normalt er det sådan at at hvis man er på nettet kan man bare gå ind på Win. update, hvor ens styresystem bliver scannet igennem. Herefter kommer en liste med vigtige + anbefalede opdateringer.
Hvad gør man hvis man ikke har internet, kan jeg gå ind i en eller anden adresse og hente en opdaterings pakke til ham. Eller kan man købe en opdaterings CD ????
Avatar billede lrp Nybegynder
19. marts 2002 - 23:08 #1
Avatar billede columbus Nybegynder
19. marts 2002 - 23:08 #2
Prøv på http://www.microsoft.com/downloads/search.asp?
Det skulle man gerne kunne søge efter opdateringen til win98SE
Avatar billede columbus Nybegynder
19. marts 2002 - 23:10 #3
øv :-)
Avatar billede halifax Nybegynder
19. marts 2002 - 23:32 #4
Læs nu spm.!! Det er ikke keldolsen, deer skal have opdateret sin pc, men en ven, der ikke er på nettet. Jeg mener ikke man kan hente pakker ned til opdatering af styresystmet på en anden pc. Tager jeg fejl??
Avatar billede summer Mester
19. marts 2002 - 23:36 #5
Det kan man ikke. Den downloadede opdate, er en integreret del af et allerede install. OS og kan ikke downloades seperat - sorry.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2002 - 23:38 #6
Avatar billede columbus Nybegynder
19. marts 2002 - 23:43 #7
de filer der er i det link lrp og jeg gav, kan altså godt hentes ned fra andet end win98.
Men det link Space har givet er endnu bedre...
Avatar billede praetorian Nybegynder
19. marts 2002 - 23:44 #8
Man kan sagtens hente Patchesne uden at den anden computer skal være på nettet, så skal han bare hente dem han ved hans kammerats computer ikke har
Avatar billede summer Mester
19. marts 2002 - 23:52 #9
Prøv det :)
Avatar billede columbus Nybegynder
19. marts 2002 - 23:55 #10
har prøvet at hente nogle af filerne og det kan man godt, og jeg kører ikke win98!
Avatar billede summer Mester
20. marts 2002 - 08:57 #11
Prøv så at installere dem i en anden pc.
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
20. marts 2002 - 10:29 #12
Du kan godt hente IE 6.0 og diretx 8.1 til ham!! men vigtige opdateringer er uniqt til hver pc! :)
Avatar billede summer Mester
20. marts 2002 - 11:14 #13
Tja, det er jo det halifax og jeg skriver. Men lad dem dog prøve.
Avatar billede halifax Nybegynder
20. marts 2002 - 15:09 #14
keldolsen - Få din vens pc hen til dig og gå på nettet med den og hent kritiske og anbefalede opdateringer. Ved godt det kræver lidt benarbejde at koble en anden pc på din forbindelse, men det kan da gøres.
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
20. marts 2002 - 15:12 #15
Se nu vennen bor på nordpolen, han spørger jo om det andet :D
Avatar billede summer Mester
20. marts 2002 - 16:51 #16
Og har fået svar.
Avatar billede columbus Nybegynder
20. marts 2002 - 17:28 #17
hmm..
bare for at køre i det!
Det er muligt I har ret, men nævn lige en opdatering i det link space gav, som ikke kan installeres på en win98 comp?
Man kan da hente dem alle, så hvorfor skulle man ikke kunne installere dem? Det er muligt at nogle ikke er relevante for den aktuelle computer, men derfor kan man da godt prøve, og så bliver det nødvendige installeret.
Det er muligt at der findes nogle opdateringer ud over dette, som kun kan hentes ved at søge computeren igennem, men mon ikke at den lange liste som space gav, dækker det meste.
eller forklar mig, hvorfor jeg tager fejl.
Avatar billede keldolsen Nybegynder
20. marts 2002 - 17:47 #18
Hej
Jeg siger tak for den store interesse som spørgsmålet har givet. Det svar som jeg umiddelbart har haft mest gavn af kommer fra Space. Han får derfor de fleste points. Jeg kører selv Win XP. Jeg har lavet et forsøg med at hente en fil og det lykkedes.
Avatar billede halifax Nybegynder
20. marts 2002 - 17:53 #19
Tror ikke du tager fejl, columbus og det link fra space var rigtig godt. Jeg synes det svære ligger i at vurdere, hvilke opdateringer som er "kritiske" eller "anbefalede" for netop den pc man selv sidder med. Og hvilke er måske allerede opdateret osv...