Avatar billede neverelse Nybegynder
19. marts 2002 - 22:23 Der er 40 kommentarer og
2 løsninger

Malebog - opgave

Har et billede som jeg ønsker at lave pænere med en anden text. Håber der er nogle der vil hjælpe mig.

Billede: http://doityourself.com/photos/checklist.jpg

1. Farves op så den blir pæn
2. Først punkt skal være afkrydset og resten tomme som tegningen men vil gerne have at man kan læse teksten. Der skal stå fra toppen: Forvaltningsloven, Offentlighedsloven, Skattestyrelsesloven, Bekendtgørelser.
3. Kan han laves dobbelt så stor ?

Ved ikke om det er umuligt. Har selv prøvet og jeg kunne ikke. Håber på svar. På forhånd tak.
Avatar billede pixi Nybegynder
19. marts 2002 - 22:30 #1
neverelse - jeg kan godt tegne den ren i illustrator... - men hvad mener du med at den skal "farves op så den bliver pæn...
...pixi
Avatar billede neverelse Nybegynder
19. marts 2002 - 22:35 #2
synes billedet er meget grimt når det blir større. Der er ikke så meget farve i. Ville gerne ha hvis farverne var helt tydelige.
Avatar billede pixi Nybegynder
19. marts 2002 - 22:36 #3
ensfarvet ?
Avatar billede skovtrold Nybegynder
19. marts 2002 - 22:38 #4
Skal teksten være håndskrevet?
Avatar billede neverelse Nybegynder
19. marts 2002 - 22:38 #5
hans arm er gul men meget grim. Ville gerne have hvis den kunne blive pæn gul. Og kroppen lyseblå er grumset hvis den kunne blive pæn oxo. Hvis du forstår ?
Avatar billede pixi Nybegynder
19. marts 2002 - 22:38 #6
Har du en farve den skal passe til .....
Avatar billede neverelse Nybegynder
19. marts 2002 - 22:39 #7
skovtrold >>>> det er ligemeget bare det kan læses når den forstørres
Avatar billede neverelse Nybegynder
19. marts 2002 - 22:39 #8
nej ikke nogle bestemte farve bare den blir lidt mere pæn
Avatar billede pixi Nybegynder
19. marts 2002 - 22:40 #9
>> Jeg forstår....*Ss* - men er det ok - at den bliver i "fyldt" farve - og ikke som nu...hvad skal vi kalde det prikfarvet ;-)
Avatar billede neverelse Nybegynder
19. marts 2002 - 22:41 #10
ja det er faktisk det jeg gerne vil have. At det bliver i fyldt farve....hehe.. Jeps så er vi enige.
Avatar billede neverelse Nybegynder
19. marts 2002 - 22:42 #11
kan du også lave det med teksten og så den blir større...Eller er det for meget forlangt.. :-)
Avatar billede pixi Nybegynder
19. marts 2002 - 22:56 #12
Ja, - det vil jeg mene at jeg kan..... ca. 30 min.... - da det er meget forlangt *Ss*
Avatar billede skovtrold Nybegynder
19. marts 2002 - 23:06 #13
Avatar billede pixi Nybegynder
19. marts 2002 - 23:36 #14
>> neverelse - alt her kan ændres - stregtykkelse - størrelse og farver...

http://home1.stofanet.dk/pixi/ai.htm
Avatar billede skovtrold Nybegynder
19. marts 2002 - 23:41 #15
Opdateret udgave...
Avatar billede neverelse Nybegynder
20. marts 2002 - 07:22 #16
Ey... Flot lavet begge to. Skovtrold. Du skal nok oxo få point for dit arbejde.

Pixi<<<<<<<

Vælger nu nummer 2 af pixi. Men kan du ikke lave med samme skrift som den øverst. Og Forvaltningsloven med stort. Og 4 prikker som i de andre tegninger efter bekendtgørelser.. så er den i vinkel :)
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 07:46 #17
Jo ! - men hvor stor vil du helt præcis gerne ha' den - og i hvilket filformat... evt. flere størrelse ?
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 07:59 #18
Her har du et par stykker gemt som gif

http://home1.stofanet.dk/pixi/ai.htm
Avatar billede neverelse Nybegynder
20. marts 2002 - 09:41 #19
Pixi... Perfekt. Hold dem lige online i et stykke tid så er du flink. Mange tak..

