Avatar billede johnpeglau Nybegynder
19. marts 2002 - 15:40 Der er 1 kommentar

AVM KEN!

Hej,

Jeg prøver på at installere ovenstående program, som er et ISDN routerprogram. Den siger så at uninstallshield kører og man skal afslutte det inden man fortsætter.

Jeg har for et par uger siden haft den samme fejl. Her har jeg installeret og afinstalleret flere ting. (også AVM KEN!). Desværre kan jeg ikke sige hvad der er blevet afinstalleret. Der er også blevet ændret i brugerrettighederne.

Der kører win 2000 professional på computeren og programmet skal installeres lokalt.

Håber på snarlig hjælp.

John Peglau
Avatar billede thedeathart Nybegynder
16. marts 2004 - 10:06 #1
gaaaaaaaaaaaaaaaaamelt spørgsmålet.... har du fået hjælp..

hvis du har såå....luk lige spørgsmålet