Avatar billede michael21dk Nybegynder
18. marts 2002 - 16:16 Der er 10 kommentarer

fakturering og udskrift program

Jeg vil lige høre hvordan laver man et med nogle felter der skal udfyldes. og derefter at man har godkendt det som der står i felterne bliver omdannet til en fakture.
Som er klar til udskrift. Det skal være både med moms regnskab og andre priser. plus total prisen.

Det skal være sådan at den fakture man for ud klar til udprintning skal gemmes i en database så man kan hente den frem når man skal lave moms regnskab til told og skat.

Er der en eller flere som kan hjælpe mig med det. så vil jeg blive enormt glad. på forhånd tak.

-Michael-
Avatar billede kokain Nybegynder
18. marts 2002 - 16:18 #1
du har brug for programmet Concord det er et rengskabsprogram det er lige noget for dig tror jeg
Avatar billede michael21dk Nybegynder
18. marts 2002 - 16:29 #2
kokain.

Nu er det sådan at jeg vil lave et som jeg selv kan bruge. Det er det som jeg har brug for hælp til....
Avatar billede kokain Nybegynder
18. marts 2002 - 16:30 #3
Sorry min fejl
Avatar billede michael21dk Nybegynder
18. marts 2002 - 17:11 #4
kokain.

det skal du ikke undskylde over. Men har du nogle forslag og gerne hele progarm dele til hvordan det kan lade sig gøre??
Avatar billede martinlind Nybegynder
18. marts 2002 - 17:12 #5
Har du kigget i Office pakken, jeg tror der er nogle wizards til det i access.
Avatar billede michael21dk Nybegynder
18. marts 2002 - 17:33 #6
Nu er det sådan at det somsagt er et program som jeg selv vil lave. som skal omfatte de forskellige ting. Det er derfor jeg spørger om hjælp....
Avatar billede martinlind Nybegynder
18. marts 2002 - 17:41 #7
men nu er det jo sådan at der er menge værktøjer man kan lve den slags i bla. Access. I Delphi er det et lidt stort "begynder projekt"

Har du kigget i Delphi\Demos\ der ligger en hel del demo'er
Avatar billede michael21dk Nybegynder
18. marts 2002 - 20:03 #8
Jeg ved det er et stort begynder projekt. Men det er det som er det sjove. Det er den udfordring der er i det hele....

Men selvfølgelig er der mange ting som jeg må have hjælp til. og det er det som jeg spørger om herinde...
Avatar billede jhc Nybegynder
19. marts 2002 - 14:51 #9
Jeg udvikler selv på et regnskabsprogram i Delphi som bliver solgt til foreninger samt erhverv. Sig til hvis jeg kan hjælpe dig på nogen måde.
Avatar billede michael21dk Nybegynder
19. marts 2002 - 18:34 #10
jhc.

Jeg tror godt du kan hjælpe mig. Jeg har det sådan at man må stå sammen om nogle problemer og hjælpe hinanden der hvor man kan