Avatar billede -and1- Nybegynder
19. marts 2002 - 14:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP, min com er død!!!

HJÆLP...!!
MIn Computer kan ikk starte, det er nøjagtig ligesom om der ikk  er srøm til, men alt det andet i stikdåsen virker, og jeg har prøver samtlige kontakter her i hjemmet....!!! JEg lukkede den helt normalt ned i går aftes som jeg plejer, men nu vil den ikk starte??
Hvad skal jeg gøre???

MVH Andreas
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. marts 2002 - 14:32 #1
Sidder strøbstikket løst i pc'en - prøv at rok lidt med det.

Gør dette ingen forskal, kan det være din psu (strømforsyning) der er stået af.
Avatar billede kokain Nybegynder
19. marts 2002 - 14:34 #2
ja en nyn strømforsyning er det du har brug for men hold dig a.post sådan en strømforsyning har jeg brugt og det virker bare ikke
Avatar billede moondk Nybegynder
19. marts 2002 - 14:37 #3
Gå alle stik og ledninger i pc'en efter og se o mde sidder godt nok fast (husk og aflade ved at røre noget metal (og nej en radiator med maling på afleder dig ikek fra statisk elektrisitet)) hvis pc'en stadig ikek vil starte så lader det til at din power supply er stået af og de nskal udskiftes
Avatar billede bruno25 Nybegynder
20. marts 2002 - 13:05 #4
kokain-> Hvad mener du med "a.post" hvad er det for et mærke ? Jeg har da aldrig set det mærke indenfor psu'er...
Avatar billede ur_doom Nybegynder
22. marts 2002 - 11:44 #5
husk at du ikke bare skal sætte en ny psu til, da der også er en grund til at den er stået f.eks. cpu'en eller grafikkortet
Avatar billede -and1- Nybegynder
28. marts 2002 - 20:08 #6
Okay her kommer svaret, det er nemlig fixet nu...!!
Det var mit Bundkort der var brændt af :HAr sat et nyt med RAID funktion i nu, og nu kører min com igen...!!