Avatar billede cyber-kox Nybegynder
18. marts 2002 - 15:16 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Sitevudering

Jeg ønsker at få lidt ris/ros/kommentar/kritik/og hvad du ellers kan finde på. Siden findes på www.cyber-kox.subnet.dk
/Cyber Kox
\www.cyber-kox.subnet.dk
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
18. marts 2002 - 15:18 #1
_______________________
/Cyber Kox
\www.cyber-kox.subnet.dk

Undskyld legede lige lidt med dit design *GG*

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
18. marts 2002 - 15:19 #2
Ok øverste linie skulle have været 1 space mere ind
MC
Avatar billede webdesigner Praktikant
18. marts 2002 - 15:19 #3
taj måske skulle du arbejede med bruger venligheden... placeringen af knapper er ikke det normale...(hvilket kan virke forvirrende)
og du skal laven en lidt mere indbydende start side... måske med nogle billeder.....
Avatar billede professoren Nybegynder
18. marts 2002 - 15:19 #4
du er ikke den eneste der bruger gratis email hos zapzone!! Sitet ser meget simpelt ude, men det er nok fordi subnet's sitbuilding værktøjer er elendig!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. marts 2002 - 15:20 #5
Jeg bryder mig ikke om sider der kører i egen popup.

Kedelig blå farve. Der mangler lidt "spræl" på siden. Alt for trist og uinspirerende.

Den kommer ikke op på mere end 6@13

NanoQ
Avatar billede webdesigner Praktikant
18. marts 2002 - 15:21 #6
du mangler desuden at den menu på højremuseknap forsvinder ikke ....
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
18. marts 2002 - 15:25 #7
=>Webdesigner
Hvad mener du, med at knapperne er forkert placeret ?
Avatar billede webdesigner Praktikant
18. marts 2002 - 15:36 #8
det virker meget tomt når man kommer ind på din start side....
og din tryk knap i toppen af siden er let at over se...
knapperne i bunden virker underligt placeret!(mn.. ok nyt er godt. men volvo ville nok ikke rykke om på speeder og bræmse i deres biler. hvis du for står hvd jeg mener)
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
18. marts 2002 - 15:41 #9
Okay, det kan jeg godt se. Hvad med at baggrundsfarvern blev #5A94AD og tekstfarven blev #D4DFE6 ?
Avatar billede sand Nybegynder
18. marts 2002 - 15:52 #10
Her får du lidt ris da jeg mener at det er det man får mest ud af:

Skal siden komme op i en popupbox!?
Jeg syntes det er irretrende og det er altså ikke særlig brugervenligt!

På den første side man kommer ind på, hvor der står 'Klik her for at komme videre', lav det som et billede det vil være pænere....!
Måske et et billede hvor navnet på siden indgår....!?

På selve siden, syntes jeg ikke at de overskrifter er særlig pæne, lav dem i nogle andre farver, det passer slet ikke sammen!

Din skrifttype holder ikke, lav den mindre eller brug en anden!

Siden er lidt for rodet!!!

Lidt ros:
Jeg syntes at der er et godt indhold på din side, og så vidt jeg fandt ud af ingen døde links!

Der er nogle sjove og nyttige ting på din side og det er godt!
_______________________________________________________________

Jeg håber du kunne bruge min vudering!

Design:
5@13
Indhold:
9@13

Go' fornøjelse!

//Sand
  www.intercore.dk
Avatar billede sand Nybegynder
18. marts 2002 - 15:52 #11
Det var et svar :0)
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
18. marts 2002 - 15:59 #12
Hvilken farve skulle overskrifterne så have, efter din menig ?
Avatar billede sand Nybegynder
18. marts 2002 - 16:06 #13
jeg ved ik hvad der er pænt til den baggrunds farve der......den ville jeg altså ikke bruge hvis det var mig!
Men ihvertfald en grå eller sort skygge IKKE lilla
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
18. marts 2002 - 16:10 #14
Er den lilla ?
Avatar billede sand Nybegynder
18. marts 2002 - 16:13 #15
ja skyggen ser dah ihvertfald meget lilla ud....hvad skulle den da være!?
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
18. marts 2002 - 16:14 #16
Nå. prøv lige at se siden nu. Se bort fra menu'en, da den ikke har fået ny baggrund.
Avatar billede sand Nybegynder
18. marts 2002 - 16:18 #17
jah det er måske bedre......kan du ikke lave overskrifterne som billeder det virker bedre.....skriften er også kantet joh :0(
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
18. marts 2002 - 16:20 #18
Hvad mener du med at skriften er kantet ?
Avatar billede sand Nybegynder
18. marts 2002 - 16:22 #19
jeg mener at skriften er kantet og ikke blad, der er små hakker i....
Avatar billede sand Nybegynder
18. marts 2002 - 16:22 #20
blød even
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
18. marts 2002 - 16:22 #21
Synes du, at jeg skal lave mine input om, så de har samme baggrundsfarve som beggrunden ?
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
18. marts 2002 - 16:23 #22
I overskriften ?
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
18. marts 2002 - 16:36 #23
ER sand er der stadig ?
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
26. marts 2002 - 19:45 #24
dc
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. marts 2002 - 20:09 #25
Hvis ikke du vil have kastet en anmeldelse for misbrug af Eksperten i hovedet, bør du inden kl. 22.00 smide en hamrende god forklaring på hvorfor du afviser vores svar, og selv tager point.
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
26. marts 2002 - 20:20 #26
Undskyld
Avatar billede michael-rene Nybegynder
26. marts 2002 - 20:24 #27
tror ikke han kan lide kritik :-)
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
26. marts 2002 - 20:27 #28
Okay. Jeg tænkte mig ikke om. Det skal ikke ske i fremtiden. Jeg havde ikke så mange point, så jeg tænkte, at det ikke ville volde nogen skade, at gøre det, som jeg nu gjorde.
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
26. marts 2002 - 20:29 #29
Jeg kan da selvfølgelig lide kritik. Hvis man, i denne verden, ikke får kritik, bliver man da til et "lokumsbarn".
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. marts 2002 - 20:31 #30
Så bør du nok oprette et nyt spørgsmål til 15 point, og tildele dem til de svar du synes besvarede dit spørgsmål.
Avatar billede michael-rene Nybegynder
26. marts 2002 - 20:32 #31
Det var da den lammeste forklaring længe. Det vil sige når du har fået lavet cyklen hos cykelhandleren lader du bare være med at betale hvis du ikke lige syntes du har så mange penge  god damit sikke en opdragelse.
Hvis du ikke vil af med point så sæt den til 0  eller lad være med at oprette et spørgsmål.
Folk har brugt tid på at se din side har hjulpet dig med noget kritik og kommet med gode ider, tag dig dog sammen
Avatar billede cyber-kox Nybegynder
26. marts 2002 - 20:36 #32
Okay Jeg oprette lige et sp. mere. Dem der synes, de skal have point kommer derind og siger hej. Jeg kalder sp. for Hejza.
Jeg lukker det i morgen kl. 17
/Cyber Kox
\www.cyber-kox.subnet.dk
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. marts 2002 - 20:46 #33