Avatar billede invisibleman Nybegynder
19. marts 2002 - 22:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søger design til site

Jeg sidder og leger lidt med ideen om at skifte design på 3rdlevel.dk, da jeg dels skal have omskrevet en del kode samt selve interfacet, men jeg synes også det mangler et nyt design.

Jeg søger derfor et design som et pænt og stilrent. Ikke tungt af alt for meget grafik.

Jeg kan ikke betale for det, kun give credit på sitet.

Designet behøver ikke være komplet, men helst gerne så færdigt som muligt da mine evner som designer ikke rækker synderligt langt.

Jeg forbeholder mig ret til at afvise et hvert svar jeg ikke synes om.
Avatar billede mini-man Nybegynder
20. marts 2002 - 09:42 #1
du kan vel starte med at ændre topmargin og leftmargin til 0 så man ikke skal scrolle hen af når man kører 800 x 600 opløsning
Avatar billede invisibleman Nybegynder
20. marts 2002 - 09:46 #2
Designet skal helt ændres, og bliver et fullwidth design (fylder hele bredden) og vil med garanti kunne ses i 800x600 i bredden, mindst.
Avatar billede mini-man Nybegynder
20. marts 2002 - 12:04 #3
oki-doki..credit på sitet..??hvad mener du??

Jeg kan godt forsøge at lave noget men det kan ikke blive det helt vilde for 60 point....
Avatar billede invisibleman Nybegynder
20. marts 2002 - 12:07 #4
Credit som noget i stil med "Design af [ditnavn]" og evt. link til din hjemmeside (hvis du har en)

Jeg afsatte ikke de 60 point som "betaling" for designet, men som tak til den der har et liggende jeg kan og må bruge.

Men du må meget gerne forsøge at lave noget ...
Avatar billede mini-man Nybegynder
20. marts 2002 - 12:53 #5
Jepper jeg kan da prøve...min side er ikke helt oppe i nu men den kommer snart....
Avatar billede cmk30 Nybegynder
21. marts 2002 - 12:14 #6
Hvis du, som du siger søger design til dit site, synes jeg du skulle kigge her...
http://www.eyeball-design.com/fxzone/frames05.htm

Og gå ind på top 25 finalist!
Der vil du med garanti kunne finde noget inspiration... Det er vel federe at lave sit desgin selv ;o)
/cmk30
Avatar billede marbjel Nybegynder
24. marts 2002 - 17:26 #7
eller tjek http://www.coolwebsites.dk
der er masser af god inspiration og og et forum til rådighed til design spørgsmål
Avatar billede schaefner Juniormester
24. marts 2002 - 17:29 #8
Det her ser da meget godt ud: http://www.xertigo.com/

/Schaefner
www.disneyzone.dk
Avatar billede invisibleman Nybegynder
24. april 2002 - 01:23 #9
Lukker