Avatar billede realplayer Nybegynder
17. marts 2002 - 19:52 Der er 8 kommentarer

Syntes at der mangler en diskussion om en kategori Der heder SPIL

Hej... Ved godt at det her spørgsmål har været oppe mange gang... Men jeg syntes det er lidt skørt at der ik kommer en kategori Der heder SPIL.. Der er jo aligevel så mange der stiler spøgsmål om SPIL.. Og der er vist lige så mange der svare på spørgsmålende...
Avatar billede startfirma Nybegynder
17. marts 2002 - 19:54 #1
Jeg har hørt mange argumenter imod, og forstår dem ikke helt :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede dar Nybegynder
17. marts 2002 - 19:54 #2
Ej, det har været oppe SÅ mange gange før! Brug dog søgefunktionen!
Avatar billede jonas- Nybegynder
17. marts 2002 - 20:07 #3
Jeg giver dig ret.
Jeg synes også der skulle være en Spil-kategori...

dar: Overskriften er lidt misvisende, men prøv at læse hans indlæg, så ser du han selv skriver at debatten har været oppe før...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
17. marts 2002 - 20:40 #4
Jeg opretter ikke selv mange SPM om spil..Men jeg synes alligvel godt at der kunne være et Spil kategori...Også kommer nok en nu der siger " jamen mankan da stille dem i Fri debat" Men det er nok lidt mere praktisk med en katgori som hedder spil.. så jeg støtter dig 100 % :)
Avatar billede realplayer Nybegynder
17. marts 2002 - 21:02 #5
ok.. Jeg syntes at eksperten.dk er en kanon side.. det er ik det..;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. marts 2002 - 22:00 #6
Som jeg har skrevet uhyggeligt mange gange før, mener jeg ikke Spil hører hjemme på Eksperten. Eksperten er et forum til udveksling af seriøs it viden. Herunder hører spil ikke. At der alligevel konstant bliver oprettet spørgsmål vedr. spil i kategorien "Fri Debat", mener jeg måske snarere man skulle forusere på. Der eksisterer masser af deciderede spilfora på nettet. Brug dig disse istedet.

Skulle der komme en Spil kategori på Eksperten, vil det hurtigt blive kendt, og dermed tiltrække en stor brugerskare. Disse brugere vil for en meget stor dels vedkommende være helt unge brugere, der udelukkende bruger deres computere som spillemaskiner. Jeg har svært ved at se hvad disse brugere kan bibringe Eksperten af seriøs kompetence (selvfølgelig er der undtagelser).

Vi har i forvejen et problem med faldende kompetenceniveau på Eksperten. Der er vel ingen grund til selv at fremme denne udvikling.

Det er netop seriøsitetsniveau og kompetence der udskiller Eksperten fra de øvrige vidensfora der eksisterer. Skal Eksperten have en fremtid, skal dette særpræg bevares. Ellers vil det forsvinde i mængden.

Ser man økonomisk på spørgsmålet, er det sansynligvis i Admins tanker at tiltrække seriøse samarbejdspartnere. Det er svært at finde disse, hvis ikke Eksperten har en klart defineret målgruppe.

Jeg bruger personligt Eksperten som et værktøj i mit daglige arbejde. Når jeg har brug for svar på et spørgsmål, har jeg brug for kompetente og hurtige svar. Ikke ligegyldige svar, kastet af 13-14 årige knægte der ikke aner hvad de snakker om (igen findes der naturligvis undtagelser). Allerede idag er dette ofte et problem. Bliver det værre, vil Eksperten ikke kunne bruges som værktøj af mig eller andre seriøse brugere.

Eksperten er IKKE et forum der er beregnet til underholdning og tidsfordriv. Desværre er der efterhånden mange der har misforstået dette.

NanoQ
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. marts 2002 - 13:01 #7
jeg synes at sporer i retning af at kun ville holde eksperten for alle dem der er gode i forvejen til at løse de forskellige problemstillinger indenfor diverse kategorier, det tror jeg nu heller ikke er meningen med eksperten, men når du nu ikke har lyst til at tage diskussionen endnu en gang i http://www.eksperten.dk/spm/187040 som der ellers burde være plads til, vil jeg tillade mig at henvise til et andet spm, der sporede lidi den retning som du tilsyneladende mener eksperten skal have
http://www.eksperten.dk/spm/183102
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. marts 2002 - 13:13 #8
Som nævnt ovenfor mener jeg ikke der er grund til direkte at invitere useriøsiteten inden for.