Avatar billede sunep Nybegynder
18. marts 2002 - 19:31 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Lærlinge pladser

Nogen der kender nogle steder hvor der er godt at komme i lære som datamekaniker -fagtekniker helst i jylland. Jeg aner ikke hvor jeg skal søge
Avatar billede hathor Nybegynder
18. marts 2002 - 19:37 #1
jeg mener det foregår på tekniske skoler.

Prøv at søge på tekniske skoler + dit område på jubii.
Avatar billede slyhn Nybegynder
18. marts 2002 - 19:42 #2
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. marts 2002 - 19:42 #3
hathor => du ønsker IKKE at være på de teknisken skoler i praktik! (taler af erfaring!)

sunep => hør med tekniske skole, hvem der er godkendt til datafagtekniker!
Avatar billede sunep Nybegynder
18. marts 2002 - 19:46 #4
tjae det er bare så F*U*C*K*E*D up at finde ud af hvad man skal for de fleste af de firmaer hvor man kan dem kender man ikke en prut til. og skolen hjælper de en.... næh værsgo søg lærepladser i 3 måneder får du ikke en så hjælper vi dig men du skal have søgt alt det du kan ARGHHH
Avatar billede klausd Nybegynder
18. marts 2002 - 19:49 #5
Avatar billede slyhn Nybegynder
18. marts 2002 - 19:56 #6
=>Sunep:
Livet er ikke en gratis bolsje butik, hvor man får hvad man peger på.

Jeg kan f.eks. ikke lide min arbejdsplads, men arbejdet er OK og så får man løn for det. (bliver betalt med ærlige penge)
Hobby er til fritiden, og der er ingen overordnede der hundser med en.

Skrig nu ikke som et 3 årig barn der ikke må få et stykke slik.
Opfør sig voksent og kreativ
Først yde, så nyde.
Avatar billede snowball Novice
18. marts 2002 - 19:57 #7
sunep: Har du prøvet at kontakte EUC Syd !? Jeg er næsten sikker på at hos dem kan få en liste over hvilke firmaer der må ha' lærlinge ! Sådan var det i hvert fald den gang jeg selv begyndte på uddannelsen.

Ellers så kan du på nedenstående side få mere Info om SkolePraktik (SKP), men det er som sagt ikke noget du skal ønske dig at komme ud for :)

http://www.eucsyd.dk/menuType1.asp?page_id=7

EUC Syd
Grundtvigs Allé 88
6400 Sønderborg

Tlf. 74124242

Snowball
Avatar billede sunep Nybegynder
18. marts 2002 - 21:27 #8
Okay tak snowball det vil jeg prøve...
Og slyhn jeg ved godt man ikke bare får hvad man peger på og jeg whiner heller ikke. Jeg var bare lidt træt af den skole jeg gik på pga. at de ikke hjalp særlig meget. Det er jo trods alt det de er der for. og jeg ved godt at de ikke kan gøre alt for mig. du kan jo heller ikke sige til en person at han skal fange en elefant hvis han ikke ved hvad en elefant er (hmm sær eks. :D )
Avatar billede hathor Nybegynder
21. marts 2002 - 00:23 #9
nos .. jeg havde så ikke lige set at det var en læreplads det drejede sig om.