Avatar billede drawny Nybegynder
18. marts 2002 - 17:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

FPS i CS?

Jeg har for nylig købt Athlon XP 1600+, samt et Geforce 3 GTS v8200...

Før jeg skiftede havde jeg en P3 800, og jeg har kun fået få flere fps i cs, siden da.. Hvad kan problemet være? Ram?...

Jeg kører Windows 2000 Professional (5.1 - 2600)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
18. marts 2002 - 17:47 #1
direct x?
Avatar billede jow Nybegynder
18. marts 2002 - 17:50 #2
Problemet er MEGET normalt, men desværre også indviklet at forklare. Jeg kan godt gøre det, men det tager for lang tid over "mail". Bruger du ICQ eller mIRC ?
Avatar billede fcs Novice
18. marts 2002 - 17:53 #3
Løsningerne skal ifølge ekspertens regler være tilgængelige for alle brugere, så derofr skal  spørgsmålet besvares herinde, så alle kan læse det. Håber at det er i orden.

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede hhdsleizer Nybegynder
18. marts 2002 - 17:56 #4
Jeg er ikke sikker på mit svar men kunne det være fordi at CS har en max fps...
har hørt at man kunne sætte det op i konsollen på en eller anden måde

Sleizer
Avatar billede drawny Nybegynder
18. marts 2002 - 18:12 #5
jow: Det ville være MEGET rart. Mail: drawn@clanws.dk

fcs: Ja, det skal være muligt for alle at læse - derfor smider jeg svaret online på clanws.dk :)

hhdsleizer: fps_max er sat til 200, så er det ikke problemet.

Reelt laver jeg 100 fps konstant, med mindre der er mange på serveren, eller der er meget grafik som skal loades.

Jeg kan ikke helt forstå, hvorfor min fps falder til 80 - når den på en anden computer, som er nøjagtig ens med min, bliver på 99 fps.
Avatar billede drawny Nybegynder
18. marts 2002 - 18:13 #6
mr-bob: DirectX 8.1 er installeret.. (via windows update)
Avatar billede drawny Nybegynder
18. marts 2002 - 18:14 #7
jow: Misforstod vidst dit svar.. ICQ: 68111128 .. er på quakenet.. #ws.dk
Avatar billede fcs Novice
18. marts 2002 - 19:28 #8
Drawny>> Eftersom det skal være tilgængeligt for ekspertens brugere skal det ligge på ekspertens server. Hvis du poster løsningen i dette spørgsmål i stedet for at ligge den på clanws.dk er det fint med mig. :-)

Mvh.

FCS / CoAdmin
Avatar billede paaskeland Nybegynder
18. marts 2002 - 19:37 #9
Du kan ikke køre højre fps end din skærm! Derfor skal du få din skærm til at køre højre fps. Fx hvis din skærm køre 60 fps, køre dit CS også kun med 60 fps. Den kan godt kommer højre op, hvis du leger lidt med et program som PowerSript, eller sådan noget i den stil hedder det.

/Paaskeland.dk
Avatar billede drawny Nybegynder
18. marts 2002 - 21:33 #10
Jeg har fixet NVidia rate-fix.. Og den kører 120 hz på min skærm i 1024*768.. Og det er slet ikk det som er problemet! Den kører 99 fps men falder i visse tilfælde
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 04:16 #11
kunne vi ikke være søde at lukke herinde???
Avatar billede drawny Nybegynder
19. juni 2002 - 14:39 #12
Lukket.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
19. juni 2002 - 17:12 #13
merci