Point: skovtrold <<<< flot arbejde men valgte ikke din = 10 point
      pixi <<<<< Perfekt !!!! = 75 point

Håber det er ok... Takker endnu en gang
Avatar billede neverelse Nybegynder
20. marts 2002 - 09:46 #20
pixi <<<<<<<<<<

Kan du lave manden så han holder det stempel med Godkendt Fejl osv. Så det ser realistisk ud. skal nok afsætte flere point hvis det kræves.  :-)
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 09:46 #21
De får lov at ligge her et par dage...;-)
Tak for point...
Avatar billede neverelse Nybegynder
20. marts 2002 - 09:47 #22
pixi så du kommentaren ovenover ?????
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 09:49 #23
>> neverelse, jeg er lige på vej ud af døren,,,- men vil gerne kigge på det senere - men vil du blande tegning og foto - eller spørger du om jeg kan tegne et stempel,,,
Avatar billede neverelse Nybegynder
20. marts 2002 - 09:51 #24
du må godt bruge det samme stempel. Eller et nyt stemel som ligner det andet bare i tegning. Bare så det ser realistisk ud.

skal jeg åbne et nyt spg. for dette ???

Håber du kan hjælpe
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 09:51 #25
>>>i hånden på ham ;-)
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 09:53 #26
Hvis det er noget du skal bruge her og nu - skal du nok åbne et nyt spørgsmål - hvis du kan vente til senere i dag - vil jeg gerne gøre et forsøg - Jeg har bare en aftale nu ;-)
Avatar billede neverelse Nybegynder
20. marts 2002 - 09:53 #27
kan sagtens vente.

Ja i hånden på ham :)

Jeg venter med spænding.
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 09:55 #28
Ok....hvor skal stempelteksten være, på maven af ham *Gg*
Avatar billede neverelse Nybegynder
20. marts 2002 - 09:57 #29
Ja måske på maven. Eler han holder det i hånden og stempler ved siden af. Hvad der nu ser bedst ud. Kan ikke lige vurdere det. Hvis du forstår..
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 09:59 #30
Jeg prøver engang sidst på dagen...
Avatar billede neverelse Nybegynder
20. marts 2002 - 09:59 #31
takker
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 15:33 #32
Ved ikke rigtig... - hvad siger du til det her:
http://home1.stofanet.dk/pixi/eks1.htm
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 15:38 #33
neverelse, - er det noget du skal bruge til print, eller web ?
Avatar billede neverelse Nybegynder
20. marts 2002 - 16:06 #34
jeg skal bruge den til print.

Det ser godt ud. Men den store Godkendt der er på hovedet på godt fjernes helt. Og hvis du kan vende ordet fejl om.

Kan han få blyanten i den anden hånd ?

Kan han evt. for en hat på hvor der står: Skatte-Kontrol

heh...bare sig hvis jeg begynder at blive irriterende :)
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 17:44 #35
Hvilken af de to første er det du snakker om,,, - hmm - også en blyant i den anden hånd - sig mig..*Gg* - hvor travle og effektive er det lige de er der i "skatteforvaltningen ;)
- Ved ikke rigtig om en hat vil klæ' ham !!
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 17:45 #36
irriterende,,, neeej - kun lidt krævende *Ss*
Avatar billede neverelse Nybegynder
20. marts 2002 - 20:47 #37
hehe....

http://home1.stofanet.dk/pixi/eks1.htm

Det store godkendt kan du ikke fjerne det. Og så vende ordet Fejl så det vender rigtigt ?

Okay kan godt se en blyant og hat måske er lidt krævende.

Men kan du lave det med godkendt og fejl om.
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 22:04 #38
Halløj igen - Ja - jeg kan lave det med godkendt og fejl om, men det bliver først i morgen - da - jeg er for træt nu...
Det er heller ikke SÅ krævende at gi' ham en blyant og en hat - Mem ærlig talt så synes jeg at det bliver "lidt for meget" A at se på )- hvis du forstår hvad jeg mener... Måske ham kan få en glorie, med skattekrontrol indgraveret *Gg* - en vil ikke klæ' ham, er helt sikker ;)
Avatar billede pixi Nybegynder
20. marts 2002 - 22:07 #39
stavefejl taler sit tydelige sprog: hun er for træt nu  - så på vej til kRontroltårnet...
Avatar billede neverelse Nybegynder
20. marts 2002 - 22:07 #40
hehe LOL

Glæder mig til at se resultatet.
Avatar billede pixi Nybegynder
21. marts 2002 - 11:19 #41
størrelse kan ændres... - men nu er jeg ved at være træt af ham papirmanden her , - så hvis der skal "ske mere" - må du finde på noget helt andet *Gg*
som sagt størrelsen ændre jeg gerne...
Avatar billede neverelse Nybegynder
21. marts 2002 - 14:21 #42
Manden er cool takker mange gange......